Legendární Lancia Delta Integrale se vrátí!

Legenda se vrátí! Společnosti Automobili Amos připravuje ručně vyráběný automobil založený na slavné Lancii Delta Integrale.

Pamatujete si, když byla ještě Lancia obdivovanou značkou? Fanoušci této italské automobilky si tyto časy rozhodně pamatují. Její osud není lhostejný ani společnosti Automobili Amos.  

Ta se rozhodla vytvořit edici založenou na modelu Delta Integrale. Tento ručně vyráběný kousek plánovala společnost odhalit během výstavy Villa d'Este Concours d'Elegance. Bohužel se to nepovedlo. A tak se alespoň svým úmyslem pochlubili na sociální síti Instagram. Právě zde zveřejnila fotku z produkce prvního kusu. 

Legendární Lancia Stratos se vrátí! Vyrobeno ale bude pouze 25 kusů

Legendární Lancia Stratos se vrátí! Vyrobeno ale bude pouze 25 kusů

"Díky všem, kteří nás doposud sledovali, nezklameme vás," vyjadřuje se výrobce. Zatím se můžeme koukat na grafické návrhy a zmíněnou fotku z výroby. První kousek by ale měl být dokončen v nejbližších měsících.

Není se čemu divit, že projekt trvá déle, než se předpokládalo. Podle informací je totiž více než 1000 komponentů nových nebo pozměněných. A to včetně ručně vytvořené hliníkové karoserie či přední masky z uhlíkových vláken. 

Podle dostupných informací má tento speciální kousek pod kapotou ukrývat přeplňovaný motor o objemu 2,0 litru. Původně tato pohonní jednotka poskytovala výkon 197 koní a točivý moment 298 N.m. Dá se ale předpokládat, že i tady dojde k modifikaci. Té se samozřejmě dočká i interiér vozu. V tomto případě má být inspirací model Delta S4 Stradale.

Automobil zaujal také absencí zadních dveří. To má přispět ke sportovnější povaze italské ikony. Cenu či další detaily zatím výrobce nezveřejnil. Již brzy bychom ale měli být moudřejší. 

This is how it all started! #MakeLanciaGreatAgain #ClayPorn #Artisan

Príspevok, ktorý zdieľa Eugenio Amos (@automobili_amos),

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků