Legenda designu Frank Stephenson míří do Alfy Romeo

Jeden z nejúspěšnějších současných automobilových designérů, Frank Stephenson, mění působiště a míří do italské Alfy Romeo. Zde bude mít na starost doladění nástupců modelů 147 a 166 a poté bude pracovat na zcela nových modelech.

Že vám toto jméno moc neříká? Je pravdou, že Pininfarina, Giugiaro, Zagato a další jsou v běžném povědomí trochu více, ale Frank Stephenson patří bezesporu mezi tyto velikány.

Do roku 2002 pracoval pro automobilku BMW, kde spoluvytvořil model Mini a velké SUV X5. Poté odešel do Fiatu, kde pracoval pro Ferrari na modelu F430 a 612 Scaglietti. Poté se výraznou měrou podepsal pod Maserati MC12 a jeho poslední díla byla určena přímo Fiatu. Fiat Grande Punto a Fiat Bravo nesou také jeho rukopis.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků