Lexmaul Opel GT: 300 koní pro dvoulitr

Není to poprvé, co se věrný německý úpravce Opelů věnoval malému roadsteru s prostým označením GT. První fáze úprav zahrnovala pouze sportovní výfuk, který dodal tomuto prckovi silnější zvuk, přičemž vůz se nezaobešel ani bez několika stylingových doplňků. Nyní ale nastal čas, aby se páni z Lexmaulu podívali i na přeplňovaný dvoulitr, jež v sérii disponuje výkonem 194 kW/264 koní a maximálním točivým momentem 353 Nm.

Pro pozvednutí výkonu nebylo toho udělat mnoho a zůstalo takřka u standardních úprav. Po přestavení řídící jednotky motoru a přidání zcela nového výfukového potrubí se výkon motoru pozvedl na ještě slušnější hodnotu 229 kW/312 koní, přičemž maximální točivý moment činí 440 Nm. Aby se ovšem neřeklo, úpravci přidaly zevnějšku trochu sportovnosti i novými 20-ti a 21-ti palcovými koly Schmidt Revolution CC a snížením světlé výšky o 30 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lexmaul Opel GT
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik | 40 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků