Rozsah použití uhlíkových vláken tentokrát společnost neomezuje pouze na vnější panely karoserie.
Theon Design, britská alternativa kalifornského Singeru, figuruje na scéně restomodů Porsche 911 už pár let a za sebou má hrstku dokončených vozů. V rámci nejnovější zakázkové přestavby nyní přichází poprvé také s úpravou otevřené Targy. K jistému britskému klientovi tak zamíří další klasicky vypadající a vzduchem chlazená 911, která schovává základ v generaci 964 a v určitých ohledech spoléhá na moderní techniku.
Skelet 964 byl rovněž u projektu Targy s výrobním číslem GBR003 zbaven původní karoserie, kterou nahradily karbonové díly. Torzní tuhost otevřené 911 dále vylepšuje taky karbonová výztuha podlahy vozu. Ve výsledku je Targa o 60 kg těžší než kupé varianty Theon Designu. Finálních 1228 kg je nicméně stále slušná hmotnost. Oddělitelný panel střechy byl také upraven, aby dále snížil aerodynamický hluk v kabině.
Za novými 18palcovými koly Fuchs razí modře lakované brzdiče původem z ostré 993 RS, zatímco moderní kompresor klimatizace a nový elektrohydraulický posilovač řízení společnost opět přesunula pod přední kapotu pro lepší rozložení hmotnosti (48:52). Kompletně přepracovaný interiér je také samozřejmostí, nechybí zde ovšem nenápadně zakomponovaný moderní hi-fi systém Focal či praktický držák na smartphone.
Vzduchem chlazený plochý šestiválec na svém místě zůstal, v tomto případě ale mluvíme o vyladěné čtyřlitrové jednotce s otevřeným sáním, odlehčeným setrvačníkem nebo zcela novým výfukovým systémem s aktivními klapkami. Targu tak žene vpřed 409 koní (301 kW), čímž se v poměru výkonu a hmotnosti (332 koní/tuna) řadí například vedle 991 GT3. Sílu směrem na zadní kola zpracovává manuální šestikvalt.
Ačkoliv se mohou zdát přestavby Theon Design výhodnější oproti proslulému Singeru (ke konci produkce začínala Classic řada restomodů na částce 650.000 dolarů/asi 15 milionů korun) i britská společnost si nechá za svou zručnost pořádně zaplatit. Cena za klasické kupé startuje od 390.000 liber (asi 11,5 milionu korun), nejnovější Targa od 415.000 liber (12,3 milionu korun), kdy není do ceny stejně jako v případě Singeru zahrnuta cena dárcovského vozu.