LeBlanc se rozhovořil o konkurenční Grand Tour. Co si myslí o Clarksonovi?

sokar  |  13. 03. 2017 08:25

Viděl jsem nový díl topgearu a zlepšení tam je, ale mezi těmi třemi to nefunguje tak dobře jako u clarksona a spol.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 03. 2017 09:53

Vnimam to podobne. Navic uz tezko prijdou s necim 'novym' a kouzlo puvodniho TG casem spocivalo predevsim v situacnim humoru na hrane resp za hranou a lety cizelovane chemii mezi jednotlivymi protagonisty (mj vsechny ty krute kanadske zertiky).

Odpovědět  |   | 
Toky  |  13. 03. 2017 09:55

Ich politicky nekorektný humor je skvelý, v BBC si ho dovoliť nemôžu, v Amazone áno.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 03. 2017 10:35

Nejen ze je skvely, casto je i velmi trefny a realne podlozeny.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 03. 2017 11:32

Top Gear a vycizelovaný? LOL. Jeden ignorant a 2 idioti co si nechaj všechno líbit. Idiotům co se na to koukaj to bohatě stačí ke štěstí. Vo autech už to pak nebylo vůbec, ty jsou tam jen jako zástěrka.
Tupej, blbej a ten co si nechá všechno líbit tankujou super.
Clarkson v reálu ještě větší osina v prdeli než na obrazovce.

Odpovědět  |   | 
ofc  |  13. 03. 2017 13:05

Klid buzno.

Odpovědět  |   | 
Mikunduláš  |  13. 03. 2017 15:36

kuk - dobře ty! Sice ostre napsane, ale prijemne videt ze nekdo neholduje mainstreamovemu uctivani trojice H-C-M...

Chlapci jsou vtipny, ale opravdu ne vzdycky. Clarkson taky nema patent na rozum, i kdyz sam by to nepriznal. Konzistentnost jeho nazoru urcuje (pravdepodobne) jen vyse odmen od sponzoru (viz. slavny "test" Yetiho). A testovani aut? Ale jdete! Je supr je sledovat zavodit napric kontinentem, prestavovat stare vraky na zavodaky, nebo kombajn na sneznou rolbu, ale s testovanim aut je to fakt bida - suma sumarum o autech reknou par faktu (jakoze je to rychle a ma to takovou a takovou maximalku) a po zbytek casu se jeden z druhyho snazi udelat blbce... Chris Harris v tomhle ohledu strci vsechny tri do kapsy i s jejich profesni minulosti.

Podle me jedina chyba kterou BBC udelala byla ta, ze nechali nazev Top Gear - priserne tim ztizili pozici novym moderator i sami sobe a divaci jsou zmateni - nevi jestli chteji sledovat stejny porad s novyma tvarema, nebo novy porad s kultovnim nazvem...? Podle me meli za top gearem udelat tlustou caru a prijit s novym poradem... Usetrili by si tim spoustu vasni. Ale hadam, ze jim o ne slo...

Odpovědět  |   | 
tomm1k  |  13. 03. 2017 15:39

Ty seš tak tupej a průhlednej že se vsadím že jsi jen další asociální chudáček z paneláku co si vozí prdel ve vysněné fábii z áček a sleduje autosalón

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  13. 03. 2017 16:09

Mozno ma Fabiu z aaa ale... Jeho schopnost prezentovat nazor vysoko prevysuje tvoju schopnost komunikovat bez urazok.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 03. 2017 13:14

Je to přesně navopak, Áááčka maj auto vode mě

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  15. 03. 2017 11:42

to ze nema porshe v garazi neznamena ze je idiot.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 03. 2017 13:33

Videl som kazdy diel Top Gear od roku 2002. V povodnom anglickom zneni. Este si pamatam Jasona, ktory mal na starosti rubriku ojazdenych aut.

Chemia tria Clarkson-Hammon-May sa vyvijala viac ako 10 rokov, rovnako ako koncept show.

Problem je, ze posledne 2 serie v povodnom obsadeni boli opakovackou, take deja vu. A to sa, do velkej miery prenieslo aj do Grand Tour. A navyse sa stratila spontannost - je tam vela veci, ktore su 'scripted' - ked Hammond uvadza Conversational Corner, ked vysvetluje, preco celebrita nedorazi... To nie je spontanne, je to nauceny text.

GT je priemerny stary Top Gear. A to iste sa da povedat aj o Blancovom Top Geare.

Takze novy TG okolo Blanca sa az tak velmi snazit nemusi.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  15. 03. 2017 11:39

druha seria noveho top gearu je zatial velmi dobra. ak si to udrzia, budu lepsi ako stary topgear. grandtour bol pomerne dost trapny. hlavne ta cast s akoze hostami, hanbil som sa za nich.

stara trojka sa poznala desiatky rokov a to nova trojka za par mesiacov dobehnut nemoze

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 03. 2017 11:19

Nedozvěděl jsem se, co si myslí o Clarksonovi ... V posledních letech jdou všechny články do kopru, a nejvíc mě točí ty nadpisy, které již neslouží k tomu, aby stručně popsali o co jde, ale aby přitáhly pozornost a návštěvník serveru "kliknul".

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 03. 2017 11:35

Banda opisovačů a špatnejch překladatelů co si hrajou na novináře.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 03. 2017 13:25

Neviem, kto ti dava minusky, kedze v podstate mas pravdu.

Pani, kolko tu bolo realne detailnych clankov a galerii o autach zo Zenevy - a hlavne v top page oblasti?

Urcite menej, nez by si najvacsia auto akcia roku zasluzila - zato sme dostali niekolko nalozi agenturnych hostesiek.

Na autosalnoch su k dispozicii konstrukteri, dizajneri atd. velkych automobiliek. Redakcia tento potencial akosi zabudla vyuzit. Ono je totiz lahsie publikovat PR rozhovor s niekym so Skoda Auto, ale novinarcina to nie je.

Odpovědět  |   | 
Mikunduláš  |  13. 03. 2017 15:56

Souhlasim s tebou! Paradoxne se panove odvolavaji na carscoops.com - doporucuju cerpat vic nez zmineny rozhovor! Vyborne stranky!

Zajimave je, ze test nejakeho auta je tam tak 2x do mesice (a jestli neprehanim!), ale samotne stranky maj snad kazdou hodinu aspon jeden clanek - at uz je to treba jen odkaz na youtube test auta s popisem, nebo spy fotky cehokoli (ne jen skodovek), zajimave rozhovory, prezentace technologií.... No staci byt 24 hodin nekde mimo a kdyz se na stranky po dni zas dostanu tak mam cteni tak na hodinu!

A co sem se dozvedel tady? Ze ma Range Rover hodinky drahy jako prase... A dal sem si tu praci panove - 12 vět!!! Slovy - dvanáct! To sem se rozepsal víc i já...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 03. 2017 19:42

Smiř se s tím, že informace budou možná na auto.cz a tady z toho se stane totální bulvár. Stejně jako z ostatních webů téhle skupiny.
Teda, ne, že by auto.cz mělo kdovíjakou kvalitu...

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  13. 03. 2017 22:22

Co je celkom vtipne, pretoze pred cca polrokom smerovalo auto.cz k bulvarnemu dnu a chodil som tam hlavne kvoli diskusiam.

Lenze redakcia dala ban par ludom, s ktorymi nesuhlasila, a dlhodobo ignorovala kretenov, ktori obhajovali fasizmus, rasizmus, sprosto nadavali inym.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 03. 2017 09:06

No vidíš, a teď se autorevue a auto.cz chytily za ruku a společně kráčí vstříc nejhoršímu bulváru. Stále jen doufám, že se ještě něco může změnit, ale postupně moje důvěra klesá. Tam i tady.

Odpovědět  |   | 
Mikunduláš  |  14. 03. 2017 11:25

Až se tu začnou objevovat članky o tom, jak Scania predstavila novou limitovanou edici tahacu a v cem jezdi Bohdalka, tak to bude jasny. Auto.cz je tragicky zmrseny projekt

Odpovědět  |   | 
Marex  |  13. 03. 2017 14:47

Musím uznat, že LeBlanc je opravdu charakter a opravdový fanda motorismu, protože nemá ubohou potřebu shazovat konkurenci, i když by si mohl rýpnout, jak je dnes u mnohých více než obvyklé. Nevidím důvod, proč by vedle sebe nemohli existovat oba pořady bez vzájemné nenávisti a je pouze na divácích, který budou sledovat.

Odpovědět  |   | 
bob  |  13. 03. 2017 15:31

Předchozí série se jim moc nepovedla ale nový díl 24. série byl dobrej, takže příští sérii by mohli být už nadprůměrem a když mezitím doladí ještě Jennifer a spol. GT, tak to bude pro diváky radost...

Odpovědět  |   | 
ello  |  14. 03. 2017 07:23

Plne suhlasim s nazorom JD aj Mukun....Uvidime ako sa bude TG darit dalej,mozno by mali viac vyuzit to,ze Clarkson a spol robia viac show ako realne recenzie a tedty a TG by sa mohol viac venovat autam podrobnejsie.Asi by namali hladat toho isteho divaka/fanusika.

Odpovědět  |   | 
ello  |  14. 03. 2017 07:26

Troska sa ponahlam,oprava:testy a nemali....

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  14. 03. 2017 11:09

Nový díl TG jsem ještě neviděl ale v předchozích mi vadila korektnost. Tam kde si Clarkson a spol na auta malovali obrázky, podpalovali si je, bourali se navzájem, tam si nový TG podává ruce, neustále si děkuji a zjišťují se že to bude OK...

Odpovědět  |   | 
CerVus  |  15. 03. 2017 12:14

Jak včera? Premiéra byla snad 5.3. ve 21:00
Každopádně tahle série začala dobře. Složení moderátorů je parádní a to, že se nechovají jako stará trojce je snad dobře ne? Kdyby si dělali stejně trapné naschvály tak by je obviňovali z napodobování. Takhle je třeba Harris úplně stejný jako na jeho youtube kanále.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 26 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 96 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A