Levnější Audi e-tron má české ceny. Nabízí i ostrý paket, příplatek skoro nepoznáte

Ota  |  27. 02. 2020 17:29

no taak, do 2 mega. A pak, ze to nejde.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 02. 2020 19:18

v podstatě je to cena Q7 se stejnou výbavou

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  27. 02. 2020 21:34

To je sice pravda, ale zatímco u Q7 už opustili slabomyslnou politiku osmi odstínů šedé plus k tomu jedna šedá(daytona) a jedna karkulková červená za šílený příplatek, tak u e-tronu pro český trh to bohužel trvá. Výběr barev bez příplatku: Jedna (!!) a to obyčejná černá styl funebrák. Nic víc. Za 30500Kč paleta šedých, dvě podivně modré a šílená oranžovokarkulková Catalunya, kterou si nikdo soudný na SUV nedá. Ani jedna vínová, ani jedna zelená, ani jedna normální modrá, hnědá apod. Nic. A specialita českého trhu (jinde to jde) - nelze objednat individuální barvu. Zákazníci si ťukají na čelo a prodejci krčí rameny.
Soudruzi od Audi, jděte se podívat na barevnou paletu BMW X5 nebo DS7.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  28. 02. 2020 07:25

A co bys jako chtěl na balkáně? Individual paket??? Namrskám si v konfigurátoru co hrdlo ráčí a pak si udělám výlet a ještě zbyde na větší dovču. Když jsem neschopný, tak to někomu zadám a nestěžuji si jak malý Jarda, před 25lety to bylo k věci, teď to je už trapné, pořád dokola, že Tě to ještě baví

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 02. 2020 09:10

To je bohužel fakt. Objednat e-tron v Německu znamená nejen možnost vybrat si z přibližně 1000 barev, ale ještě to vyjde o cca 12000€ levněji. Což je 14 dní pětihvězda all inclusive na Maledivách pro dva.....

Odpovědět  |   | 
 |  27. 02. 2020 22:50

Cena dobra tak pro max 10 procent populace CR. Zbytek ma sotva na dobre elektrokolo.

Odpovědět  |   | 
Mr KOňa  |  27. 02. 2020 23:13

takže cca 1 mil potenciálních zákazníků. To není pro začátek vůbec špatné!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 02. 2020 12:13

jj, to je potenciál

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  27. 02. 2020 23:59

Kolik to vazi? Proc to neni v tabulce?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 02. 2020 08:41

Protože to není podstatné.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 02. 2020 09:01

Přesně tak, brzdí v 90% rekuperací do akumulátoru a řidičák B na to s velkou rezervou stačí i s 3 elektrokoly na zadním nosiči. Víc není potřeba vědět.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  28. 02. 2020 09:46

Nektery vytahy v garazich maji omezeni na 2t/2.5t ... Se driv nejak nepredpokladalo, ze by lidi meli bezne jezdit necim na vahovym limitu osobaku.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 02. 2020 09:51

Ono se dřív nepředpokládalo, že auto může být větší než 4,2 x 1,6m. A některým projektantům parkovišť to neseplo dodnes.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 02. 2020 09:37

Dost na to aby většina řidičů protijedoucích osobních aut měla panickou hrůzu se s tímhle srazit, protože by dopadli jako po srážce s tankem.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 02. 2020 09:49

Na to netřeba etron, stejný efekt má srážka s čímkoli od Passatu výš, o dodávkách a kamionech ani nemluvě.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 02. 2020 10:36

tak o tom žádná, imho šance potkat bezmozka v kamionu nebo dodávce je navíc o tři řády vyšší, než v etronu

Odpovědět  |   | 
iPace  |  28. 02. 2020 15:31

ty taky vsude uvadis kolik vazi tvoje zena?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A