Legenda designu Frank Stephenson míří do Alfy Romeo

Jeden z nejúspěšnějších současných automobilových designérů, Frank Stephenson, mění působiště a míří do italské Alfy Romeo. Zde bude mít na starost doladění nástupců modelů 147 a 166 a poté bude pracovat na zcela nových modelech.

Že vám toto jméno moc neříká? Je pravdou, že Pininfarina, Giugiaro, Zagato a další jsou v běžném povědomí trochu více, ale Frank Stephenson patří bezesporu mezi tyto velikány.

Do roku 2002 pracoval pro automobilku BMW, kde spoluvytvořil model Mini a velké SUV X5. Poté odešel do Fiatu, kde pracoval pro Ferrari na modelu F430 a 612 Scaglietti. Poté se výraznou měrou podepsal pod Maserati MC12 a jeho poslední díla byla určena přímo Fiatu. Fiat Grande Punto a Fiat Bravo nesou také jeho rukopis.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků