Levná dodávka Dacia Dokker Stepway míří do terénu

Dacia obložila praktickou a cenově atraktivní dodávku Dokker černými plasty a vyzbrojila ji do terénu. Tedy, aspoň teoreticky, protože pod povrchem se neukrývá nějaký sofistikovaný pohon všech kol, třeba z Dusteru.

Dacia Dokker a Lodgy se představují v provedení Stepway Fotogalerie

Dacia Dokker a Lodgy se představují v provedení Stepway Fotogalerie

Dacia Dokker Stepway bude hlavně „stylovka“, pokud se tedy dá něco takového o Dacii vůbec napsat. V nabídce se objeví nové barevné kombinace a trochu honosnější interiér. Přesto by měl mít podvozek vyšší světlost a snad i nějaké zakrytování pro větší odolnost na nezpevněné silnici.

Dokker Stepway se představí se slabším dieselem 1.5 dCi (66 kW / 90 k), ve Francii se pak bude nabízet i motor 1.2 TCe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků