Legenda designu Frank Stephenson míří do Alfy Romeo

Legenda designu Frank Stephenson míří do Alfy Romeo

Jeden z nejúspěšnějších současných automobilových designérů, Frank Stephenson, mění působiště a míří do italské Alfy Romeo. Zde bude mít na starost doladění nástupců modelů 147 a 166 a poté bude pracovat na zcela nových modelech.

Že vám toto jméno moc neříká? Je pravdou, že Pininfarina, Giugiaro, Zagato a další jsou v běžném povědomí trochu více, ale Frank Stephenson patří bezesporu mezi tyto velikány.

Do roku 2002 pracoval pro automobilku BMW, kde spoluvytvořil model Mini a velké SUV X5. Poté odešel do Fiatu, kde pracoval pro Ferrari na modelu F430 a 612 Scaglietti. Poté se výraznou měrou podepsal pod Maserati MC12 a jeho poslední díla byla určena přímo Fiatu. Fiat Grande Punto a Fiat Bravo nesou také jeho rukopis.

bazar

Alfa Romeo 156 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 169 251 km
Cena: 58 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2002
Stav: 180 614 km
Cena: 68 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 150 613 km
Cena: 46 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 143 731 km
Cena: 36 000 Kč
Alfa Romeo 159 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 197 214 km
Cena: 100 000 Kč
Alfa Romeo Giulietta 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 80 053 km
Cena: 260 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků