Legenda je zpět! Suzuki Hayabusa se vrací s řevem 190 koní v 9700 otáčkách

Gouda  |  06. 02. 2021 14:42

Původní Hayabusa byla hezká, protože v designu nebyla žádná ideologie, jen estetika a funkce. Druhá generace už byla tučná a přeplácaná, protože designér se shlédnul v tom, co s motorkou dělali úpravci. A tato třetí generace je na tom ještě hůř.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  06. 02. 2021 15:04

Máš pravdu. Jako ty generace u Fábie. Ještěže jsem tak spokojen u té druhé, motorově tučné, stooktanovým výkonem přeplácané přeplňovací technikou. Při 6200RPM jen o deset koní míň než tahle Hayabusa.

Odpovědět  |   | 
Jan A.K.  |  06. 02. 2021 15:17

Pomer HP na KG asi pocitat nema cenu
Ztrata casu
Nechapu to chlubeni takovym strepem jako Fabia R2 .
Nehorazny wergl, asi nejhorsi auto,co postavili.
Holt asi nejaka uchylka - citive spojeni s nezivou veci .
Stane se.
Ale da se to lecit. Tezko,ale da.

Odpovědět  |   | 
K  |  06. 02. 2021 15:56

a hele, dvakrát přeplňovaný koncernový čuráček

Odpovědět  |   | 

nejhorší jak busu dotáhnou z francie a zjistí, že mají nejslabší suzinu v republice.

Odpovědět  |   | 
Jan A.K.  |  06. 02. 2021 15:23

Tak ,presne jsi jim to nandal.
Kawa H2 Turbo Je to brutalni uz jen tech 210 hp .
H2 R - 310 HP je brutalni nesmysl. Jednou a dost. Navykova zalezitost po prvnim svezeni a pak jen smrt, to neni normalni stroj , to je upir .

Odpovědět  |   | 

Ne, tak jsem to nemyslel, ve francii jsou motorky do 100koní a to je jedno jestli je to diavel nebo bmw.

Odpovědět  |   | 
Tdíčko  |  06. 02. 2021 18:45

Budou to dělat i v naftě?

Odpovědět  |   | 
...  |  06. 02. 2021 18:59

Odpovědět  |   | 

Jo, jo. A kufr bude mit 600 litru.

Odpovědět  |   | 
...  |  06. 02. 2021 18:57

Krása, ale já zůstanu u svých 78 kW, už tak se na našich silnicích při rychlosti vyšší než 140 km/h bojím, kdo do mne vlítne.

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  06. 02. 2021 19:01

99.9% vlítne motorkář a ne naopak.

Odpovědět  |   | 
...  |  07. 02. 2021 11:42

99,9 ? To jste trochu přehnal. A musím říct, po procestování Evropy, že vztahy mezi motorkáři a auty jsou u nás bezkonkurenčně nejhorší.

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  07. 02. 2021 13:04

Ne.
Nepřehnal.
Nejsou nejhorší.

Odpovědět  |   | 
...  |  07. 02. 2021 15:09

Asi vám teprve oschlo razítko na řidičáku, tím se vysvětlují vaše výkřiky. až naberete zkušenosti, dejte vědět!

Odpovědět  |   | 
Rocket  |  07. 02. 2021 13:17

To je pěkná blbost. Na motorce jste nejspíše nikdy nejezdil. Kolikrát mi to tam poslalo auto z vedlejší, málem mě světlo zezadu, když jsem odbočoval vlevo a mohl bych pokračovat. Podle pár volů za řídítky soudíte všechny.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  07. 02. 2021 08:55

těch 299km/h - tam je omezovač, nebo to jen dál neukazuje a pořád to zrychluje?

Odpovědět  |   | 
Jan A.K.  |  07. 02. 2021 09:45

Gentlemanska dohoda
Auta max 250 km/h
Moto pod 300 km/h
Samozrejme ze po odblokovani omezovacu rychlosti jsou mnohdy ty rychlosti az zarazejici -
Kawa H2 R Turbo pres 400km/h

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  07. 02. 2021 12:15

Jak u které motorky. Většinou je to elektronické zavření plynu. Někdy, hlavně u lehkých superbiků, je to zařízeno prostou kombinací zpřevodování a omezovače maximálních otáček, aby šestý stupeň a maximální otáčky nešly přes 300. A někdy to bývalo jak říkáš - rychloměr končil, ale žádný omezovač tam nebyl.
Rychloměry většinou záměrně přeměřují, takže 299 na přístroji je třeba 270-280 km/h skutečných, a motorky tak obvykle ještě dál zrychlují někam ke skutečným 299 km/h.

Někteří výrobci se k této "dohodě" nikdy veřejně nepřihlásili, ale nejpíš ji dodržovali (minimálně tím, že vyšší maximální rychlost oficiálně neudávali). BMW, které dohodu nejspíš původně navrhlo, ji samo porušilo u S1000RR v roce 2010. Italské značky se této dohody nejspíš nikdy neúčastnily. MV Agustu dohoda vůbec nezajímá. A Ducati si z ní dokonce utahuje - u Panigale R určitého roku výroby nad 300 km/h rychloměr prostě zmizí z displeje.

Odpovědět  |   | 
Knol  |  07. 02. 2021 10:44

Dárci orgánů jsou nepoučitelní. Při vyšších rychlostech jsou pak i ty orgány nepoužitelné a protože je motorka hůře ovladatelná než auto, tak bych jim dal omezovač na 110 km/hod.

Odpovědět  |   | 
...  |  07. 02. 2021 15:14

Váš problém je, že jste asi na motorce nikdy neseděl. To, že se najde pár blbů za řidítky neznamená, že všichni jsme takoví. Já například jezdím na motorce už 30 roků, protože je to prima!

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  07. 02. 2021 16:28

Už dlouho jsem se tak nenasmál.
Díky
Všechny komenty "... " jsou dost dobré.

Odpovědět  |   | 
Rocket  |  07. 02. 2021 21:37

Bohužel ty tvoje nikoli

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  07. 02. 2021 21:48

Tak přece jen jsi něco napsal.
Blbost jako vždy,ale cítíš se naplněn.
Ubohost v sobě nezapřeš.
Nýmand bez vzdělání .
Ale i takové nuly jako ty svět potřebuje.
Tak zase někdy se ozvi .

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  07. 02. 2021 22:03

„Celorepublikovou hlavní příčinou největšího počtu nehod řidičů motocyklů je nepřiměřená rychlost jízdy, nejvyšší míra závažnosti je pak evidována u nesprávného předjíždění,“ uvedl vedoucí odboru služby dopravní policie Jaroslav Řehák
TO ABY BYLO JASNO, PROČ JSI OPAK CHYTRÉHO

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 02. 2021 15:51

Všechny ta motorkářský hovada by měla jezdit max. na elektrokole a i to až po přísných testech.

Odpovědět  |   | 
Rocket  |  08. 02. 2021 16:39

Důvod?

Odpovědět  |   | 
Jan A.K.  |  08. 02. 2021 17:12

Ve tvem pripade zcela zjevna demence.
Uz jen podle tvych komentu jsi adept na papiry odebrat a vystavit nove - na hlavu.
Takove hricky prirody jako ty jsou nebezpecni sobe a hlavne svemu okoli.
Prilisna benevolence uradu ,uz davno jsi mel byt hospitalizovan a izolovan

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  08. 02. 2021 19:54

tebe by mohli dať zákaz vychádzania.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

dnes | Jiří Baborský | 44 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

včera | Richard Herbich | 25 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lido…

Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!

30.  1.  2021 | | 49 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda RapidHistorie
Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia