Legendární leštěnka Tempo je zpět v novém provedení

Autokosmetika je v dnešní době podobně důležitá jako samotný servis vozů. Správně zvolená kosmetika může výrazně přispět k životnosti jak karosérie, tak interiéru automobilu, o čemž nemůže být pochyb. Velký boom zažívá v dnešní době i ruční mytí aut, a to zejména díky kvalitě použitých přípravků a šetrnosti a důkladnosti provedení. Skutečnou legendou se u nás stala lešticí pasta Tempo, jež naše motoristy provází řadu let a za relativně malicherný peníz jim poskytuje mimořádný účinek zvláště při revitalizaci zašlého laku.

Výrobků v současné řadě autokosmetiky značky Tempo je však mnohem více, každý si může vybrat dle svých potřeb a typu automobilu - autoleštěnky, renoplasty, autošampóny s vosky, auto krémy, leštící a ochranné ubrousky na palubní desky, rozmrazovače... Nyní přichází na trh značka Tempo s novým přípravkem, autoleštěnkou s teflonem a nanočásticemi, vyrobeným dle nejmodernějších technologií. Obsažený teflon vytváří silnou a odolnou vrstvu na autolaku, která dlouhodobě konzervuje a chrání lak proti vodě, výkyvům počasí, agresivním chemickým vlivům a slunečnímu záření.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků