Legendární Škoda 1203 se vrací. Studie má s Míchačkou nemálo společného

.  |  02. 02. 2021 13:37

Ty kola primo hlasaji do sveta jedinou vec
Neodvazim si ji ani napsat

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  02. 02. 2021 13:38

len uz to nedajte skladat slovakom, lebo vam to zhrdzavie pred ocami

Odpovědět  |   | 
sorpersa  |  02. 02. 2021 14:01

Na toto si ako prišiel??? Jááj IQ tikve Inak toto dať do realu a slušnú cenu a Transporter má problém....

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 14:09

Hej , Janosici
Hadat se bezte na Kralovu holu
Tohle nikdy VW nedovoli.

Odpovědět  |   | 
VAG  |  02. 02. 2021 14:17

dobře kari

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 14:18

Nejsem karí.

Odpovědět  |   | 
VAG  |  02. 02. 2021 15:14

a tak si teda kerý..?

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 15:35

To nechceš vědět

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  03. 02. 2021 10:11

tak viem ako vacsina 1203 dopadla. nemyslel som to v zlom, len som chcel bratrom pomoct. aj tak sme ta automobilova velmoc my

Odpovědět  |   | 
Stano SK  |  02. 02. 2021 14:09

Honza VW Mička ma chtěl zmáznúť..

Odpovědět  |   | 

VW už dávno nefrčí. Podle zdejších diskusních příspěvků nás platí Hyundai a Kia.

A teď vážně: tohle je veřejná diskuse, tak se k sobě, prosím, chovejte slušně.

Děkuji,

Honza

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 14:17

Ano,za tím si stojím.
Je to více než rvoucit,jak moc jsou tady prezentovány v superlativech.
Nechutné.

Odpovědět  |   | 

Souhlasit s tebou nemůžu, ale o to ti asi ani nejde. Nicméně po těch letech neustálého omílání VW je to aspoň změna.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 14:59

Účty platit je třeba a bez jidla taky dlouho nevydržíš. O pití nemluvě.
Současný svět je pokřivený až za únosnou hranicí.

Odpovědět  |   | 
JK  |  03. 02. 2021 09:53

Škoda, že si vás nemůže dovolit třeba Alfa, nebo Jag, nebo prostě něco hezkýho, aby byly pěkné fotky.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  02. 02. 2021 15:03

Přiznám se, že nechápu, kde se novodobě berou slovní obraty "míchačka", či "prase" (skútry). Pocházím z té doby a nevzpomínám si, že by někdo tomu křápu řekl míchačka, či prase tomu skútru. Přijde mi to podobný hoax, jako uměle nafouknutá bublina se "šílením" z pistáciových Fabií, co se nám redaktoři dlouhodobě a opakovaně snažili podsouvat. O žádném šílení po pistácii jsem nikdy neslyšel. Co to bude příště? Čím nás budou chtít ošálit?

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 15:18

Míchačka je nutnost na každé chalupě,nikdy nevíš.
Prase je dobré mít , velice rád na rožni, venku pod pergolou. A sud piva.
A pistácie si taky rád dám.
Takže já žádný problém v ničem nevidím.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 15:44

Výraz prase pamatuji, míchačku ne. A to jsem s ní 2 roky jezdil.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  02. 02. 2021 15:25

Jen takový dotaz: Čím je to podobné Š 1203? Nebo čím ji to má evokovat? Tak asi jen nápisem Škoda. Trochu málo, jinak to 1203 nepřimomíná vůbec ničím. Škoda.... Jo aha, aby se to líbilo a prodávalo, musí se zabrnkat na retro notu!

A musím souhlasit s pamětníky: Ani míchačka, ani prase se nepoužívalo nikdy. Auta mě zajímají od roku 1965, kdy už jsem drandil, a tyhle názvy jsou novotvary mladých rádoby chytrolínů přes retro.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 15:30

Dvanácettroska, Míchačka nebo Dunihlav, to jsou jen některé z přezdívek vlastně jediného československého a později českého malého užitkového automobilu, Škody 1203. Premiéru měla dvanáctsettrojka na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně na den přesně před padesáti lety, 14. září 1968.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 15:32

I nemotorkáři znají legendární skútr strakonické "čezety", kterému pro jeho specifický tvar říkáme "prase". Skútr vznikl v padesátých letech a ve své době to byl doslova revoluční stroj, který si v ničem nezadal s italskými vespami

Odpovědět  |   | 
HRD  |  02. 02. 2021 19:17

Ano, čezeta. Tak se jí říkalo. Žádné prase. VY mu říkejte jak chcete. VY jste na něm nejezdil. Motocyklům ČZ se říkalo číza. Skůtrům čezeta.

Odpovědět  |   | 

ta TAZka s tou otvírací střechou přeci existuje. jezdil jsem s 1203 i TAZ1500 a mohu říci, že slovenská byla lepší, pětikvalt, šoupačky, lepší brzdy s posilovačem, sedadla s gardovky atd.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 17:01

A 1500 motor a jezdilo to jen jeden den v měsíci

Odpovědět  |   | 

s tím jsem jezdil i tir z německa a vozil jsem i Lamborghini, ten motor byl dobrý, mělo to bezkontaktní zapalování, jezdilo to furt a ani nevím kde to skončilo, ale s poruchou ne, koupili to nějací farmáři nebo dřevorubci či co.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 17:45

Dřevorubci do lesa, mělo to skvělou trakci i prázdné a všude s tím vyjeli. Super vozidlo ,proto se tajně vyrábí v USA ,jen pro ultra tajné mise.

Odpovědět  |   | 

dřevorubec není jen do lesa, třeba jezdí jen ve městě, zeptej se u vás na radnici kolik město má stromů, u nás každý strom má techničák co stojí na městským pozemku, třeba ve zlíně byl průser, jak strom zabil toho chlapce, že nebyl registrován a neměl papíry. A nevím co sem pleteš USA, kdyby jsi začal nějakým státem...

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 19:23

Vždyť je to TM. Co čekáš.

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 02. 2021 18:38

TAZ 1.9D
Co nám povíš ?

Odpovědět  |   | 

neřídil jsem.

Odpovědět  |   | 
Laco  |  02. 02. 2021 18:37

Nepodarena dizajnová práca na zadanie Škoda Míchačka. Bohužiaľ. Žiadny odkaz na "legendu".

Odpovědět  |   | 

1203 největší křáp na zeměkouli. Sešrotovat, zapálit a zapomenout.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo