Letošní brněnský autosalon bude i pro ženy

Pro letošní autosalon v Brně si organizátoři již podruhé připravili akci Auto a žena, která má, jak již z názvu vyplývá, oslovit zejména něžnější část populace.

Pro ženy je připravován pestrý program, do kterého patří „zkušební dráha“, kde si budou moci vyzkoušet své dovednosti, ale také například poradenství kosmetické firmy Dermacol, kde vám se správným nalíčením před jízdou poradí přední odbornice, připravena je i kavárna s dětským koutkem, nebo každodenní soutěže o zajímavé ceny. Příchozí dámy budou mít také možnost vyjádřit se v anketě k tomu, jaký je jejich automobil snů v rámci ankety „Ladycar“, a porovnat své vidění automobilů s porotou složenou ze známých osobností. 
I letos bude celá akce mířit také k tomu, aby ženy dokázaly, že umějí řídit lépe, než muži...
Tipy: Více informací o Autosalonu Brno 2009 naleznete zde, přehled vystavovaný novinek zde a do soutěže s autosalonem o ceny za více než 100 Kč se můžete zapojit na tomto místě.
Klepněte pro větší obrázek 
Žena a auto jdou dohromady...
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků