Lexmaul Opel GT: 300 koní pro dvoulitr

Není to poprvé, co se věrný německý úpravce Opelů věnoval malému roadsteru s prostým označením GT. První fáze úprav zahrnovala pouze sportovní výfuk, který dodal tomuto prckovi silnější zvuk, přičemž vůz se nezaobešel ani bez několika stylingových doplňků. Nyní ale nastal čas, aby se páni z Lexmaulu podívali i na přeplňovaný dvoulitr, jež v sérii disponuje výkonem 194 kW/264 koní a maximálním točivým momentem 353 Nm.

Pro pozvednutí výkonu nebylo toho udělat mnoho a zůstalo takřka u standardních úprav. Po přestavení řídící jednotky motoru a přidání zcela nového výfukového potrubí se výkon motoru pozvedl na ještě slušnější hodnotu 229 kW/312 koní, přičemž maximální točivý moment činí 440 Nm. Aby se ovšem neřeklo, úpravci přidaly zevnějšku trochu sportovnosti i novými 20-ti a 21-ti palcovými koly Schmidt Revolution CC a snížením světlé výšky o 30 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lexmaul Opel GT
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků