Legenda je zpět! Suzuki Hayabusa se vrací s řevem 190 koní v 9700 otáčkách

29 komentářů

Mirek
8. února • 15:51

Všechny ta motorkářský hovada by měla jezdit max. na elektrokole a i to až po přísných testech.

speedfred
8. února • 19:54

tebe by mohli dať zákaz vychádzania.

Rocket
8. února • 16:39

Důvod?

Jan A.K.
8. února • 17:12

Ve tvem pripade zcela zjevna demence.
Uz jen podle tvych komentu jsi adept na papiry odebrat a vystavit nove - na hlavu.
Takove hricky prirody jako ty jsou nebezpecni sobe a hlavne svemu okoli.
Prilisna benevolence uradu ,uz davno jsi mel byt hospitalizovan a izolovan

Knol
7. února • 10:44

Dárci orgánů jsou nepoučitelní. Při vyšších rychlostech jsou pak i ty orgány nepoužitelné a protože je motorka hůře ovladatelná než auto, tak bych jim dal omezovač na 110 km/hod.

...
7. února • 15:14

Váš problém je, že jste asi na motorce nikdy neseděl. To, že se najde pár blbů za řidítky neznamená, že všichni jsme takoví. Já například jezdím na motorce už 30 roků, protože je to prima!

Jan.A.K.
7. února • 16:28

Už dlouho jsem se tak nenasmál.
Díky
Všechny komenty "... " jsou dost dobré.

Rocket
7. února • 21:37

Bohužel ty tvoje nikoli

Jan.A.K.
7. února • 22:03

„Celorepublikovou hlavní příčinou největšího počtu nehod řidičů motocyklů je nepřiměřená rychlost jízdy, nejvyšší míra závažnosti je pak evidována u nesprávného předjíždění,“ uvedl vedoucí odboru služby dopravní policie Jaroslav Řehák
TO ABY BYLO JASNO, PROČ JSI OPAK CHYTRÉHO

Jan.A.K.
7. února • 21:48

Tak přece jen jsi něco napsal.
Blbost jako vždy,ale cítíš se naplněn.
Ubohost v sobě nezapřeš.
Nýmand bez vzdělání .
Ale i takové nuly jako ty svět potřebuje.
Tak zase někdy se ozvi .

k.ik
7. února • 8:55

těch 299km/h - tam je omezovač, nebo to jen dál neukazuje a pořád to zrychluje?

Gouda
7. února • 12:15

Jak u které motorky. Většinou je to elektronické zavření plynu. Někdy, hlavně u lehkých superbiků, je to zařízeno prostou kombinací zpřevodování a omezovače maximálních otáček, aby šestý stupeň a maximální otáčky nešly přes 300. A někdy to bývalo jak říkáš - rychloměr končil, ale žádný omezovač tam nebyl.
Rychloměry většinou záměrně přeměřují, takže 299 na přístroji je třeba 270-280 km/h skutečných, a motorky tak obvykle ještě dál zrychlují někam ke skutečným 299 km/h.Někteří výrobci se k této "dohodě" nikdy veřejně nepřihlásili, ale nejpíš ji dodržovali (minimálně tím, že vyšší maximální rychlost oficiálně neudávali). BMW, které dohodu nejspíš původně navrhlo, ji samo porušilo u S1000RR v roce 2010. Italské značky se této dohody nejspíš nikdy neúčastnily. MV Agustu dohoda vůbec nezajímá. A Ducati si z ní dokonce utahuje - u Panigale R určitého roku výroby nad 300 km/h rychloměr prostě zmizí z displeje.

Jan A.K.
7. února • 9:45

Gentlemanska dohoda
Auta max 250 km/h
Moto pod 300 km/h
Samozrejme ze po odblokovani omezovacu rychlosti jsou mnohdy ty rychlosti az zarazejici -
Kawa H2 R Turbo pres 400km/h

...
6. února • 18:57

Krása, ale já zůstanu u svých 78 kW, už tak se na našich silnicích při rychlosti vyšší než 140 km/h bojím, kdo do mne vlítne.

Jan.A.K.
6. února • 19:01

99.9% vlítne motorkář a ne naopak.

Rocket
7. února • 13:17

To je pěkná blbost. Na motorce jste nejspíše nikdy nejezdil. Kolikrát mi to tam poslalo auto z vedlejší, málem mě světlo zezadu, když jsem odbočoval vlevo a mohl bych pokračovat. Podle pár volů za řídítky soudíte všechny.

...
7. února • 11:42

99,9 ? To jste trochu přehnal. A musím říct, po procestování Evropy, že vztahy mezi motorkáři a auty jsou u nás bezkonkurenčně nejhorší.

Jan.A.K.
7. února • 13:04

Ne.
Nepřehnal.
Nejsou nejhorší.

...
7. února • 15:09

Asi vám teprve oschlo razítko na řidičáku, tím se vysvětlují vaše výkřiky. až naberete zkušenosti, dejte vědět!

Tdíčko
6. února • 18:45

Budou to dělat i v naftě?

Axel Toronto (xax41)
6. února • 22:43

Jo, jo. A kufr bude mit 600 litru.

...
6. února • 18:59

:-D:-D:-D

petr r. (petrumr)
6. února • 15:14

nejhorší jak busu dotáhnou z francie a zjistí, že mají nejslabší suzinu v republice.

Jan A.K.
6. února • 15:23

Tak ,presne jsi jim to nandal.
Kawa H2 Turbo Je to brutalni uz jen tech 210 hp .
H2 R - 310 HP je brutalni nesmysl. Jednou a dost. Navykova zalezitost po prvnim svezeni a pak jen smrt, to neni normalni stroj , to je upir .

petr r. (petrumr)
6. února • 16:45

Ne, tak jsem to nemyslel, ve francii jsou motorky do 100koní a to je jedno jestli je to diavel nebo bmw.

Gouda
6. února • 14:42

Původní Hayabusa byla hezká, protože v designu nebyla žádná ideologie, jen estetika a funkce. Druhá generace už byla tučná a přeplácaná, protože designér se shlédnul v tom, co s motorkou dělali úpravci. A tato třetí generace je na tom ještě hůř.

WRC Fabia R2 TwinCharger
6. února • 15:04

Máš pravdu. Jako ty generace u Fábie. Ještěže jsem tak spokojen u té druhé, motorově tučné, stooktanovým výkonem přeplácané přeplňovací technikou. Při 6200RPM jen o deset koní míň než tahle Hayabusa.B-]

K
6. února • 15:56

a hele, dvakrát přeplňovaný koncernový čuráček

Jan A.K.
6. února • 15:17

Pomer HP na KG asi pocitat nema cenu
Ztrata casu
Nechapu to chlubeni takovym strepem jako Fabia R2 .
Nehorazny wergl, asi nejhorsi auto,co postavili.
Holt asi nejaka uchylka - citive spojeni s nezivou veci .
Stane se.
Ale da se to lecit. Tezko,ale da.

Doporučujeme

Články odjinud