Levné SUV Škody poprvé bez maskování. Kamiq odhaluje také interiér

Jen pár dnů nás dělí od světové premiéry nového crossoveru Kamiq, který bude určen výhradně pro asijskou klientelu. První fotky auta bez kamufláže odhalují detaily karoserie i vnitřku.

Třetím do partie mladoboleslavských SUV se již brzy stane nový model Kamiq, který ale na našich silnicích s téměř stoprocentní jistotou nespatříte. Ve světové premiéře bude příští týden představen na pekingském autosalonu a k prodejcům se dostane ještě letos, konkrétně už v červnu.

Pokud se vám tento vůz zamlouvá a máte zájem, dobré zprávy pro vás nemáme. Škoda Kamiq – zařazená v modelovém portfoliu těsně pod Karoq – se připravuje výlučně pro čínské zákazníky, a jsou-li naše informace správné, stejně tak to i zůstane.

Škoda potvrdila příchod nového SUV. Představí jej v Pekingu, ale ne pro nás

Škoda potvrdila příchod nového SUV. Představí jej v Pekingu, ale ne pro nás

Jeho místo na evropském trhu převezme česká varianta Seatu Arona, kterou jsme měli možnost řídit v podobě konceptu Vision X před pár týdny během nejkratšího testu v dějinách Autorevue. Ale zpátky ke Kamiqu.

Asijskou novinku Škody jsme vám poprvé ukázali v březnu, takže její základní tvary i proporce jsou známé, teď ale máme k dispozici pár dalších snímků odhalujících nové detaily, včetně interiéru. Jak sami můžete vidět, vůz postavený na starší platformě PQ nijak zvlášť nevybočuje ze zavedeného stylu. Uvnitř najdete typický tříramenný volant, panel klimatizace s obvyklými kruhovými ovladači, tradiční páku řazení, startovací tlačítko na sloupku řízení a další podrobnosti, které najdete i v jiných vozech z Mladé Boleslavi.

Nejkratší testování v dějinách Autorevue: Řídili jsme Škodu Vision X!

Nejkratší testování v dějinách Autorevue: Řídili jsme Škodu Vision X!

Čínské stránky, které tyto fotky přinesly, mluví kromě jiného také prostorném interiéru, spoustě odkládacích míst, což jsou ale detaily, které asi nepřekvapí. Pokud jde o vnější tvary, Kamiq připomíná křížence Arony s Karoqem. Jeho ostře řezané tvary nápadně připomínají větší sourozence, zatímco 17palcová kola jsou nazuta do pneumatik Continental 205/55 R17.

Když už jsme u rozměrů, za zmínku stojí také fakt, že se čínským kolegům povedlo zjistit, jak je Kamiq velký. Délka karoserie činí 4390 mm, na šířku měří 1781 mm, výška je 1593 mm a nápravy jsou od sebe vzdálené 2610 mm. Pod kapotou by měl být namontovaný překvapivě atmosférický benzínový čtyřválec o objemu 1,5 litru a výkonu 110 koní. Více informací očekávejte už příští týden.

Speciál: Škoda Kamiq

Škoda Kamiq je městské SUV (tzv. B-SUV) automobilky Škoda Auto. Vůz byl oficiálně představen 26. 2. 2019, světová premiéra připadla na Autosalon Ženeva 2019. Kamiq stojí na modulární platformě MQB A0 s motory uloženými napříč a pohonem předních kol. Základem je tříválec 1.0 TSI (70 kW), vrcholná verze má čtyřválec 1.5 TSI (110 kW).

Cena, výbava, motoryNejlevnější verzePrvní statické dojmyČínská Škoda KamiqStudie Vision X

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 130 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků