Lehké sporťáky se loučí. Lotus uzavírá kapitoly Elise a Exige finální edicí

13 komentářů

Jan A.K.
9. února • 17:17

A oprav si ty '' KAPTOLY ''
Nebudu porad delat praci za tebe.

Jan A.K.
9. února • 21:04

Ale trvalo ti to Kadero .
A opet bez podekovani.
Arogance te dostane,to si zapamatuj.

Jan A.K.
9. února • 17:16

Nikde nevidim zminku o znacce pouzitych motoru.
Autor nevi tak podstatnou vec, tak fenomenalni pohonna jednotka a ani zminka ?
Zamer bych rekl.
Vsak ja si na tebe lepe posvitim,nezdas se mi uz delsi dobu.
Jsi shnile jablko v redakci, to ti muzu rict Kadero.
Takze kdopak z vas me potesi a napise jmeno automobilky ,ktera se take podepsala na legendarnosti Lotusu ?

Jan Kámoš Anorektický
9. února • 17:34

Tyoyota!

Jan Kámoš Anorektický
9. února • 17:37

Nauč se psát retardo. Toiota.

JFK
9. února • 17:38

Nebude to nakonec Tojtojka?

Jan A.K.
9. února • 17:47

Snaha byla,neco malo vite,ale bude to jeste prace .
Ja z vas jeste nakonec neco udelam. Ne kazdy je vhodny adept ,nekteri jsou uz mimo sance jakehokoliv vzdelani.
A kontrolni otazka. Jaky motor pouzil Noble M600 u sveho supersportu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ejdži Kokota
9. února • 18:40

Debilní V8 co měla špatný úhel válců, takže asi nejhorší V8 v historii. Měla snad i vyvažovací hřídel, což je pro V8 ostuda jak Brno.

Jan A.K.
9. února • 19:03

A pokud je to odpoved na Noble M600 - Tak ten motor od Yamahy byl excelentni dilo. Jeden z nejlepsich drzaku. Takze nechapu opet tu narazku na nepodareny V8 s vyvazovacim hridelem.

Zdeněk
11. února • 8:50

Byl to původně motor z Volva, pokud vím, Yamaha ho pak trochu přepracovala a vyladila :).

Rolfa
11. února • 17:03

Yamaha motor od začátku.
Volvo ho koupilo

Jan A.K.
9. února • 18:59

http://www.lotusespritworld.com/EGuides/ETechnical/V8_Eng... ...
Tenhle z Espritu byl dost dobry .Elise ani Exige V8 nemeli - oficialne . Hennessey s Lotusem vyvadel kde co .Takze se tazi, ktery to V8 s vyvazovacim hridelem mas to na mysli.

Doporučujeme

Články odjinud