Legenda designu Frank Stephenson míří do Alfy Romeo

Jeden z nejúspěšnějších současných automobilových designérů, Frank Stephenson, mění působiště a míří do italské Alfy Romeo. Zde bude mít na starost doladění nástupců modelů 147 a 166 a poté bude pracovat na zcela nových modelech.

Že vám toto jméno moc neříká? Je pravdou, že Pininfarina, Giugiaro, Zagato a další jsou v běžném povědomí trochu více, ale Frank Stephenson patří bezesporu mezi tyto velikány.

Do roku 2002 pracoval pro automobilku BMW, kde spoluvytvořil model Mini a velké SUV X5. Poté odešel do Fiatu, kde pracoval pro Ferrari na modelu F430 a 612 Scaglietti. Poté se výraznou měrou podepsal pod Maserati MC12 a jeho poslední díla byla určena přímo Fiatu. Fiat Grande Punto a Fiat Bravo nesou také jeho rukopis.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků