Lew Design Big Bang: od Bentley k Bugatti

Zožeňte si Bentley Continental GT a zavezte ho k Lew Design. Za pár dní máte z neho Bugatti.

Plány Bugatti postaviť „dostupné“ coupé očividne upútali chlapcov z Lew Design natoľko, že sa rozhodli uskutočniť zaujímavý plán. Na báze Bentley Continental GT postavili niečo, čo dostalo neobvyklé meno – Big Bang.

Fanúšikom Bugatti sa tak naskytla príležitosť nečakať a do svojej garáže zaparkovať auto, ktoré sa zatiaľ len chystá. Nepôjde samozrejme o lacnú záležitosť, no za výnimočnosť sa platí. Otázne však zostáva, nakoľko musí utrpieť samotná výnimočnosť Bentley.

Predná maska vám nebude pripomínať nič iné, len Bugatti. Predné svetlá si u Lew Design zobrali prekvapivo u SUV Audi Q7. Harmónia jednotlivých prvkov je príkladná a dostatočne prepracovaná, s iným autom si Big Bang rozhodne nespletiete.

U Lew Design sa ale rozhodne nepohrali len s výzorom. Niektoré kusy karosérie sú vyrobené z karbonu, aby sa aspoň čiastočne zredukovala už aj tak vysoká hmotnosť vozidla. Ale to nie je hlavný dôvod, prioritou bolo posunúť úroveň exkluzivity ešte o kus vyššie.

Pod kapotou Big Bangu bije známe dvanásťvalcové biturbo srdce s objemom šesť litrov a zvýšeným výkonom zo 412 kW (560 k) na 478 kW (650 koní). Úprav sa dočkal aj podvozok, pri ktorom sekundovali technici od Eibachu a všetko završujú obrovské keramické brzdy. Tie sú k práci určite potrebné, veď zastavujú hmotnosť 2,3 tony a to z poriadne vysokých rýchlostí – Big Bang atakuje métu 330 km/h a stovku zdolá za 4,5 sekundy. Rýchle, unikátne a poriadne drahé – v prípade záujmu si pripravte čiastku 270 000 Eur (9,5 mil. Sk/7,5 mil. Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lew Design Big Bang - od Bentley k Bugatti

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků