Jaký SOHC? 1.9tdi měli vždy jen OHC, to jsou znalosti..., chtělo by raději psát o vaření...
OHC a SOHC je totéž, ty znalče... takže nástup k vaření.
Zatímco dnes je problém najít na trhu auto, které by bez větších oprav vydrželo při průměrném ročním nájezdu alespoň 15 let. Buď to skončí kvůli problémům s elektronikou, korozí nebo drahou mechanickou opravou motor/převodovka.
Lžeš, blbe.
Tady sice vyměnili 2x celé auto, ale "takový auta se už dneska nedělaj".
Nelži hovna M.C.D. 😄😄😄🙏
Má pravdu. Který nový osobák vydrží bezproblémů aspoň těch 15 let při nájezdu 12 tisíc km ročně? Že se mění častěji akumulátory, to nepočítám za velký problém, jen vopruz. Když už budeš mít štěstí a nezastaví tě koroze, tak problémy se složitou elektronikou určitě.
Toyotou, Hondou, či korejcema budou tvoje děti jezdit zalejvat kytky na tvým hrobě... Pokud ta auta někdo nenaboura.
Já děti nemám a již neplánuji. Takže těžko
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
A nejsměšnější je, že to není ani Škodovka. Jen protaženej Passat od Hitlerwagenu.😄😄😄😄😄
Nejsměšnější jsi tady ty, ale to ti asi těřko dojde. Napsat Hitlerwagen může jenom buran.
Trochu historie.......Před 70 lety byl položen základní kámen mateřské továrny automobilky Volkswagen. Kulaté výročí téměř nikdo nezaznamenal a neslaví ho ani oslavenec, koncern, jehož součástí je nyní i česká Škoda Auto. Hlavním protagonistou slavnostního aktu z 26. května 1938 u dolnosaských obcí Sandkamp a Fallersleben a zámku Wolfsburg byl vůdce nacistického Německa Adolf Hitler.ČlánekO slunečném odpoledni vítalo Hitlera na pozemcích budoucí továrny kolem 50 000 lidí. Diktátor po zhruba patnáctiminutovém projevu poklepal kladivem na padesátikilogramový kamenný kvádr a stavba největšího souvislého automobilového závodu na světě mohla začít.Jen o něco málo později, 1. července 1938, bylo založeno "Město KdF-Wagenu u Fallerslebenu", které až po válce, 25. května 1945, dostalo název Wolfsburg. Označení KdF-Wagen odkazovalo na název organizace Kraft durch Freude ("síla díky radosti"), odnože nacistické Německé pracovní fronty (DAF).Teprve tato továrna měla umožnit i v Německu velkosériovou výrobu osobních automobilů cenově dostupných širokým masám obyvatelstva - po vzoru amerického Fordu.Legendární vozy Volkswagen Brouk navržené libereckým rodákem Ferdinandem Porschem však začala továrna chrlit až po válce. Během válečných let jich opustilo výrobní pásy jen 630. Ty byly určeny činitelům nacistické NSDAP a k propagačním účelům. Hitlerův sen, aby se tu vyráběly lidové vozy za 990 říšských marek, se rozplynul.
Lépe bych to nenapsal. Myslíš že ví co je to buran? Raketoplán?
V 800 000 km nový motor a převodovka 😄😄😄😄😄😄To by mě zajímalo co vše nové bylo do té doby vyměněno na té plečce. Kolik turb a oprav a drahých výměn a všeho, aby to jezdilo. legendární" 😄😄😄😄😄😄Vozím potraviny v Iveco Daily 3 generace mám za rok a půl 280 000 km !!! Bez jediné poruchy. Každý den v mrazu, hicu, vodě, sněhu, solné sračce dře den co den. Zátěž vozu podvozek brzdy zatížený extrémně.(je to i o slušném chování k vozu motoru převodovce to můžu potvrdit)Kvalitě Iveco se nemůže nějaký Superb rovnat ani po kotníky. Nemluvě o tom, že v kabině nic nezavrže vše funguje a vše je vývoj made in Italy. Žádný německý kepl.
Ano, srovnávat užitkové vozidlo s osobákem má vážně valného smyslu. Pak můžeme onu dodávku srovnat třeba a tahačem a smát se jí, jaký to je vergl, protože tahač je navržen na mnohem větší nájezd. Nebo můžeme vzít třeba mezinárodní vesmírnou stanici, která těch tvých 280 tisíc kilometrů nalitá za 10 hodin. To je panečku šrot, ta dodávka :-)
Chci vám všem říct, že již v mládí jsem byl hrozný vocas.
Však se ti to iveco za pár tisíc rozsype
Můj odhad je, že zadní okno je původní.
Jak to čtu,tak to víš že vezl, několikrát.
Vrak
Škodovka je vlastně zhmotněním radosti z mobility.. stačí si jen vybrat dle vkusu a peněženkyB-]
Už přestává být, bohužel.
..aaale co, když milion km je dálka.. a to jsme ještě na začátku. Pak se třeba čejndžne pajšl a jede se dálB-]
ŠKODA - ŠKŮDKA - ŠKODOVĚNKA - KONCERN ... mantra pisálků garáže, o ničem jiném se tady už člověk nedočte. Etalon nezávislého webu o autech!
Škůdka se stala jedničkou v rámci Mléčné dráhy, a už jí zůstala. No řekněte, co může být víc??? Převálcovala všechny ostatní výrobce a plagiátory, a i dnes hraje první, ne-li dokonce nulté housle v rámci globálního autoprůmyslu.
Kterejpak chudák mi to ukradl přezdívku z Auto.cz???Zase nějakej troll, co jen rozesírá všechny diskuze o autech?
Auto cz je skvělý web.
Já ne
OK, tak do tohohle debilákova, kde si bez registrace každej bere jméno kohokoliv do huby lézt už nebudu.Redakce má u prdele, takže jejich věc. Úpadek, úpadek, nic než úpadek.Tak se tu mějte defekti.
Ano, nevracej se sem, AgenteWC
nekecej, AgentWC
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.