Lepší baterie budou u omlazeného Nissanu Leaf za příplatek

Lepší baterie budou u omlazeného Nissanu Leaf za příplatek

O upraveném Nissanu Leaf se spekuluje delší dobu a některé ze zpráv mimo jiné naznačovaly, že vůz dostane lepší baterie a nabídne tedy vyšší dojezd. Jeden z dealerů toto oficiálně potvrdil, nicméně omlazený Leaf nebude mít tyto akumulátory ve standardu, ale budou za příplatek.

Test Nissan Leaf: Úhel pohledu  

Test Nissan Leaf: Úhel pohledu  

Standardem tak stále zůstanou akumulátory s kapacitou 24 kWh, které používá současná generace Nissanu Leaf. V praxi to znamená dojezd zhruba 150 kilometrů. Zájemci ovšem budou moci sáhnout i po 30 kWh bateriích, které prodlouží dojezd přibližně na 180 kilometrů.

Zákazníci si budou moci také vybrat jednu z osmi barev karoserie. Konkrétně je k dispozici bronzová, stříbrná, dvě varianty bílé, šedá metalíza, červená, modrá a černá. K dispozici by měl být Leaf 2016 na podzim.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

V přípravách je už ale také nová generace Nissanu Leaf, která by měla nabízet dojezd zhruba dvojnásobný. Zajímavé je také to, že Nissan neplánuje pouze hatchback. Dočkat bychom se měli i elektrického crossoveru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků