Lexmaul Volvo C30 T5: švédské GTI

Lexmaul Volvo C30 T5: švédské GTI

Německý úpravce Lexmaul specializující se zejména na vozidla z koncernu General Motors přidává do portfolia svých doplňků nový kit pro Volvo C30. Této švédské stylovke přidal pár koní navíc a beze změn neostal ani exteriér. Navíc tento vůz korunoval přezdívkou „švédské GTI“.

Jako základ pro úpravy motory dobře posloužil výkonný přeplňovaný pětiválec z verze T5, který standardně disponuje výkonem 172 kW/230 koní a maximálním točivým momentem 320 Nm. Po instalování nové řídící jednotky a lepšího výfukového potrubí se výkon motoru zvedl o 20 kW a maximální točivý moment o celých 80 Nm. Majitel takto vytuněné „cé-třicítky“ se tak bude moci pochlubit výkonem 192 kW/260 koní a točivým momentem 400 Nm.

K tomu všemu najdeme na seznamu technických úprav i sadu tlumičů, které Volvo C30 spustí o 30 mm blíže k zemi. Co se týče zevnějšku, zde nabízí úpravce nový dynamicky vypadající bodykit a 19-ti palcová litá kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Lexmaul Volvo C30
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků