Legendární Dodge Viper bude ještě silnější (spy photos)

Legendární Dodge Viper bude ještě silnější (spy photos)

Vůz s vnitřním prostorem Mini a motorem z náklaďáku, tedy dnes již legendární Dodge Viper, se zřejmě dočká dalšího vylepšení. To tentokrát nebude ani tak designové jako technické. Již delší dobu víme, že Dodge chce dodat své chloubě další koně k dobru, ale kolik a jak, to zatím zůstává opředené rouškou tajemství. Jednou z "vyšetřovacích verzí" je, že motor je nyní laděn techniky britského McLarenu, který má zajistit zvýšení výkonu obrovského desetiválce až k 650 koním. Až čas napoví, jak daleko má tato verze k pravdě, pořízené obrázky z testování ale svědčí o tom, že pod kapotou Zmije se něco děje a že to nebude nic malého...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto © Automedia

bazar

Chrysler 300C 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 163 262 km
Cena: 167 000 Kč
Chrysler Grand Voyager 2,8
Rok výroby: 2007
Stav: 227 736 km
Cena: 95 000 Kč
Dodge Journey 2
Rok výroby: 2008
Stav: 107 498 km
Cena: 206 000 Kč
Dodge Journey 2
Rok výroby: 2009
Stav: 146 607 km
Cena: 210 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 250 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 47 983 km
Cena: 378 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků