Levnější značka VW Group? Tato myšlenka je prý znovu na stole

Volkswagen Group by již brzy mohla představit "low-cost" modely. S touto myšlenkou se pohrává už dlouho. Teď to vypadá na spolupráci s Čínou.
Levnější značka VW Group? Tato myšlenka je prý znovu na stole

Volkswagen Group si již několik let pohrává s myšlenkou spuštění levnější odnože. Tímto krokem chce soupeřit například s aliancí Renault-Nissan-Mitsubishi a její úspěšnou značkou Dacia. Zapomínat není třeba ani na indickou Tatu a několik příkladů bychom našli také v Číně.

Největší překážkou zůstává ekonomická výhodnost výroby "low-cost" vozů. Již v minulosti německá společnost v této souvislosti přemýšlela nad produkcí v Indii. Nakonec ale tyto plány ztroskotaly. Myšlenky se prý ale nevzdali. Tentokrát se ale mluví o Číně.

"Spací" modely Volkswagenu jsou stále úspěšnější. Některé jsme zkusili

"Spací" modely Volkswagenu jsou stále úspěšnější. Některé jsme zkusili

Na zdejším trhu by se podle informací médií měly vyrábět vozy v rámci spolupráce se zdejší společností FAW. Do dvou let by nejdříve měl přijít sedan, a poté se má do roku 2021 přidat model ze segmentu SUV. Základní cena sedanu se má pohybovat na hranici kolem 232 000 českých korun.

Prioritně se mají vozy z levnější odnože VW Group prodávat na čínském trhu. Je ale možné, že je uvidíme také na jiných trzích.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků