Levné SUV Škody poprvé bez maskování. Kamiq odhaluje také interiér

Jen pár dnů nás dělí od světové premiéry nového crossoveru Kamiq, který bude určen výhradně pro asijskou klientelu. První fotky auta bez kamufláže odhalují detaily karoserie i vnitřku.

Třetím do partie mladoboleslavských SUV se již brzy stane nový model Kamiq, který ale na našich silnicích s téměř stoprocentní jistotou nespatříte. Ve světové premiéře bude příští týden představen na pekingském autosalonu a k prodejcům se dostane ještě letos, konkrétně už v červnu.

Pokud se vám tento vůz zamlouvá a máte zájem, dobré zprávy pro vás nemáme. Škoda Kamiq – zařazená v modelovém portfoliu těsně pod Karoq – se připravuje výlučně pro čínské zákazníky, a jsou-li naše informace správné, stejně tak to i zůstane.

Škoda potvrdila příchod nového SUV. Představí jej v Pekingu, ale ne pro nás

Škoda potvrdila příchod nového SUV. Představí jej v Pekingu, ale ne pro nás

Jeho místo na evropském trhu převezme česká varianta Seatu Arona, kterou jsme měli možnost řídit v podobě konceptu Vision X před pár týdny během nejkratšího testu v dějinách Autorevue. Ale zpátky ke Kamiqu.

Asijskou novinku Škody jsme vám poprvé ukázali v březnu, takže její základní tvary i proporce jsou známé, teď ale máme k dispozici pár dalších snímků odhalujících nové detaily, včetně interiéru. Jak sami můžete vidět, vůz postavený na starší platformě PQ nijak zvlášť nevybočuje ze zavedeného stylu. Uvnitř najdete typický tříramenný volant, panel klimatizace s obvyklými kruhovými ovladači, tradiční páku řazení, startovací tlačítko na sloupku řízení a další podrobnosti, které najdete i v jiných vozech z Mladé Boleslavi.

Nejkratší testování v dějinách Autorevue: Řídili jsme Škodu Vision X!

Nejkratší testování v dějinách Autorevue: Řídili jsme Škodu Vision X!

Čínské stránky, které tyto fotky přinesly, mluví kromě jiného také prostorném interiéru, spoustě odkládacích míst, což jsou ale detaily, které asi nepřekvapí. Pokud jde o vnější tvary, Kamiq připomíná křížence Arony s Karoqem. Jeho ostře řezané tvary nápadně připomínají větší sourozence, zatímco 17palcová kola jsou nazuta do pneumatik Continental 205/55 R17.

Když už jsme u rozměrů, za zmínku stojí také fakt, že se čínským kolegům povedlo zjistit, jak je Kamiq velký. Délka karoserie činí 4390 mm, na šířku měří 1781 mm, výška je 1593 mm a nápravy jsou od sebe vzdálené 2610 mm. Pod kapotou by měl být namontovaný překvapivě atmosférický benzínový čtyřválec o objemu 1,5 litru a výkonu 110 koní. Více informací očekávejte už příští týden.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků