Levnější Audi e-tron má české ceny. Nabízí i ostrý paket, příplatek skoro nepoznáte

Sportovně střižený vzhled vyjde zákazníky na čtyřicet tisíc korun. Slabší motor se i tak vejde do dvou milionů.

Výbava S line elektromobilu Audi e-tron dorazila do českého konfigurátoru. Sportovně střiženou výbavu na první pohled odhaluje agresivnější vzhled, za který vděčí paketu exteriéru. Po otevření dveří uvítají zákazníky podsvícená loga S line na prazích. Rozdíly pak končí sportovním nastavením adaptivního pneumatického podvozku.

Audi představuje výkonný e-tron S. S trojicí elektromotorů překračuje hranici 500 koní

Audi představuje výkonný e-tron S. S trojicí elektromotorů překračuje hranici 500 koní

Příplatek za výbavu S line je klasických 42 tisíc korun. Slabší verze 50 quattro s výkonem 230 kW (313 koní) vyjde zákazníky na 1.956.900 Kč. Silnější 55 quattro se šťavnatějším výkonem 265 kW (360 koní) a sprintem na stovku za 6,6 sekundy (5,7 s v režimu Boost) pak na 2.207.900 Kč

Elektrické BMW i4 má mít výkon osmiválce. Toto video vás prostě musí uspokojit

Elektrické BMW i4 má mít výkon osmiválce. Toto video vás prostě musí uspokojit

Další standardní výbava vozu se přirozeně nemění. Obsahuje třeba adaptivní tempomat, dvouzónovou klimatizaci, ambientní osvětlení, velký infotainment s úhlopříčkou 10,1“, digitální přístrojový štít, 20palcová litá kola či LED přední světlomety. Standardní barva je černá, za ostatní laky se připlácí 34.800 Kč.

Jaguaru došly baterky. Zastaví výrobu důležitého modelu, problémy má i Audi

Jaguaru došly baterky. Zastaví výrobu důležitého modelu, problémy má i Audi

Design kol zůstává stejný a jednadvacítky vyjdou minimálně na 30.500 Kč. I výbava S line může obohacena o paket Gravity, které za 153.960 Kč obsahuje Matrix LED světlomety, čtyřzónovou klimatizaci nebo zpětnou parkovací kameru. Nové Audi e-tron s výbavou S-line už můžete objednávat.

Audi e-tron S-line: Technické údaje a české ceny
Verze 55 quattro​ 50 quattro
Pohon 2x elektromotor 2x elektromotor
Největší výkon [kW] 265 (300) 230
Točivý moment [N.m] 561 (664) 540
Max. rychlost [km/h] 200 190
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,6 (5,7) 7
Kapacita akumulátoru [kWh] 95 71
Max. dojezd [km] 400 (WLTP) 300 (WLTP)
Standardní dobíjení [hod] 8 7
Základní cena [Kč] 2.207.900 1.956.900
*hodnoty v závorce platí pro funkci Boost

Audi etron

Audi e-tron je elektrické SUV z dílny německé automobilky. Slibuje dojezd až 411 km na jedno nabití. Elektromobil Audi e-tron je postavený na platformě MLB stejně jako například Audi A8 nebo VW Touareg.

Audi e-tron S-line • Audi e-tron Sportback

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

včera | Richard Herbich | 57 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 80 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 34 příspěvků