Lexmaul Opel GT: 300 koní pro dvoulitr

Lexmaul Opel GT: 300 koní pro dvoulitr

Není to poprvé, co se věrný německý úpravce Opelů věnoval malému roadsteru s prostým označením GT. První fáze úprav zahrnovala pouze sportovní výfuk, který dodal tomuto prckovi silnější zvuk, přičemž vůz se nezaobešel ani bez několika stylingových doplňků. Nyní ale nastal čas, aby se páni z Lexmaulu podívali i na přeplňovaný dvoulitr, jež v sérii disponuje výkonem 194 kW/264 koní a maximálním točivým momentem 353 Nm.

Pro pozvednutí výkonu nebylo toho udělat mnoho a zůstalo takřka u standardních úprav. Po přestavení řídící jednotky motoru a přidání zcela nového výfukového potrubí se výkon motoru pozvedl na ještě slušnější hodnotu 229 kW/312 koní, přičemž maximální točivý moment činí 440 Nm. Aby se ovšem neřeklo, úpravci přidaly zevnějšku trochu sportovnosti i novými 20-ti a 21-ti palcovými koly Schmidt Revolution CC a snížením světlé výšky o 30 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lexmaul Opel GT
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků