Zapomíná se na rozdíl mezi kabriem a roadsterem.
S kabriolety to má našinec težké. Když nějaký koupím (pravda, lovím ve vodách o řád nižších) tak si pak uvědomím že je v tom teplo/zima, potím se, svítí na mě, čepice = ekzém, bez čepice = kouty a taky je mi vidět tlustý břicho na semaforech když je to nízký. A pak s myšlenkou že je to utrpení to zase prodám. Uplyne pár měsíců, koukám do poloprázné garáže, první paprsky slunce ve mě probouzí pocit jako v dítěti když mu nekoupili cukrovou vatu...a zase žhavím inzerci. Je to stejně jako s motorkama. 99% času v roce je to naprosto napikaču totálně naprd. Ale to 1% za to stojí.
Daleko víc než tepelně-slunečný nekomfort mi na kabrioletu byť nepříliš prémiové značky vadily závistivé a nenávistné ksichty socek na zastávkách MHD a jejich touha na mě snad i flusnout. Nakonec jsem do města vůbec nejezdil. A pak jsem to prodal a už se k tomu nikdy nehodlám vrátit.
Proto je auto bez střechy nejlepší za městem a v přírodě. Jenom tak ve dvou. :)
bod bych dal Z4, měl jsem ji, ale na léto? Ráno a večer tak po zprávách, v poledne šla střecha nahoru a klima to řešila, nepomohla aňi rychlost, slunko pralo do těla a sice klima i bez střechy zchladí, ale nemá UV filtr. Tak sem to prodal, až budou zakázaný naftáky, tak koupím roadster MG.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.