Leoš Mareš sám jezdí v Rolls-Roycu, teď ale skvěle vysvětluje všechno o elektromobilu

42 komentářů

dan
22. ledna • 21:50

A to nemá ani na řidiče? Tak proč si to kupoval když na to nemá?

Kozel
15. ledna • 12:15

Za peníze Vám nakukám cokoliv.

realista
12. ledna • 10:03

stačí si prečítať začiatok článku https://auto.hnonline.sk/testy/18475256-test-mrzne... ...

Kuk Vykuk
4. prosince • 7:20

Křupani to vezmou jen vod křupana, tak tady to mají. :D

27. listopadu • 20:47

Diagnózu psychopat si vysloužil LOL
Tak tupý člověk snad ani nemůže existovat.
Popírá všechno a všechny krom sebe sama. Pěkný případ ,do ústavu s nim.

27. listopadu • 20:31

100x opakovaná lež se může stát pravdou. Pořádná masáž mozků a dost lidi se poblázní. Obzvláště při těch nechutných dotacích na BEV. Zrůdnost systému. Chudí plati auta boháčů. A ti obdarováni pak hlásají slovo lživé o BEV . Nechutný marketing a jeden z největších podvodů na lidech od doby založení církve. Jde jen o peníze . Nic ušlechtilého v tom není a ekologického už vůbec ne.

Milan
27. listopadu • 13:23

Hmotnost Eniaq je u verze 60 1998 kg
U verze 80, tedy s 82kWh baterií dokonce 2117 kg.
Osobně nepochopím jak to může být ekologické, nechat se převážet osobním automobilem těžkým 2 tuny. Standartní Škoda Octávia začíná na hmotnosti 1300 kg, ano o 700kg méně "zbytečné" váhy. Rapid začíná už snad na 1070 kg, tedy skoro poloviční váha. Těžší auto (Eniaq) také potřebuje i větší pneumatiky. Takže to zas tak ekologické (zelené) nebude, jak se to prezentuje.

MirekSt
26. listopadu • 23:47

Nic proti Maresovi, je to skvely profik, ktery se vlastni pracovitosti a chytrosti vypracoval z nuly na moderatorskou jednicku v Cechach a na Slovensku ( vyjma Adely Banasove/Vinczeove ). A nejen to. Kdo ho sleduje, tak vi, ze je i skvely manazer, ktery dokazal behem kratke doby v prubehu pandemie zorganizovat jeho Stare Pecky misto akce v O2 arene a objet s nimi republiku.
Od Skodovky to je chytry tah, najmout absolutni spicku na propagaci elektrifikace svych osobnich aut.
Nicmene to nezakryje zasadni vec. Aktualni agresivni zelena ideologie, jejiz viditelnym symbolem jsou i elektroauta, znamena pro obrovskou vetsinu obyvatel Evropske Unie zdrazovani energii, nasledne pak uplatnenim zakonu padajiciho …. zdrazeni takrka vseho, od rohliku po bydleni.
A nejen to. Aktualni priklad Rakouska, zavadejici uhlikovou dan i pro domacnosti, bude znamenat dalsi zdrazovani zivota. Uz jsou v hrubych obrysech nastineny i budouci kroky, ktere budou spocivat ve zvysenem zdaneni aut se spalovacimi motory a dalsi zvyseni dane na ropna paliva.
Ja jeste pamatuji casy, kdy v komunistickem Ceskoslovensku jezdila vozidla MHD ve mestech i mezi mesty narvana k prasknuti, protoze se nejezdilo do prace a po republice auty. Az budou zavedena vsechna silenstvi z pera zelene lobby do praxe, bude to pak vypadat stejne.
A ti mne osobne nezakryje ani skvely Mares.

Richard
26. listopadu • 17:34

Jen duševně postižený si koupí škodlivou elektroparodii na auto.

Marcel78
26. listopadu • 17:07

Tak určitě. Mareš by se měl držet toho v čem je dobrý a pochybovat se svým oboru.
Lži jsou jako déšť, co skrz na cestě promočí, jel jsem ve vlaku důvěry, kde nebyl ani průvodčí...

Skeptik
26. listopadu • 12:24

Takže už teď není na parkovištích ve městech kde parkovat a každý parkuje kde může , si představte těch dobíjecích stanic , nemluvě o spotřebě el. energie . Minulý rok nás díky Německu málem postihl blackdown a to jezdí minimum elektromobilu ...i v Německu .
Možná pana Mareše nezajímá cena za jednu kW ve stojanu na ulici ale každý kdo umí počítat si spočte že s dojezdem a cenou za kW to vyjde dráž než benzin (pokud si auto nenabíjíte u baráku z vlastni sítě ) Jinak o dojezdu mluví taktéž teplota a světlo když pojede v noci a v zimně bude o dost menší dojezd než v létě přes den . Nemluvě o tom že s elektromobilem nemůžete do podzemních garáží atd . Budoucnost je vodík ne elektroauta (elektroauta chápu jako rozumné , pouze jako druhé auto do rodiny s rodinným domem , popřpadně firmní vůz pro provoz po městě )

G
29. listopadu • 11:37

Člověk který si myslí že je lepší nahradit elektromobil elektromobilem na vodík o tom ví velký.....

iPace
26. listopadu • 17:26

Mám několik benzinaku, od 4 válců až po 12 válec, a všechny dojednoho jsou dražší na provoz co se paliva týče, než oba naše elektromobily co doma máme, a zajímavé je že až na jeden můj 8 válec americké produkce kterej si řekne v průměru o 28 na sto, tak všechny dnes konečně dostupné vodíkové vozy jsou co se paliva týče na provoz dražší, neb kilogram vodíku i bez zatížení spotřební dani stojí hodně a na kilometr je prostě provoz s ním dost drahém, cca 3-4 koruny na kilometr To s tím dojezdem v noci je zajimavej nápad, to jsem ještě nezkoumal, ale je to totální blbost již takhle v textu :D

buds
26. listopadu • 17:52

Jenže tomu cenovému kouzlu se říká spotřební daň - kdyby byla stejná daň jako benzín uvalena na elektřinu, tak bys rázem smotal prodlužovačky :-D
A co si budeme nalhávat, ona je to jen otázka času, protože stát potřebuje svoje chechtáky a v okamžiku, kdy se elektromobily začnou procentuálně víc prosazovat, nedejbože převažovat nad spalováky, tak někde bude muset ty klesající příjmy nahradit.No a s tím dojezdem v noci je to prostá fyzika, jsou zapnuty navíc hlavní světla, takže totální blbost jsi tak maximálně ty ;-) Ale uznávám, že dopad zapnutí těch světel je minimální a na dojezdu se to podepíše maximálně jednotkami kilometrů

iPace
27. listopadu • 15:00

a proc bych mel motat prodluzovacky? ikdyby na elektrine byla spotrebni dan vysoka stejne jako na palivech, coz by tobe doma asi vadilo nasobne vic nez me kdys ja si elektrinu z cca 95% vyrabim svoji a do par let si ji pravdepodobne vyrobim ze 100% a budu resit to jak ji dal dodavat i do rozvodne site a vydelavat na ni, tak by to nebyla zadna hruza, rekneme ze ekvivalentem auta budou rekneme Kodiaq se spotrebou 6-7 litru paliva na 100km a nejaky elektromobil typu Enyaq se spotrebou 20-25kWh na 100km, aby se vybrala podobna spotrebni dan, muselo by tech 20-22kW mit navic nejakych 90 korun (to je cca spotrebni dan na 7 litrech paliva), tedy na kW smesne 4-4.5 korunya jak jsem psal zpocatku, pravdepodobne by 4 koruny na kWh vadili vic tobe doma, nez me za volantem elektromobilu, kdys ja na verejny nabijecce dobijim sotva jednou za 2 mesice a to jeste s rozptylem ceny za nabijeni od 0 do asi 20 korun za kWh hosi nevymejslejte blbosti, jeste se toho nejakej politik chytne a tyhle vase nesmysly vam fakt zavede, co pak budete delat az vamz akazou ICE, to budete narikat jakej debil zavedl spotrebni dan na elektrine jeste nad dani z elektriny a ze vam dto domaci ucet za elektriku prodrazilo na dvojnasobek :D

Stringo
26. listopadu • 17:43

Tak úplně nesmysl to není. To že elektromobily mají v zimě menší dojezd než v létě je dokázané, to že přes den kdy svítí jen denní světla místo noci, kdy svítí hlavní a dálková světla se dojezd bude také snižovat, byť ne tak výrazně, jako u rozdílu mezi létem a zimou.Elektromobily se vyplatí tomu, kdo jezdí po městě a auto koupil min. na 10let kdy je jeho pořizovací cena dorovnána na spotřebě, za předpokladu, že po masivním nástupu elektromobilů neprojde na řadu větší zdražování... To vše ukáže čas...

iPace
27. listopadu • 15:03

10 let jo? zajimave, kdys si sporctu naklady jake jsem mel s ICE a jake mam ted s elektromobily, tak navratnost oproti podobnemu modelu s ICE mam cca 2-3 roky, a to rocne az tolik nenajezdim, cca do 40-45kkma vsimnul sis toho ze zdrazovani se tyka ICE motorizaci a fosilnich paliv? a bude jeste hur, to zdrazovani paliv o dalsi dane se jiz davno resi a chysta, a to i v CR ;)

homer
26. listopadu • 13:20

Vodikový auto nekdo pustí do podzemní garáže?

Skeptik
26. listopadu • 14:04

to nevím ale ... ale rozhodně má vodík víc výhod než elektřina

Q
26. listopadu • 20:40

Vodík je drahý a zejména se obtížně skladuje a přepravuje. To už mi přijde lepší ta elektřina u aut pro městský provoz, například dodávky.

iPace
26. listopadu • 17:19

Nespornou výhodou vodíku je mnohem větší spotřeba elektřiny , při parním reformnímu zemního plynu cca 45kWh na kilogram a u eletrolizy cca 60kWh na kilogram, já věděl že investice do energetiky se vyplatí dřív než jsem počítal, tu investici !e zaplatí blázni co věří vodiku :D

Marek71
26. listopadu • 14:39

Jaké výhody?

Emil Závistivý
26. listopadu • 10:56

Směšný, zpovykaný, zbohatlický buránek jako vždycky a ve všem. Senokřup co si hraje na lorda. :-)

Honimir
26. listopadu • 12:18

Ještě tam mohli mít Koháka či Lišku...

JAC
26. listopadu • 11:46

Komediant za prašule vás bude přesvědčovat i o tom, že pocukrované lejno chutná lépe než Tiramisu.

Petr
26. listopadu • 21:22

Mareš je profesionál. Nejlepší moderátor v Čechách kterej se na svý peníze dost nadřel. Můžete to zkusit taky, jelimani.

Tak určitě
26. listopadu • 13:19

No jo, čechostánci úspěch neodpouští. Kdokoliv můze krást, povádět, chovat se k lidem, jak ke kusu špinavého hadru, ale nesmí být úspěšný, to by už vážně přehnal!

JAC
26. listopadu • 15:38

Blbost. Tady jde jen o to, že když třeba Halina Pawlovská dělá reklamu na AAA a tvrdí, že si tam auto kupuje a je spokojená, tak tomu věříš jen ty.

homer
26. listopadu • 18:34

Proč by nemohla být spokojená? Áčka prodavaj i funglovky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
26. listopadu • 18:40

Dal jsem ti sice plus, je to pravda, ale věříš tomu, že tam nakupuje i Jarda Jágr?

homer
27. listopadu • 14:04

Bohaci jsou kolenovrti, když zacejti supr cenu jdo do všeho.

Mirek
27. listopadu • 16:01

Nevěř tomu, pár takových znám osobně, jeden mnohanásobný milionář, již jsem ho tady několikrát před léty vzpomínal, jezdí jen v Mercedesech a jen nových a prakticky nejdražších. Zvláštní je, že pro manželku má jen Mercedes třídy A.

neodborník
27. listopadu • 10:13

Ti jsou tam od toho, aby na tu firmu a třeba její produkt-y upozornili, protože zrovna jich si lidí všimnou víc, než běžného Mirka - tak funguje reklama.

Mirek
27. listopadu • 15:54

Dal jsem ti plus, máš částečně pravdu, ale přesto si neodpustím, abych s tebou nepolemizoval. Byla dost jednoduchá otázka a na ni je jednoduchá odpověď, ale tu jsi nezvládl. V reklamě Jágr tvrdí, že tam nakupuje, že on je známá figura je vedlejší záležitost pro mou otázku. Kdo se zapůjčí na reklamu a za jakých podmínek je jedná věc, ale že vědomě lže v reklamně to je snad něco jiného..., no, to se dá považovat za lživou reklamu a je m i jedno, jak reklama funguje, kupodivu pro mě nic nového. Zboží ve firmě, pro kterou se v reklamě vědomě lže, nekupuji. Upozorňovat se dá i bez lhaní.

neodborník
27. listopadu • 16:32

Nezvládnul jsem jenom napoprvé kliknout na okénko odpověď, proto to plus, nedal bych nic. A k té otázce, AAA reklamu Jágr jsem nikdy neviděl, takže nemůžu konkrétně hodnotit. Psal jsem o všeobecném principu fungování reklamy. No a k čemu se kdo zapůjčí - propůjčí je jeho věc a jeho svědomí, zkázat si jí může každý člověk osobně, když mu nevoní a nekupovat. Není to povinné, má jednoduché řešení a není potřeba se nikoho ptát. Taky to někdy dělám. Žádná reklama taky nemá stopro účinnost, ani s tím žádný zadavatel nepočítá. Tak, máte ještě po ruce tu svoji správnou odpověď ?

Mirek
27. listopadu • 16:51

Dal jsem ti opět plus za první půlku odpovědi, ale co ten tvůj konec, vždyť jsem to ve své odpovědi docela jasně zdůvodnil a napsal, lže. To je tak, když odpovídáš za druhé a snažíš se při tom někoho přechytračit. Za druhou část bych přidal mínus, ale to nejde.

neodborník
28. listopadu • 13:03

Tentokrát už odpovídat nebudu, to co nahoře čtu nemá to logiku, takže tomu nerozumím, jenom vidím urputný boj za svojí verzi názoru. A s Jágrem se osobně neznám, takže nevím kde si kupuje auta, ani mne to nezajímá. Vy to víte ?

realista
26. listopadu • 9:51

Tak mohl by třeba začít vysvětlovat výsledky studie vlivu záření elektromobilů na děti cestující na zadních sedadlech a proč na ní navazuje několik výzkumů leukémie u norských dětí do pěti let věku.https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29584925/

neodborník
26. listopadu • 10:35

Zase nějaká směska faktů a nesmyslů ? Paranoidní blázni budou mít co řešit.

LOL
26. listopadu • 13:36

Nic se neprokázalo.The results revealed that measured B fields in the rear seats were far below the reference levels by the International Commission on Non-Ionizing Radiation Protection. Although small children may be exposed to higher MF strength, induced E-field strengths were much lower than that of adults due to their particular physical dimensions.

realista
26. listopadu • 16:22

To citujete abstrakt.
Studie vznikla, aby vyvrátila podezření ze škodlivosti. Což se jí nepodařilo, naopa. Bohužel naměřila podobné hodnoty, jako studie, které měla vyvrátit. Pokud si přečtěte obsah, cituji ze závěru - "In particular, Ahlbom et al. (9) and Greenland et al. (10) indicated that the exposure to 50 and 60 Hz MF exceeding 0.3–0.4 μT may result in an increased risk for childhood leukemia although a satisfactory causal relationship has not yet been reliably demonstrated. Also, it was reported that a combination of weak, steady and alternating MF could modify the radical concentration, which had the potential to lead to biologically significant changes""Furthermore, our findings show that children would not be more highly exposed compared to adults when taking into consideration of their physical differences. However, the measurement results indicated that further studies should be performed to elucidate the concerns on the incidence of the childhood leukemia for infant and child occupants"

Kuk Vykuk
4. prosince • 7:22

Hlavně nepouštěj děti do tramvaje ani do metra. Rozpadnou se ti před vočima…

Doporučujeme

Články odjinud