Lexmaul Volvo C30 T5: švédské GTI

Německý úpravce Lexmaul specializující se zejména na vozidla z koncernu General Motors přidává do portfolia svých doplňků nový kit pro Volvo C30. Této švédské stylovke přidal pár koní navíc a beze změn neostal ani exteriér. Navíc tento vůz korunoval přezdívkou „švédské GTI“.

Jako základ pro úpravy motory dobře posloužil výkonný přeplňovaný pětiválec z verze T5, který standardně disponuje výkonem 172 kW/230 koní a maximálním točivým momentem 320 Nm. Po instalování nové řídící jednotky a lepšího výfukového potrubí se výkon motoru zvedl o 20 kW a maximální točivý moment o celých 80 Nm. Majitel takto vytuněné „cé-třicítky“ se tak bude moci pochlubit výkonem 192 kW/260 koní a točivým momentem 400 Nm.

K tomu všemu najdeme na seznamu technických úprav i sadu tlumičů, které Volvo C30 spustí o 30 mm blíže k zemi. Co se týče zevnějšku, zde nabízí úpravce nový dynamicky vypadající bodykit a 19-ti palcová litá kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Lexmaul Volvo C30
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků