Abarth se pustil i do nízkorozpočtového modelu Pulse s cílem přiblížit značku širšímu spektru zájemců a rozšířit působnost Brazílii.

Abarth se pustil i do nízkorozpočtového modelu Pulse s cílem přiblížit značku širšímu spektru zájemců a rozšířit působnost Brazílii.

Na první pohled se odlišuje černě lakovanou maskou chladiče s novou výplní a výrazným logem uprostřed. 

Na první pohled se odlišuje černě lakovanou maskou chladiče s novou výplní a výrazným logem uprostřed. 

Plaketu se škorpionem ostatně najdeme také na předních blatnících. 

Plaketu se škorpionem ostatně najdeme také na předních blatnících. 

Ve spodní části nárazníku najdeme černý difuzor s výkrojem pro dvojitou koncovku výfuku.

Ve spodní části nárazníku najdeme černý difuzor s výkrojem pro dvojitou koncovku výfuku.

Finální specifikace tedy není známá, ale víme, že standardní Pulse je vybaven motorem Firefly Flex 1.3 litru s výkonem 76 kW a v případě jízdy na etanol točivým momentem 134 Nm.

Finální specifikace tedy není známá, ale víme, že standardní Pulse je vybaven motorem Firefly Flex 1.3 litru s výkonem 76 kW a v případě jízdy na etanol točivým momentem 134 Nm.

Abarth Pulse bude vyráběn v Brazílii a na tamní trh se dostane ještě letos.

Abarth Pulse bude vyráběn v Brazílii a na tamní trh se dostane ještě letos.

Úpravce Abarth se v posledních letech soustředil převážně na model 500. Zdroj: Abarth

Úpravce Abarth se v posledních letech soustředil převážně na model 500. | Zdroj: Abarth

Na první pohled se odlišuje černě lakovanou maskou chladiče s novou výplní a výrazným logem uprostřed. 
Plaketu se škorpionem ostatně najdeme také na předních blatnících. 
Ve spodní části nárazníku najdeme černý difuzor s výkrojem pro dvojitou koncovku výfuku.
Finální specifikace tedy není známá, ale víme, že standardní Pulse je vybaven motorem Firefly Flex 1.3 litru s výkonem 76 kW a v případě jízdy na etanol točivým momentem 134 Nm.
7
Fotogalerie

Levný sportovní crossover je konečně realitou! Nový Abarth Pulse vypadá skvěle, něco ale zatím tají

Dosud Abarth svou nabídku zaměřil zejména na model 500. Expanze na brazilský trh si však vyžádala jiný přístup a tak se vydal cestou cenově dostupného crossoveru.

Úpravce Abarth se v posledních letech soustředil převážně na model 500. Nyní se však pustil i do nízkorozpočtového modelu s cílem přiblížit značku širšímu spektru zájemců a rozšířit působnost Brazílii. Nejnovější počin vychází z modelu Pulse dodávaného na brazilský trh. Jedná se o cenově dostupný městský crossover, což je segment, kterému se v dnešní době daří.

S běžnou verzí si jej určitě nespletete. Na první pohled se odlišuje černě lakovanou maskou chladiče s novou výplní a výrazným logem uprostřed. Plaketu se škorpionem ostatně najdeme také na předních blatnících. Označení „Abarth“ zdobí polepy na bocích a víko zavazadelníku. Přední nárazník dostal agresivnější proporce, specifické mlhovky a zdobí jej kontrastně červená lišta. Stejné provedení mají také zpětná zrcátka. V podobném duchu proběhly změny i vzadu. Ve spodní části nárazníku najdeme černý difuzor s výkrojem pro dvojitou koncovku výfuku.

Co se týče technické specifikace, úpravce zatím mlží a říká, že jízdní vlastnosti budou odpovídat dynamickému duchu vozu. Očekávat můžeme upravené řízení, nové technologie a inovace. Finální specifikace tedy není známá, ale víme, že standardní Pulse je vybaven motorem Firefly Flex 1.3 litru s výkonem 76 kW a v případě jízdy na etanol točivým momentem 134 N.m. K dispozici je s pětistupňovým manuálem, nebo bezstupňovým automatem. Alternativou je přeplňovaný litr s výkonem 96 kW a 200 Nm točivého momentu. S ním crossover zrychlí z klidu na 100 km/h za 9,4 sekundy.

 Abarth Pulse bude vyráběn v Brazílii a na tamní trh se dostane ještě letos.

Abarth

Abarth je značka, která se stala synonymem výkonu, sportovnosti a tuningu. Ve znaku automobilky je štír, který reprezentuje klíčové vlastnosti vozů Abarth.

Společnost Abarth & C. založil Karl Abarth v roce 1949. Výroba se původně zaměřovala na závodní vozy a tuningové sady. Značka Abarth je nyní součástí skupiny Stellantis.

Abarth 595 • Abarth 695

Doporučujeme

Články odjinud