Letní akce Citroenu: C3 se slevou, C1 pod 200 tisíc

Přišlo léto a sním i nové akční nabídky z dílny francouzského Citroenu. Jedním z hlavních lákadel nové akce s platností od počátku července je model Citroen C3. Ten lze pořídit se slevou až 40 000 Kč - 10 000 Kč činí sleva na všechny motorizace u výbavy Exclusive, k tomu lze získat i další slevu ve výši 30 000 Kč v případě nákupu prostřednictvím Citroen leasingu.

Současně dochází k integraci ABS do úrovně výbavy X a Furio. Citroën C3 Furio je nově vybaven rovněž dálkovým ovládáním centrálního zamykání. Integrace ABS do seriové výbavy se týká i modelu Citroën C2 a Citroën Berlingo.

Zajímavé letní zvýhodnění se dotklo i dalších modelů:

Citroën C1 - vybavený 2 airbagy, ABS a EBD, včetně elektronického imobilizéru je tak ke koupi již za 188 900 Kč, sleva činí 48 000 Kč.

Citroën C4 zvýhodnění celé modelové řady o 130 tis. Kč, verze 1,4i 16V X, verze Coupé začíná na 300 000 Kč. Do základní výbavy patří mimo jiné 2 airbagy, palubní počítač, ABS či tempomat.

Xsara Picasso mohou zájemci nyní získat za výhodnou cenu 365 900 Kč za model s motorem 1,6i, 4 airbagy, ABS a EBD a elektricky ovládanými okny. Výhoda nákupu je 170 000 Kč. Verze Xsara Picasso Leader je pak k mání za 413 900 Kč, a to včetně klimatizace, rádia s CD a metalízy.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků