Letošní pekelná sezona na D1 se chýlí ke konci. Úzké pruhy mizí

Stavební firmy již pomalu opouštějí rekonstruované úseky na dálnici D1. Nejpozději v prosinci se bude plynule jezdit i na D8 či D2
Letošní pekelná sezona na D1 se chýlí ke konci. Úzké pruhy mizí

Už jen na čtyřech z celkem šesti letos rekonstruovaných úseků dálnice D1 mezi Prahou a Brnem jsou zúžené jízdní pruhy a rychlostní omezení na 80 km/hod. Informoval o tom mluvčí ŘSD Jan Studecký s tím, že počet omezení se bude nadále snižovat. Děje se tak vzhledem k ukončení stavební sezony a hlavně kvůli nutnosti zprovoznit dálnici pro průjezd sypačů v případě sněžení a náledí.

Otevření tří nových úseků dálnic ŘSD "náhodou" stihne do voleb

Otevření tří nových úseků dálnic ŘSD "náhodou" stihne do voleb

„Nejdéle se bude pracovat na úseku Ostředek-Šternov mezi 34. až 41. kilometrem a Velké Meziříčí - Lhotka  (kilometry 146 - 153), kde jsou práce plánované až do poloviny prosince," sdělil Studecký. Naopak mezi Měřínem a Velkým Meziříčím (km 134 -141) se bude stotřicítkou jezdit již za pár dnů od poloviny listopadu, na konci listopadu si pak neomezenou jízdu užijí také řidiči mezi Hořicemi a Koberovicemi km 75 - 81).

Během prosince také skončí stavební práce na problematických úsecích jiných tuzemských dálnic. Konkrétně na D2 za Brnem a D8 za hranicemi hlavního města.

Řešení od Benešova chce ŘSD uplatnit i jinde. Rozšíří se 11 silnic

Řešení od Benešova chce ŘSD uplatnit i jinde. Rozšíří se 11 silnic

Na jaře se ovšem práce znovu rozběhnou na čtyřech letos nedokončených úsecích „brněnské" dálnice. Konkrétně to je mezi Jihlavou a Velkým Beranovem, Velkým Meziříčím a Lhotkou, Ostředkem a Šternovem a Hořicemi a Koberovicemi. První dva zmiňované úseky budou hotovy do pololetí, na zbývajících se bude stavět celou příští stavební sezonu. K nim pak přibydou ještě další čtyři úseky. Je tak možné, že na jaře bude na D1 až osm úseků s rychlostí omezenou na 80 a s úzkými pruhy.

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků