Lew Design Big Bang: od Bentley k Bugatti

Zožeňte si Bentley Continental GT a zavezte ho k Lew Design. Za pár dní máte z neho Bugatti.

Plány Bugatti postaviť „dostupné“ coupé očividne upútali chlapcov z Lew Design natoľko, že sa rozhodli uskutočniť zaujímavý plán. Na báze Bentley Continental GT postavili niečo, čo dostalo neobvyklé meno – Big Bang.

Fanúšikom Bugatti sa tak naskytla príležitosť nečakať a do svojej garáže zaparkovať auto, ktoré sa zatiaľ len chystá. Nepôjde samozrejme o lacnú záležitosť, no za výnimočnosť sa platí. Otázne však zostáva, nakoľko musí utrpieť samotná výnimočnosť Bentley.

Predná maska vám nebude pripomínať nič iné, len Bugatti. Predné svetlá si u Lew Design zobrali prekvapivo u SUV Audi Q7. Harmónia jednotlivých prvkov je príkladná a dostatočne prepracovaná, s iným autom si Big Bang rozhodne nespletiete.

U Lew Design sa ale rozhodne nepohrali len s výzorom. Niektoré kusy karosérie sú vyrobené z karbonu, aby sa aspoň čiastočne zredukovala už aj tak vysoká hmotnosť vozidla. Ale to nie je hlavný dôvod, prioritou bolo posunúť úroveň exkluzivity ešte o kus vyššie.

Pod kapotou Big Bangu bije známe dvanásťvalcové biturbo srdce s objemom šesť litrov a zvýšeným výkonom zo 412 kW (560 k) na 478 kW (650 koní). Úprav sa dočkal aj podvozok, pri ktorom sekundovali technici od Eibachu a všetko završujú obrovské keramické brzdy. Tie sú k práci určite potrebné, veď zastavujú hmotnosť 2,3 tony a to z poriadne vysokých rýchlostí – Big Bang atakuje métu 330 km/h a stovku zdolá za 4,5 sekundy. Rýchle, unikátne a poriadne drahé – v prípade záujmu si pripravte čiastku 270 000 Eur (9,5 mil. Sk/7,5 mil. Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lew Design Big Bang - od Bentley k Bugatti

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků