Let´s do this: Chevrolet Sonic skáče bungee a zkouší skydiving

Seznam kapitol
  1. Video
  2. Fotogalerie

Některé kampaně opravdu stojí za to. Chevrolet k uvedení svého modelu Sonic na americký trh spustil kampaň s názvem „Let´s do this“. Soutěžící mají plnit různé úkoly, mají pořizovat záznamy, fotografie a sdílet je prostřednictvím sociálních sítí. Hraje se o nové auto. Tohle není až tak zajímavé.

Chevrolet ovšem pro inspiraci realizoval dvě akce, ze kterých vznikla opravdu velmi zajímavá videa. Na prvním se proletí Sonic u nás prodávaný jako Aveo volným prostorem, na tom druhém si vyzkouší bungee-jumping. Každá kampaň má přitáhnout pozornost, což se Chevroletu v tomto případě jednoznačně povedlo. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Video
  2. Fotogalerie
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků