Garáž Lewise Hamiltona: 15 exkluzivních vozů, která často převáží odtahovkou

I Lewis Hamilton řeší najeté kilometry. U exkluzivních aut, která má v garáži, totiž často znamenají opravdu hodně.

Lewis Hamilton možná lecčím vzbuzuje emoce fanoušků Formule 1 a tříští je na podporovatele a zatvrzelé odpůrce, na druhou stranu, jen málokterý mistr světa královny motorsportu to tak neměl. V současnosti je se svými čtyřmi tituly a 67 vítězstvími druhým nejúspěšnějším pilotem historie.

Řídit tak, zdá se, docela umí... Využít potenciál těch nejsilnějších supersportů jistě také. Možná i proto s nimi ve svých garážích nešetří. V posledním rozhovoru pro The Sunday Times Driving leccos o svých čtyřkolových miláčcích odpověděl.

Speciál Porsche 919 z Le Mans překonal ve Spa rekord Hamiltona v F1

Speciál Porsche 919 z Le Mans překonal ve Spa rekord Hamiltona v F1

Není to přitom jen o stovkách koní a spoilerech. Protože sám tvrdí, že miluje řízení, ale nesnáší sedět v autě dlouhé hodiny, využívá i luxusní auta se šoférem. Patří mezi ně Mercedes-Maybach S600, Mercedes-Benz GL 63 AMG a Cadillac Escalade.

Momentálně celkem vlastní patnáct aut. Osm z nich označuje za speciální. Parkuje je nejčastěji ve své rezidenci v Monaku či pronajaté garáži v Los Angeles. Patří mezi ně originální Shelby CobraFord MustangFerrari 599 SA Aperta a Pagani Zonda 760 za 60 milionů korun. 

Ze "svaté trojice" aktuálních hypersportů má dokonce tři kusy - dvě Ferrari LaFerrari a jeden McLaren P1. Příští rok je prý doplní Mercedes-AMG Project One. Ten má s monopostem Formule 1 co se pohonu týče dost společného, tak se není čemu divit.

Cristiano Ronaldo a jeho auta: Extravert je i na silnicích, chce výkon

Cristiano Ronaldo a jeho auta: Extravert je i na silnicích, chce výkon

Speciálně se vyjádřil k Pagani Zonda. Má ji s manuálním řazením, protože verze s robotikou převodovkou je prý strašná, horší než Smart Roadster, který měl také. Stejně negativně se ale vyjadřuje k celému jízdnímu projevu Zondy. "Na řízení je příšerná. Zní nejlépe ze všech mých aut, ale podvozek je nepoužitelný," prozradil.

Zajímavé je, že kilometrový nájezd svých supersportovních aut Hamilton drží na uzdě odtahovkou. "V LA mám na telefonu kamaráda s odtahovkou. Když se nechám unést a zajedu s autem někam daleko, vždycky mu můžu zavolat, aby auto kdekoli vyzvedl a dovezl zpátky," vysvětluje.

Na toto konto nedávno médii proběhla zpráva, že se jeden z Lewisových La Ferrari porouchal. Jenže on si jej jenom nechal odtáhnout poté, co zaparkoval před restaurací...

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 7 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků