Lew Design Big Bang: od Bentley k Bugatti

Zožeňte si Bentley Continental GT a zavezte ho k Lew Design. Za pár dní máte z neho Bugatti.

Plány Bugatti postaviť „dostupné“ coupé očividne upútali chlapcov z Lew Design natoľko, že sa rozhodli uskutočniť zaujímavý plán. Na báze Bentley Continental GT postavili niečo, čo dostalo neobvyklé meno – Big Bang.

Fanúšikom Bugatti sa tak naskytla príležitosť nečakať a do svojej garáže zaparkovať auto, ktoré sa zatiaľ len chystá. Nepôjde samozrejme o lacnú záležitosť, no za výnimočnosť sa platí. Otázne však zostáva, nakoľko musí utrpieť samotná výnimočnosť Bentley.

Predná maska vám nebude pripomínať nič iné, len Bugatti. Predné svetlá si u Lew Design zobrali prekvapivo u SUV Audi Q7. Harmónia jednotlivých prvkov je príkladná a dostatočne prepracovaná, s iným autom si Big Bang rozhodne nespletiete.

U Lew Design sa ale rozhodne nepohrali len s výzorom. Niektoré kusy karosérie sú vyrobené z karbonu, aby sa aspoň čiastočne zredukovala už aj tak vysoká hmotnosť vozidla. Ale to nie je hlavný dôvod, prioritou bolo posunúť úroveň exkluzivity ešte o kus vyššie.

Pod kapotou Big Bangu bije známe dvanásťvalcové biturbo srdce s objemom šesť litrov a zvýšeným výkonom zo 412 kW (560 k) na 478 kW (650 koní). Úprav sa dočkal aj podvozok, pri ktorom sekundovali technici od Eibachu a všetko završujú obrovské keramické brzdy. Tie sú k práci určite potrebné, veď zastavujú hmotnosť 2,3 tony a to z poriadne vysokých rýchlostí – Big Bang atakuje métu 330 km/h a stovku zdolá za 4,5 sekundy. Rýchle, unikátne a poriadne drahé – v prípade záujmu si pripravte čiastku 270 000 Eur (9,5 mil. Sk/7,5 mil. Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lew Design Big Bang - od Bentley k Bugatti

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků