Škrabat bych to nechtěl ale musíte uznat že fotky to sou docela pěkný a zajímavý.
to jo, kór ty stromy
Fotky to jsou nadherny
Není to náhodou nějaká dobře zaplacená reklama na Webasto? V dalším záběru se majitel auta doma probudí, vykoukne z okna, zmáčkne dálkáč a než se obleče a vypije svoji kávu, z auta už jen stoupá pára? Zatímco ostatní nebožáci jedou do Kolbenky sockou? Nějak podobně přeci reklamy na Webasto vypadají, ne?
Neni nad to, parkovat v garazi. Ve spojeni s vyhryvanyma sedackama primo idelni kombinace
Jenže ne všude máš garáž (třeba v práci). A tak ne každý má garáž A když ji má, třeba do ní s autem nenajede
No někdy o nezávislém topení taky uvažuju, stačilo by mi teplovzdušné, aby ohřálo auto, motor by se ohřívat nemusel, ale Škoda dělá jen to teplovodné (myslím) a to stojí i s instalací asi 30 000
Levne to neni, ale jsou to velmi dobre utracene penize A kdyz se mrknes na stranky webasta, tak tam je i bazar, kde si koupis zarucene funkcni zarizeni za pulku.Teplovzdusne je jednak levnejsi a take je dobre v tom, ze topi daleko rychleji. U teplovodniho (pokud je mraz a auto stalo dlouho - treba rano), fakt musis zapinat alespon 15minut pred vyjezdem. Ale pokud jsi nekdy videl treba nejaky graf nabehu mazacich schopnosti motorovych oleju v zime, urcite radeji pujdes do teplovodniho, ktere predehreje i motor a zabrani tomu, aby se ti po startu deset minut drel na sucho Ja tam sice radeji v zime davam 0W-30, ale ani on nenabehne okamzite. A nejake bezne 5W ci 10W, o tech radeji v mrazu pomlcet
Já zase nejezdím autem každý den, takže to teplovodní zas tak nepotřebuju (cca 15 kkm za rok), ale když musím škrábat a hlavně klepat kosu v autě, to mi vadí. Taky jde o to, že vymrzlý auto v interiéu víc popraskává, když se zahřeje, je úplně tichý. Takže bych se zbavil i tohoto
No to mi povidej. Auto, co jsem mel pred timhle (slabe TDI), tak tomu trvalo snad pul hodiny, nez zacalo topit. Tedy ne v rychlosti, ale pri popojizdeni Prahou. Proste nez jsem doskakal do prace, vubec to nezacalo topit ! Je teplovzdusne fakt o tolik levnejsi?
Také jsem před zimou uvažoval o nezávislém topení do Octávky, ale protože pořádné mrzlo (v Brně) za celou zimu tak pětkrát, tak to snad ani nemá smysl. Benzín to auto vyhřeje docela rychle. Jiná věc je, že to motor za studena trpí.
Presne tak, motor docela trpi. Jakej tam na zimu mas olej?Ale pravda je, ze benzinak to ohreje docela rychle. Mam ted auto v servisu a jezdim nahradni Octavii 1.8T a fakt to topi tak za 5 minut.Ale u TDI to uziju i kdyz nemrzne - jakmile je pod +10 stupnu, pouzivam topeni. Jelikoz vsude, kam jezdim (doma, prace, kino, chata, nakupy, ...) parkuji vzdy kousek od baraku, nepouzivam v zime vetsinou bundu ani kabat. Proste chodim ven jen ve svetru ci mikine (do prace sako) (nesnasim navlekani do deseti vrstev), ten kousek k autu vzdy prebehnu a auto je vzdy vyhrate.
Mám 0W-40, plná syntetika, značku si už nepamatuju. Jinak v autě mívám triko plus bundu, nic extra zimního, behěm pěti minut už je teplo.
Ja vim, rikam, ze ted jezdim v 1.8T - za 5 minut to topi. Ale kdyz je na aute snih a led, tak bud musim pul hodiny cekat, nez roztaje, nebo ctvrt hodiny odhrabavat a oskrabavat Mimochodem: climatronic v O1 nema rezim na odmlzeni interieru?0W-40 je moc prima, ale mam neprijemny pocit, ze zadny takovy olej nema od VW certifikaci pro pouziti v TDI-PD. Nebo se mylim?A pri tom 0W do auta olej dolejvas, nebo ti taky neubejva?
Takové auto vám aspoň nikdo neukradne
Todle uz je docela stary, sam jsem to dostal mailem asi 3x...
A co jako má bejt?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.