Lexmaul Opel GT: 300 koní pro dvoulitr

Není to poprvé, co se věrný německý úpravce Opelů věnoval malému roadsteru s prostým označením GT. První fáze úprav zahrnovala pouze sportovní výfuk, který dodal tomuto prckovi silnější zvuk, přičemž vůz se nezaobešel ani bez několika stylingových doplňků. Nyní ale nastal čas, aby se páni z Lexmaulu podívali i na přeplňovaný dvoulitr, jež v sérii disponuje výkonem 194 kW/264 koní a maximálním točivým momentem 353 Nm.

Pro pozvednutí výkonu nebylo toho udělat mnoho a zůstalo takřka u standardních úprav. Po přestavení řídící jednotky motoru a přidání zcela nového výfukového potrubí se výkon motoru pozvedl na ještě slušnější hodnotu 229 kW/312 koní, přičemž maximální točivý moment činí 440 Nm. Aby se ovšem neřeklo, úpravci přidaly zevnějšku trochu sportovnosti i novými 20-ti a 21-ti palcovými koly Schmidt Revolution CC a snížením světlé výšky o 30 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lexmaul Opel GT
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků