Legenda designu Frank Stephenson míří do Alfy Romeo

Jeden z nejúspěšnějších současných automobilových designérů, Frank Stephenson, mění působiště a míří do italské Alfy Romeo. Zde bude mít na starost doladění nástupců modelů 147 a 166 a poté bude pracovat na zcela nových modelech.

Že vám toto jméno moc neříká? Je pravdou, že Pininfarina, Giugiaro, Zagato a další jsou v běžném povědomí trochu více, ale Frank Stephenson patří bezesporu mezi tyto velikány.

Do roku 2002 pracoval pro automobilku BMW, kde spoluvytvořil model Mini a velké SUV X5. Poté odešel do Fiatu, kde pracoval pro Ferrari na modelu F430 a 612 Scaglietti. Poté se výraznou měrou podepsal pod Maserati MC12 a jeho poslední díla byla určena přímo Fiatu. Fiat Grande Punto a Fiat Bravo nesou také jeho rukopis.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků