Legendární Viper už se zase vyrábí. A znovu se jmenuje Dodge

Legendární Viper už se zase vyrábí. A znovu se jmenuje Dodge

Legendární Viper už zase sjíždí z výrobní linky. Jeho výroba byla na více než dva měsíce zastavena, neboť automobilka měla na skladě 756 neprodaných aut. Zájem o legendární americký sporťák je kupodivu velmi nízký.

Ze statistik prodejů vyplývá, že lidé raději kupují klasické muscle cars a také novou Corvette, která je prý poměrně krotká, kvalitní a hlavně se prodává i s automatem. Je pravdou, že specifický hrubiánský charakter Viperu paradoxně může limitovat jeho masový prodejní potenciál.

10 Amerik, které byste si měli koupit

10 Amerik, které byste si měli koupit

Koncern Chrysler také změní jména prodávaných aut. Po zrušení samostatné značky SRT specializující se na ostré modely se zase Viper vrátí pod značku Dodge. Takže od modelového roku 2015, který má velmi brzy naběhnout do výroby, se už zase bude jmenovat klasicky Dodge Viper, nikoli SRT Viper.

Jen připomínáme, že Dodge Viper pohání atmosférický desetiválec 8,4 l o výkonu přes 640 koní a točivém momentu přes 800 Nm. V současné době se jedná o nejobjemnější motor v sériovém osobním automobilu. Dokonce i Bugatti Veyron se se svými osmi litry krčí studem v koutě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků