Lexmaul Opel GT: 300 koní pro dvoulitr

Není to poprvé, co se věrný německý úpravce Opelů věnoval malému roadsteru s prostým označením GT. První fáze úprav zahrnovala pouze sportovní výfuk, který dodal tomuto prckovi silnější zvuk, přičemž vůz se nezaobešel ani bez několika stylingových doplňků. Nyní ale nastal čas, aby se páni z Lexmaulu podívali i na přeplňovaný dvoulitr, jež v sérii disponuje výkonem 194 kW/264 koní a maximálním točivým momentem 353 Nm.

Pro pozvednutí výkonu nebylo toho udělat mnoho a zůstalo takřka u standardních úprav. Po přestavení řídící jednotky motoru a přidání zcela nového výfukového potrubí se výkon motoru pozvedl na ještě slušnější hodnotu 229 kW/312 koní, přičemž maximální točivý moment činí 440 Nm. Aby se ovšem neřeklo, úpravci přidaly zevnějšku trochu sportovnosti i novými 20-ti a 21-ti palcovými koly Schmidt Revolution CC a snížením světlé výšky o 30 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lexmaul Opel GT
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků