Legendární model Alfa Romeo 33 Stradale oslavuje již 50 let

Legendární model Alfa Romeo 33 Stradale oslavuje již 50 let

Směs špičkové technologie, závodní mechaniky a jedinečného stylu. Tak je označovaný legendární model Alfa Romeo 33 Stradale. Představen byl již 31. srpna 1967 v Itálii. Před pár dny tedy oslavil 50 let. 

Alfa Romeo 164 ProCar: Superstroj, který potkala nebetyčná smůla

Alfa Romeo 164 ProCar: Superstroj, který potkala nebetyčná smůla

I po dlouhých letech představuje jednu z nejreprezentativnějších ikon italské automobilky. Jen 33 kusů bylo vyprodukováno pro jízdu na silnici. Každý z nich byl vybaven ručně vyrobeným osmiválcem s objemem 2,0 litru a výkonem 172 kW. V závodní verzi se vůz dostal na výkon až 201 kW. Z nuly na sto se sporťák dokázal dostat za 5,5 sekundy a dosahoval maximální rychlosti 260 km/h. 

Při příležitosti jubilea připravila Alfa Romeo speciální výstavu v Museo Storico Alfa Romeo. Uvidíte nejen model 33 Stradale, ale také další historické kousky italské automobilky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Alfa Romeo 147 2
Rok výroby: 2001
Stav: 217 950 km
Cena: 41 000 Kč
Alfa Romeo Giulietta 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 93 704 km
Cena: 240 000 Kč
Alfa Romeo Giulietta 1,7
Rok výroby: 2016
Stav: 27 020 km
Cena: 550 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2002
Stav: 180 640 km
Cena: 60 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 150 613 km
Cena: 40 000 Kč
Alfa Romeo Giulietta 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 80 053 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků