Levnější Audi e-tron má české ceny. Nabízí i ostrý paket, příplatek skoro nepoznáte

Sportovně střižený vzhled vyjde zákazníky na čtyřicet tisíc korun. Slabší motor se i tak vejde do dvou milionů.

Výbava S line elektromobilu Audi e-tron dorazila do českého konfigurátoru. Sportovně střiženou výbavu na první pohled odhaluje agresivnější vzhled, za který vděčí paketu exteriéru. Po otevření dveří uvítají zákazníky podsvícená loga S line na prazích. Rozdíly pak končí sportovním nastavením adaptivního pneumatického podvozku.

Audi představuje výkonný e-tron S. S trojicí elektromotorů překračuje hranici 500 koní

Audi představuje výkonný e-tron S. S trojicí elektromotorů překračuje hranici 500 koní

Příplatek za výbavu S line je klasických 42 tisíc korun. Slabší verze 50 quattro s výkonem 230 kW (313 koní) vyjde zákazníky na 1.956.900 Kč. Silnější 55 quattro se šťavnatějším výkonem 265 kW (360 koní) a sprintem na stovku za 6,6 sekundy (5,7 s v režimu Boost) pak na 2.207.900 Kč

Elektrické BMW i4 má mít výkon osmiválce. Toto video vás prostě musí uspokojit

Elektrické BMW i4 má mít výkon osmiválce. Toto video vás prostě musí uspokojit

Další standardní výbava vozu se přirozeně nemění. Obsahuje třeba adaptivní tempomat, dvouzónovou klimatizaci, ambientní osvětlení, velký infotainment s úhlopříčkou 10,1“, digitální přístrojový štít, 20palcová litá kola či LED přední světlomety. Standardní barva je černá, za ostatní laky se připlácí 34.800 Kč.

Jaguaru došly baterky. Zastaví výrobu důležitého modelu, problémy má i Audi

Jaguaru došly baterky. Zastaví výrobu důležitého modelu, problémy má i Audi

Design kol zůstává stejný a jednadvacítky vyjdou minimálně na 30.500 Kč. I výbava S line může obohacena o paket Gravity, které za 153.960 Kč obsahuje Matrix LED světlomety, čtyřzónovou klimatizaci nebo zpětnou parkovací kameru. Nové Audi e-tron s výbavou S-line už můžete objednávat.

Audi e-tron S-line: Technické údaje a české ceny
Verze 55 quattro​ 50 quattro
Pohon 2x elektromotor 2x elektromotor
Největší výkon [kW] 265 (300) 230
Točivý moment [N.m] 561 (664) 540
Max. rychlost [km/h] 200 190
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,6 (5,7) 7
Kapacita akumulátoru [kWh] 95 71
Max. dojezd [km] 400 (WLTP) 300 (WLTP)
Standardní dobíjení [hod] 8 7
Základní cena [Kč] 2.207.900 1.956.900
*hodnoty v závorce platí pro funkci Boost
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

včera | Vladimír Kadera | 10 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků