Legendární Praga se definitivně stěhuje z Čáslavi do Polska

Praga, legenda mezi českými automobilkami, definitivně opouští Českou republiku a míří do Polska. V těchto dnech totiž koupila britská společnost International Truck Alliance práva k užívání této značky od konkurzního správce společnosti Praga Čáslav.

Britská společnost chce vyrábět vozy s tímto jménem v polském městě Lublin, kde by měly vyjet první vozy dnes již polské Pragy na počátku příštího roku. Po zkušebním provozu by měla být spuštěná plná výroba v roce 2008 a produkce by měla směřovat nejen na polský trh, ale také k nám. Vozy Praga budou mířit do segmentu velkých užitkových vozů. Vozy vyráběné v Polsku budou částečně vycházet z předešlého modelu Pragy, kdy se bude využívat podvozek a nebo rozvodová skříň. Motor však bude dodávat firma MAN a kabina vzejde z vlastního vývoje britské firmy.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků