Legendární Testarossa se možná vrátí na cesty

Dle několika zahraničních serverů se u Ferrari začíná uvažovat nad oživením jednoho z nejslavnějších jmen v historii značky. Ferrari Testarossa byla poprvé představena v roce 1956. Ferrari zvažuje, že nynější model 575M dostane v budoucnu následovníka, který by se opět mohl jmenovat po svém tradičním předchůdci. Design by měl vycházet z konceptu Pininfarina Rossa, jenž byl představen v roce 2000. Ferrari F600 Testarossa by pak měla dostat dvanáctiválec s výkonem minimálně 550 k s manuální, nebo poloautomatickou šestistupňovou převodovkou. Zda se na silnici opět po delší pauze setkáme s touto ikonou sportovních vozů, ukáže až čas.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Studie Pininfarina Rossa

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 27 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků