Lednové slevy aut: nový velký přehled

78 komentářů

Huml
17. ledna • 17:17

Dobrý den,vy žurnalisti mě bavíte těmito články.
Již před dvěma lety jsem Vám psal ať rozvinete
porovnání cen v Evropě (nejen ČR) a např.USA.
To by bylo co?!
Žádný importér už by vám nepůjčil BMW, Mercedes,
Audi, Porsche apod. Přesně ta auta co v USA stojí
o 30-45% méně.
Je to opravdu trapné jak nás prodejci, importéři a tito
"obchodníci" pěknnými kartelovými cenami "ždímají".
A my ještě chodíme na web(y) typu www.auto.cz a hltáme
vaše příspěvky. Tím máte zaručeny příjmy z reklamy.Super... Zdraví Vás všechny Huml
P.S. Řadový čtenář auto webů

Huml
17. ledna • 17:16

Dobrý den,vy žurnalisti mě bavíte těmito články.
Již před dvěma lety jsem Vám psal ať rozvinete
porovnání cen v Evropě (nejen ČR) a např.USA.
To by bylo co?!
Žádný importér už by vám nepůjčil BMW, Mercedes,
Audi, Porsche apod. Přesně ta auta co v USA stojí
o 30-45% méně.
Je to opravdu trapné jak nás prodejci, importéři a tito
"obchodníci" pěknnými kartelovými cenami "ždímají".
A my ještě chodíme na web(y) typu www.auto.cz a hltáme
vaše příspěvky. Tím máte zaručeny příjmy z reklamy.Super... Zdraví Vás všechny Huml
P.S. Řadový čtenář auto webů

PAvel
15. ledna • 10:18

Taky by mě zajimálo, kde se daj ty auta sehnat levněji?
zajimá mě Ford Focus asi 1,6 Ti - vct Trend a ten stojí teď v Čr 359 900. At koukam, kde koukam nevšiml jsem si, že by třeba v německu byl levnější? pokud ano budu rad vyveden z omylu:)

eMKejx
15. ledna • 10:35

pre slovakov sa stale oplati holandsko alebo nemecko... myslim burzy aa co sa tyka novych vozidiel tak v nemecku su auta skoro o 20perc lacnejsie nez u nas

PAvel
15. ledna • 10:50

to je sice pekný. ale třeba pro Ford sme lepší nabídky nikde nevšiml....
a když sem koukal na mobile.de kde byvaj zajimave nabídky tak nejlevnějsí focus Trend 1,6 85kw stoji v přepočtu 390 000 a to počítám optimistickej kurz 27:) takže se to absolutně nevyplatí...:) Takže bych rád realnou ukázku, kde jsou ty auta levnější?

mik
15. ledna • 20:22

polsko. ale ratam to zloty vs euro, co je takmer o stvrtinu vyhodnejsie, nez na zajtra zakapavsie slovenske koruny. neviem, ci to vyjde o tolko vyhodnejsie aj cez Kc.

eMKejx
15. ledna • 8:38

je stale co zavidiet tym nasim zapadnym bratom...tie ceny aut mate take ako tu u nas za ojazdene ponukaju... fakt strasny nepomer

Tomáš
13. ledna • 10:16

Podívejte se za oceán.Tam dávají SLEVY.Tady to jsou jenom pseudoslevy.

eMKejx
15. ledna • 8:53

je pravda ze za velkou mlakou napr v kanade stoja auta o 500 000 menej ako v EU, napr CX9 co sa ani do EU este nedovaza stoji cca 900 000 na SKK, pre nas trh v mazde cakaju cenu niekde okolo sumy 1 690 000 za ten isty kus!!!

Kuba2k
15. ledna • 8:14

To sice jo, ale tam uz jsou taky mnohem hloubeji v pr...

Aleš
10. ledna • 18:50

Nechápu proč se v tomto článku uvádí většinou pouze leasingové ceny. Copak autor neví, že leasingovou slevu většinou stejně zákazník zaplatí v leasingových splátcích? Autor takhle naivně přistupuje na hrátky prodejců s čísly.

Prodejce
8. ledna • 11:24

Nevím, proč když už zveřejňujete článek proč nejsou aspoň údaje v něm správně!!! Hyudnai Getz nedostane zimní pneumatiky ale jen rádio, naopak metalický lak je zdarma. Stejně tak Hyundai Accent nemá zimní pnu ale jen autorádio. Hyundai Santa FE nestojí v základu 649 900 ale 609 900!!! Opravdu povedený článek!

mates
7. ledna • 13:34

na nakup noveho vozu je stale brzo, porad jsou vyrazne drazsi nez budou za par mesicu, prave jsou zverejnovany vysledky makroekonomickych ukazatelu v celem svete a jsou naprosto zalostne, propadame stale vice v globalu do recese takze auta svoje dno budou jeste hledat, stejne jako cenne papiry apod. taky chceme nove auto, ale nejdriv v breznu ci dubnu se zacneme divat, ted jsme si napsali konkretni modely a jejich cenu pro info kolik asi v dubnu usetrime....

malo
7. ledna • 9:50

malo, malo, malo.do pol roka musia ist s cenou dole minimalne o 100K VSETCI!

Marty
7. ledna • 12:36

Kvuli cemu? Ze v televizi, v radiu a v novinach mluvi / pisou o krizi?

sir
7. ledna • 9:17

..tohle me v clanku taky chybi.....koukam na jejich cenik...a zakladni cena je jiz od 582 900,-kč.. jestli se nepletu tak pred vanocemi cena zacinala na 669 tis.....tak ze nova startovaci cena uz me zacina byt sympaticka s 2,0 TDCI a dale nejakych 727.900,- za 2,5T benzin v titanku....taky hezke...jen tak dal :D

RS
7. ledna • 20:47

I Mondeo Výbava Core k dispozici od 549 990 Kč
Výbava Trend k dispozici od 592 990 Kč
Výbava ECOnetic k dispozici od 694 990 Kč
Výbava Ghia k dispozici od 671 990 Kč
Výbava Ghia X k dispozici od 806 990 Kč
Výbava Titanium k dispozici od 671 990 Kč
Výbava Titanium X k dispozici od 806 990 Kč
Výbava Titanium S k dispozici od 880 990 Kč

sir
8. ledna • 10:04

Focus je v clanku z minovany....Kuga ne....a mondeo na ty ceny co ukazujes zlevnilo uz pred vanocema :o)

Pepan
8. ledna • 17:27

No nejdrsnější je u nás S-Max a Galaxy. U S-Maxu je cena oproti Italii ve verzi co mně zajímá 2,0 TDCI automat Titanium 110.000 Kč v základu a výbava je asi tak za 50 až 70 % české ceny, Galaxy je na tom ještě líp. Takže to vypadá na výlet do Itálie ... Zdroj www.ford.cz a www.ford.it

RS
7. ledna • 20:26

Ano to same Focus.

Petr1968
6. ledna • 19:41

Až bude stát Punto (staré) 150 tis, tak ho zakoupím.Nové,bez lízačky.Nebo 160 tis . s klimou.Jinak kupuji zánovní ojetinu:-D:-D

RS
6. ledna • 16:46

Chyby Tourneo Connect , Transit Connect
Limitovaná nabídka vozů Transit Connect a Tourneo Connect s krátkým rozvorem. Transit Connect SWB (Van) již od 299 990 Kč (bez DPH), Tourneo Connect SWB (Kombi) od 394 990 Kč (vč. DPH)A Ford Transit ihned k odběru již od 377 100 Kč (bez DPH). http://www.ford.cz/ns7/currentpromotions/-/tran_cpromo06/-/-/-/-

qq
6. ledna • 14:22

Ze se neda zlevnovat??? Jeden priklad. ESP na Skoda Octavia tour v CR - 21 700 CZK (asi 800 EUR), na Slovensku 850 EUR, v Nemecku 300 EUR. Zdroj www. skoda-auto.cz, www.skoda-auto.sk, www.skoda-auto.de.:-O:-O:-O

Marty
6. ledna • 19:33

Na kazdy trh se muzou dodavat vozy s jinou vybavou a u tebe napsany priklad nemusi vzdy znamenat, ze se jedna o to same. Mam ted na mysli, ze auta muzou byt vybavena napr. jinou ridici jednotkou, do ktere je snazsi ESP "dodat" nez u ostatnich verzi. Ne vsechno je vzdy srovnatelne..

qq
7. ledna • 9:16

Mozne je opravdu vsechno, ale myslim si, ze na 99% je to jen obycejna zlodejina. To plyne i z toho, ze ESP do daleko modernejsich vozu nez je Skoda Octavia tour stoji mene. Starsi typ ESP by mel byt ve vyprodeji za mnohem mensi cenu nez novy. To je prave tech 300 EUR jako v Nemecku.

Marty
7. ledna • 12:34

Octavia Tour je auto stare temer 13 let (na trh prisla v r. 1996) a v te dobe se nam ve Skodovkach o ESP mohlo jen zdat. Prave proto, ze auto pochazi ze stareho zakladu tak i pres modernizace je zaklad porad stary a na takovehle inovace nebyly vozy pripraveny. Neni to jen problem Octavie Tour, ale vsimete si, ze u starych vybehovych modelu jsou dnes jiz bezne prvky vybav za daleko vetsi penize..

qq
7. ledna • 14:52

Ja s tim souhlasim, ale pokud se to muze nabizet v Nemecku za 300 EUR ,tak potom i tady to ma stat 300 EUR. No a pokud je v tom jeste jiny problem, ze se tu montuje do auta napriklad nejaka jina (smejdova) ridici jednotka, ktera ESP nebere nebo tak podobne ..., tak je to s pristupem k domacimu zakaznikovi jeste horsi. Nenachazim zadny duvod ani "omluvu" pro to, aby se neco prodavalo v Nemecku za 300 EUR a v Cechach za 3x tolik.

havros
6. ledna • 14:09

Hyundai zlevňuje i model i30, a to na 299.000,- ve verzi Classic s motorem 1,4 ;-)
Comfort s 1,4 vyjde potom na 354.900,- (CZK)

Desmos
6. ledna • 9:41

Jsou to výkukové kteří dělají ze zákazníku hlupáky. Loni jsem řešil nákup auta pro firmu a koketoval jsem s myšlenkou koupit nový Citroen. Měli "zajimavé" ceny v nabídce. Při studování cen jsem narazil ale na malou hvězdičku a poznámku "při použítí leasing Citroen" a hle, najednou byla cena o 80000 Kč vyšší než kdyby platil hotově. Podnikám a když mi někdo platí předem v hotovosti, poskytuji mu ještě další slevu, tak proč bych měl sakra sám platit nějaké zlodějské leasingovce? Nakonec jsem to vyřešil nákupem ojetého auta ve výborném stavu zhruba za třetinu ceny nového a mám na pár roku vystaráno, navíc s větší užitnou hodnotou než u nového, nemusím platit předražený servis kdy mě jen strčí zásuvku od počitače do auta a jsem o pár stovek chudší. Trochu jsem z branže a osobně znám pár obrovských prosklených firem oficiálních prodejců kde servisy zejí prázdnotou protože jsou šíleně předražené a s malou odborností. Naopak většinou šmátkové z menších firem jsou kvalitnější než ty skleněné Pyramidy kterým docela škodolibě přeji problémy do kterých se momentálně řítí.

petr
6. ledna • 10:15

To je fakt, v autorizovaných servisech se člověk občas pobaví. Kamarád kupoval přes inzerát ojetou Corollu a objednal se do autorizovaného servisu na prohlídku, aby měl jistotu, že nekupuje nějaký křáp a když to prohlíželi, tak se zeptal kolik to má airbagů a oni řekli mu že dva, u řidiče a spolujezdce. No a přitom vedle sedadla byl velký výrazný nápis "SRS SIDE AIRBAGS" :-D A pak věřte "odborníkům" :-/

Tomas
6. ledna • 10:44

To, že ti vietnamec na potah sedaček za 300,- kč napíše "AIRBAG" ještě neznamená, že tam je :-)

petr
6. ledna • 12:14

Nebylo to na potahu, ale na plastovém díle sedadla a ten nápis je originál, těch Coroll jsem viděl dost na to, abych to poznal ;-)

Franta
6. ledna • 8:18

A co Renault?

Pepa z depa
15. ledna • 14:01

Renault Clio Blue za 200 000,- a ted mudrujte!

Petr
6. ledna • 9:33

No skoda ze jim chybi v prehledu treba Megane Grandtour (Combi) s klimou za 280t je podle me pro rodiny vcelku uzasna nabidka, zkuste sehnat jakzkoliv jiny kombik v teto tride....

Dusan
6. ledna • 12:55

On je taky Megane vybehovy model tesne pred nahrazenim. VW taky na Golfa V pred koncem zivota sundal dvacet procent bez kecu.

Radek Ondrášík
6. ledna • 9:09

Renault udělal velké snížení cen v létě. Prostě snížil ceníky o to, co dával běžně, takže dnes se dá kupit velmi bohatě vybavený vůz v hotovosti bez těch kliček "sleva v případě leasingu" za nízké ceny.Bohužel importér už další slevy dávat moc nemůže, nemá z čeho. Ale na druhou stranu není moc důvod dávat další slevy. Full vybavená Laguna s kompletní výbavou, použitelným motorem, navi, kůži, kde čím pod 700tis. a za cca 670tis. v případě leasingu je velmi přijatelné.

LOL
6. ledna • 9:43

Tak koukám že zas bude goes testovat.:-D

Radek Ondrášík
6. ledna • 9:49

EE, já už testovat nebudu. Skončil jsem s tím. Prostě zastínil jsem všechny okolo a byl čas dát i ostatním malou šanci vystoupit z mého stínu B-]

x12345678
6. ledna • 11:17

Za sebe upřímně děkuji.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
6. ledna • 11:21

Ano, ještě počkám na další z party "fanoušků", kteří se přidají a budete opět kompletní, jako v dobách před půl rokem. ;-)

Michal
6. ledna • 8:30

pičku lízat!

Ijon
6. ledna • 8:14

Ceny Octavie Tour mi připadají naprosto absurdní. "Verzi 1,6/75kW si tak můžete pořídit od 359 900 Kč". Zamozřejmě bez výbavy... Proboha, kdo to může koupit? Možná si ale lidé řeknou, že to musí být úplně supr auto, když to stojí tolik peněz.

Tomáš Mořkovský
6. ledna • 10:48

Tour rozhodne neni bez vybavy - vlastne ani moc zvlastni vybavy si uz nedokoupite.Ale ceny rozhodne nejsou nejak skvele... nejlepsi cas na nakup byl konec nefaceliftovane O2 kdy se vyprodavali skladove zasoby a za 370k-400k se dala poridit nabusena O2 Elegance vcetne radia apod + ruzne akce na zimni gumy gratis k uveru - ten se dal navic navic jeste snizit o dalsi akci 30tis, coz na nejkratsi dobu i s pojistkou vysel prakticky o dalsich 20tis levneji nez koupe bez uveru .. a ruku na srdce O2 a O1 je uuuplne jine auto

Petr
6. ledna • 13:39

Octavia Tour je holatko, chybi zakladni veci jako - bocni airbagy, zadnisterac, radio, klima, atd. Za ty prachy je to ostuda. To ale u Skody neni zadna vyjimka, plati i pro ostatni modely - podprumerne vozy za premiove ceny

mosquito
6. ledna • 13:55

to si trosku pletes .. tour je sice stara octavka ale prodava se za tu cenu jiz se zakladni vybavou, tj radio, klima - climatronic, ALU kola, bocni listy, zrcatka a narazniky v barve, combi ma i hagusy .. nicmene cena tomu moc neodpovida - teda aspon nejlevnejsiho sedanu, tour je urceny prevazne pro jiny trh

petr
6. ledna • 14:14

Spíš si to pletete Vy. Octavia Tour v základní výbavě autorádio nemá (+13.500,- Kč), klimu má jen mechanickou (Climatronic je za +22.900,- Kč), kola má jen ocelová (15" ALU +12.900,- Kč). Octavia Tour má v základu jen 2 airbagy, ABS a přípravu autorádia, zbytek je za příplatek a to i blbý centrál za docela brutální cenu 7.900,- Kč resp. 11.900,- Kč za dálkově ovládaný centrál.http://new.skoda-auto.com/cze/Documents/Catalogue/OctaviaTour/OctaviaTour_Pricelist_CZ.pdf

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mosquito
6. ledna • 14:38

to je nejaky stary neaktualni platek :)na
http://new.skoda-auto.com/cze/model/tour/equipment/Pages/equipment.aspx
maji tyhle specifikace:http://new.skoda-auto.com/CZE/model/tour/equipment/Pages/newequipCombiTour.aspx
http://new.skoda-auto.com/CZE/model/tour/equipment/Pages/newequipTour.aspxale koukam ze citelne podrazili a ALU kola uz nemaji - na podzim jsem koukal po "plne vybavenem" Combi s 1.6MPi (a vyslo na 379) .. nakonec za tu cenu skoncila zcela plne vybavena O2 elegance v sedanu ze skladovych zasobale ano mate pravdu - zkusil jsem i konfigurator a to uz mi malem celist upadla .. tam Tour vyjde skoro draz nez O2

bojler
6. ledna • 8:49

Jestli to nebude tim, ze za 385k mas OII s vybavou. Kdo Toura chce, ten si ho koupi. Prodavat ho Skoda ocividne po trinacti letech na nasem trhu uz moc nechce....

šmankote
6. ledna • 7:50

V zemích na západ od nás padají prodeje aut o desítky procent dolů, počkal bych až to dorazí i sem :-D Holt musí přijít doba kdy ty křápy budou prodávat za náklady, hlavní bude udržet zákazníka, který pár korun utratí v servisu a v lepších časech si pořídí nový vůz ze kterého bude mít prodejce již nějaký zisk. Doba je zlá a pánem je zákazník. Prodejce aut bych nechal vycukat minimálně do jara 09. Jo a zkrachoval Crystalex, dalších 1700 potencionálních kupců nových vozů na dlažbě :-/

petr
6. ledna • 9:03

Nebyl bych tak velký optimista:
Ford Focus 1.6 74kW Style 5dv. stojí v Německu (cena platná od 5.1.2009) 18.500,- Euro = cca 481.000,- Kč při kurzu 26,- Kč/Euro.
Ford Focus 1.6 74kW Trend 5dv. stojí 349.990,- Kč
Jde o oficiální ceny z ford.de a ford.cz

Dusan
6. ledna • 12:53

Problem je, ze oficialni ceny nema vubec smysl resit bavime-li se o Nemecku. V Nemecku jsou prodejci aut tak zoufaly z prodeju (ted uz 40% prodeju dolu), ze pokud tam prijdete na kram, tak nejdrive musite prodejce krisit ze soku, ze vubec nekdo prisel a pak vam da auto skoro zadarmo a jeste prida babicku a chatku na venkove.

Radek Ondrášík
6. ledna • 13:55

Ale no tak. Zrovinka kupuji nové auto, řešil jsem nákup po celé EU a musím říci, že mimo pár vozů jsou ceny v ČR již hodně nízké a žádné boje o zákazníka v ČR, nebo DE apod. se nekonají. A to jsem řešil asi 5 různých značek vozů. Zájem prodejců je větší, než třeba před půl rokem, ale prostory pro ceny jsou poměrně malé.

Dusan
6. ledna • 19:17

To jsi tu "celou EU" fakt objel nebo si prosel flanze a mobile.de?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
6. ledna • 19:26

Ne, obeslal jsem jednoduchým emailem dealery. A navíc jsem požadoval dokonce dodání 2 stejných vozů, takže ještě výhodnější pro ně k poskytnutí slev. On je obecný problém, že výrobci a importéři často snížili ceníkové ceny na úroveň běžných slevových akcí. Např. auto stávalo 900k a běžně byly slevy 150tisíc. Nyní je cena rovnou 750tisíc a sleva blízká nule a většinou lze získat maximálně slevu z dealerských marží, což není nic závratného. Navíc ti zahraniční prodejci ví, že se ani nezhojí na financování a ani na následném servisu, který se bude odehrávat jinde. Takže lukrativita pro ně není tak výrazná.Ve finále (jednalo se o Subaru, Mazdu, Renault a Hyundai) vychází cena u nás o kapku hůře, než v zahraničí. Ta kapka se navíc vyeliminuje ztrátou času, nutností si zařizovat více věcí apod. Takže finální úspora byla např. u auta v ceníkové ceně 800k okolo 5%, což se dá pří drsnějším vyjednávaní získat dodatečnou výbavou i u nás.Pravda, srovnávám české ceny, které lze dosáhnout např. přes automodul.

Dusan
7. ledna • 7:18

To jsou mozna trosku hrusky a jablka, protoze srovnavas ceny skladovek, kterych se potrebuje nekdo zbavit (automodul) s cenami novych aut do vyroby (zahranicni prodejce). Krome toho nevim jak jinde, ale moc se mi neosvedcila emailova komunikace obecne s jakymkoliv obchodem v Nemecku, tam je to spise o analogovych komunikacnich metodach typu usta-usi. :-)
Moje sestra ted zacina shanet novy terenak nebo alespon vetsi SUV a vstricnost je rozhodne nadstandardni. Treba u mistni (tj. SRN) Toyoty dostala nabidku 20% na Landcruisera plus jeste mozna dalsi diskuse o vybave a financovani, coz jak si pamatuji Toyotu nebyvalo zrovna zvykem.

Radek Ondrášík
7. ledna • 9:24

To nemáš pravdu, já si beru auto přes automodul za tamní cenu (dokonce prodejce ještě cenu snížil) a jde do výroby. A musím říci, že mi se emailová komunikace vždy vyplatila. Pravda, na 10 emailů, odpoví půlka, ale i tak, pokud oslovíš 100 delaerů jedné značky, máš už dostatečný zpětný vzorek o tom, jak je pro ně desně důležité prodat a jak se o tebe perou.Jinak slevy dává kde kdo, vždy ale záleží na tom, zda je ta sleva +- taková, jako nedávno, nebo je netypicky vysoká.

Dusan
7. ledna • 13:04

No nevim, ja jsem si pomerne velmi jisty, ze kdyz prijdu na plac a zacnu se seriozne bavit o aute co jim tam stoji s tim, ze bych ho koupil, tak urcite vysomruji vyssi slevu, nez kdyz poslu emaily na 100 dealeru jedne znacky.

posel
8. ledna • 0:05

Kupoval jsem auto před nějakým měsícem, to se o finanční krizi teprve začínalo mluvit. Rozhodl se pro nové a po komunikaci s pár dovozci přešel na emailové výběrové řízení. Poměrně rychle odpadla většina delarů až zbyli 2 - jeden český a 1 německý (kousek za hranicemi). Popravdě řečeno, měl jsem sice ve výběru i nějaké ze vzdálenějších míst Evropy, ale když jsem vzal v potaz fakt, že tam budu muset minimálně 2x jet (objednávka, převzetí), napodruhé s dalším řidičem, přestalo to být výhodné.
Samotná licitace nakonec skončila tak, že mi Němci nabídli cenu asi o 20000 Kč nižší (auto celkem za cca 1Mkč, tehdejší kurz 25Kč/€), což mi za ty trable s dovozem nestálo (auta nejsou mým oborem). I český prodejce byl přitom nějakých 150 000Kč pod nabídkou automodulu.Když jsem nové auto přebíral, mělo německý a český TP. Při převzetí se ukázalo, že část výbavy zapomněli a po přihlášení navíc, že nepřepsali správně výbavu z německého TP do českého (chyběla "koule"). Za první jsem nakonec vymámil slevu (byť jen v ceně výbavy), druhé se vyřešilo, ale kdybych to kupoval v německu, se slevou by se mi operovalo o dost hůře (nestála by mi za to odjetí a vracení); druhý problém by možná nenastal. Stranou ponechávám potenciální změnu výhodnosti nákupu díky změně kurzu za půl roku mezi objednáním a placením.V každém případě mi vyšlo:
a) emailové výběrové řízení se vyplatí - takové slevy bych na místě z obchodníka nevyrazil (možná na ležáka, ale ten nepřicházel v úvahu, navíc šlo o model, který na skladu nemívají)
b) výběr zabral určitě více času, než návštěv pár obchodů v okolí, táhlo se to pěkných pár týdnů
c) V Česku se dá dostat na podobné ceny a rozdíl nevynahradí problémy s převozem a případnými reklamacemi.

wartburg
16. ledna • 12:05

pre pana Ondrasika - na www.mobile.de fungel nove auto sice vyrobene v EU, nie priamo pre nemecky trh Seat Altea XL 1,9 TDi- cize podvozok aj motor rovnaky ako Octavia, dielenske spracovanie nie je az tak odlisne kvalitou ako v Skode, o priestore v kabine pre pasazierov netreba polemizovat (sedel som v oboch!!, Seat vyhral), v zakladnej vybave dual klima, ESP, parksenzor, sklopne zrkadla, el okna vsetky, tempomat, central, alarm a podobne- ved kto chce is pozrie) a cena je pod 17tis Euro- cize jednoducho objednal som si Seat , nepotrebujem chodit po showroomoch a prosikat o nejake zlavy, mam auto ktore je ako Octavia (modla na ceskom a slovenskom trhu), navyse nie je tak atraktivne pre zlodejov ako Octavia - este ale zrejme vela casu utecie kym Cech a Slovak pochopi ze auto si ma ist kupit VON , nie doma....
ked si porovnam rovnaku konfiguraciu auta na konfiguratore seat.cz alebo seat.sk usetril som 7000 euro- na moje financne moznosti kralovsky honorar na trocha namahy na internete a par mailov v komunikacii s predajcom......
ozaj zabudol som na velmji dolezitu vec - zaruka na vozidlo, ja budem mat len 2 roky, ti co si auto kupia v CR alebo SR az 4......no tych usetrenych 7000 tis mi to kompenzuje.....

wartburg
16. ledna • 12:09

pardon za posledny ciselny udaj nie 7000 tis ale "len" 7tis euro - pri zhubom prepocte 210tis SK - cize cely moj fin. prijem za pol roka

Radek Ondrášík
7. ledna • 15:11

Ale já vím. Veškeré nové vozy jsem vždy kupoval na dálku a to jak osobní, tak firemní. Osobní kontakt byl vždy až při podpisu smlouvy a při převzetí, zbytek telefony + mejly. Chápu, že někteří takto nekomunikují, ale mohu říci, že i při komunikaci na dálku jsem dosáhl vždy podmínek, které lze považovat za výborné a na které často lidé nedosáhnou ani při běžném kontaktu.Navíc i kdyby člověk dosáhl u nějakého dealera v DE super slevu, tak jak zjistí ke komu jet. To objede stovky dealerů osobně v DE, aby se dopátral te hyper ceny o které tu každý mluví? Dokonce ani ty super DK ceny nejsou tak super, jak se o nich hovoří a v drtivé většině případů se dá na ty zahraniční super ceny dostat i u nás. Jen to chce více komunikovat, více vybírat a více jednat.A jen dodám, že všechny objednané vozy šly vždy do výroby, nikdy se nejednalo o skladovky a to ani v případě automodulu.

Dusan
6. ledna • 7:43

Kdyz to vezmu v porovnani se zememi na zapad od nas, tak je zrejme, ze prava krize jeste nedorazila do Cech. Otazkou samozrejme je kolik se da vysomrovat na krame, ale i tak mi to prijde, ze si prodejci neuvedomuji rozsah problemu a doufaji s Kalouskem, ze nam se to vyhne.Poznamka pro redakci: z kontextu predpokladam, ze cena Mazdy 3 nebyla zvysena, ale naopak snizena o 100.000Kc.

petan
13. ledna • 19:43

hlavně prodejci jsou nenasytní. to nejsou žádné slevy,to jen marketingový trik. Uzavřu auto na leasing a slevu na poprvé pak zaplatím leasingové společnosti vícekrát.:-(

Permon
21. ledna • 10:24

Domnival jsem se, ze je to tak, jak jsi napsal. Proto jsem si nechal pripravit nabidku leasingu od jine leasingovky, nez byla nabidka prodejce vozu. Nabidka od externi leasingovky byla cca o 100kc na mesic vyssi! To mne vede k zaveru, ze Tve tvrzeni neni pravdive, alespon v mem pripade, jinym slovy, v leasingovych splatkach nebyla "schovana kompenzace slevy".
To, ze pri leasingu clovek preplati cenu auta, je fakt, to nelze brat jako zlodejinu, je to finanční produkt. V mém případě (Mazda 6) jsem dostal slevu 109tis na vuz. Neni to extra super sleva, ale je slusna.

Marty
6. ledna • 19:37

Nedaval bych to za vinu vzdycky prodejcum. Ceny maji stanoveny od dovozcu a pokud jim s cenami "nepomuzou", tezko sami prodejci muzou delat zazraky..

Jarda.abc
6. ledna • 7:58

Uveď nějaké západní ceny. Myslím si, že nebudou nižší. Nyní lze počítat Euro za 27 Kč. Možná i přes 27 Kč, pokud se zahrnou náklady na výměnunebo zajištění.

x12345678
6. ledna • 11:14

Obecně nelze úplně srovnávat, protože řada automobilek má pro každý trh jinou základní výbavu nebo jiné ceny či kombinace doplňkových výbav. Pravda se ukáže až na konkrétním modelu auta sestaveného v konfigurátoru tu a tam a zároveň po opakovaném jednání s prodejcem, zvaném lidově umravňovací taneček. U Mercedesu, BMW a Audi jsou tanečky obecně docela pikantní, protože je někdy nutno až položit na stůl vytištěnou nabídku zahraničního prodejce, aby se ten tuzemský vrátil na zem. O aktualizaci cen dle kursu u Audi bych raději vůbec nemluvil, importér koná jinak než káže a v loňském roce nejdednoho kupujícího čekalo ve věci kursu nemilé překvapení. Ale pokud se nemýlím, tak to se tu v diskusích objevilo x-krát, kdy napálení poukazovali na nemravné metody Audi import. Pro ty, co neví oč jde, tak při posilování koruny se fakturovalo o měsíc dříve a tedy za nevýhodný kurs (pro kupujícího), zatímco při oslabování se fakturovalo na poslední chvíli. Na A8/Q7/R8 se tak dalo natáhnout klienta i o 200 tisíc.
Znám řadu lidí, kteří po zkušenosti 2008 prohlásili, že příště si Audi koupí v SRN.

petan
13. ledna • 19:45

o tom jsem něměl tušení ,díky za upozornění.

jogurt
6. ledna • 13:43

To potvrzuji, v mém případě šlo o 160 000,- Kč díky předfakturaci za kurs 6 týdnů před dodáním auta. Auto je bezvadné, ale český audi import vedený panem Neústupným ode mě už neuvidí ani korunu. I na servisní prohlídky budu jezdit do Regensburgu, aby nekasírovali ani za olejový filtr a gumičky do stěračů. Odměna za české vyčůrané darebáctví. Prodejce, který byl slušný a snažil se lumpárnu importéra zmírnit je mi sice líto, ale to je život.

Jarda.abc
6. ledna • 7:41

Uvedené ceny jsou většinou na leasing.Např.: V článku není uvedeno, že C4 je za 244 900 na leasing a hotově se musí připlatit 40 000.

Michal
15. ledna • 9:05

Fiat to same. Vykup vozu az 40 000,- ale jenom pres leasing. Jinak 10 000,-. A sleva 55 000,- na skladove vozy je nesmysl. Ta sleva je napr. u Brava 10-20 000 max.

Lubos
15. ledna • 10:23

No uz jetom to "max 40.000" je naprasty nesmysl. To tam jako privezu rok stary auto a oni ho vykoupi za max 40.000 :-/

Jarda.abc
6. ledna • 7:51

A kolínská C1 se prodává bez leasingu od 190 000. Takže myslím si, že jde o zcela standartní slevy. Např. u C1 o dalších 10 000. To se dalo po Novém roku čekat.Ještě k přízpěvku. Necháme je ještě vymačkat. Na nynějších slevách je vidět, že auta již dolů nepůjdou. Zejména pokud razantně neposílí Kč. Ale kč moc neposílí, protože by investoři odešli do nových Euro zemí (Slovensko, Polsko - euro v roce 2012).

kyselina sírová
15. ledna • 13:46

Koruna posílí, jakmile oslabí dolar. Tj. až půjde ropa opět nahoru.

Jose Wimmer-Dahl
6. ledna • 7:42

Kdežto v rámci leasingu si musí připlatit ...

Jarda.abc
6. ledna • 8:03

Nechci slevu zadarmo.

LOL
6. ledna • 6:48

Doporučuju je ještě nechat vycukat :-)

Doporučujeme

Články odjinud