Zřejmě nejlevnější elektrický sporťák světa stojí jen 400 tisíc. Ujede 305 km

33 komentářů

Lethal924
11. června • 23:22

Kdyz pomineme ze je to z ciny a kdovijaka kvalita atd... Tak by to byl zajimavy koncept, kdyby to i s baterkama vazilo tunu a ten motor hodili dozadu. Pak by se dalo mluvit o sportaku. Zrychleni je slusne a takova mx5 taky nema vic koni a nikdo nepochybuje ze je to sportak :-) Nakonec i nektere predokolky umi byt zabavne s dobrym podvozkem. Design se podridil aerodynamice, to je jasne, aby to melo nejaky dojezd. Kdyby to vsechno tohle splnovalo a melo to znak treba alfa romeo, lidi by za to davali aj 2x tolik. Jenze je to cina a bude to nejspis smejd a nebezpecna a vybuchujici rakev :-)

Dread
9. června • 13:25

Na prvni pohled me zaujal predek a az na snimku ve tme ze predu me to doslo. Uplne mi to pripomona klasicky DS.....ze predu je to krasne.

JK
9. června • 10:40

Možná "tudor", když to má jen jeden pár dveří, ale určitě ne sporťák. Je to vošklivý až běda. Kéž by EU plošně zakázala dovoz těchle čínskejch sraček. Jestli dělají auta stejně dobře, jako zdravotní pomůcky, tak jsou nebezpečný už na obrázku.

Charouz
10. června • 7:43

Doplň si vzdělání. Tudor je označení karoserie typu sedan s jedním párem dveří. Karoserie s šikmou zádí se označuje kupé ( coupe). Co je ošklivé a co ne, je na posouzení kupujícího. Mě se líbí. Nevím, proč by měla EU zakazovat dovoz? Jak jsi přišel na to, že to je sračka, děláš jim snad zkušebního jezdce? A poslední dotaz - jakou sračku máš doma ty?

JK
10. června • 10:16

Moje reakce je na tvrzení, že se jedná o sporťák. Proto jsem dal tudor do uvozovek. Takto kolmá rovná záď by se dala považovat i za fastback ty vzdělání. A klasika - jezdím tramvají přece, jak jinak.;-)

Allamarein
10. června • 10:24

Sporťák je velmi široký pojem, vztahovat ho jen na tvar karoserie by bylo dost nesmyslné.

R2
11. června • 2:53

Sportak je typ detskeho kocarku, coz k tomuto auticku sedi ;-)

komik
9. června • 10:03

Mě spíš zaujalo, jak se v EU tvrdí, že jakékoliv elekroauto pod 30. ooo € musí být prodelecny.. Vemte si toto - od 16.000€, představte si, že to doladit za 5/10.ooo € a co by z toho mohlo být.. sporťák od 21.ooo€? Parametry jsou jak z i3, který stojí 2x tolik. 35khw baterka (a to přestali prodávat Rex), 170hp, zrychlení za 7s, aji ty úzký gumy. Prostě udělat cenou a kvalitou něco mezi i3 a tímto by mohlo být fajn :).

R2
11. června • 2:52

Avizovana cena je po zapocteni dotace, kterou Cina dava na EV, dale je treba zvazit clo, DPH, "drobne" upravy pro uvedeni do souladu s evropskymi predpisy a mozna i nejake ty licence nebo patenty, ktere v Cine tak uplne neresi.

Lord Owl
9. června • 8:57

když se přeskočí hodnocení designu (po němž to nejezdí), tak osobně ten dojezd 300km jim (rudým kmérům) nežeru. Opravdu nejsem taková naivka, abych po 2 letech zjistil, že dojezd už se hrabe někam na 220km, a žádal kompenzace daleko za vodou, kde už nedopadly jiné miliardové kompenzace (viz. zpronevěra továrny na Tatry). Takže tohle by si nevzala ani Gréta přes Aliex...

Ďoďo
9. června • 8:30

KSČíny dotuje vyrobu elektrickych haraburd v päťročniciach,navyše Číňania maju v Afrike monopol na ťažbu vzacnych kovov potrebych na vyrobu bateriek.Možno čínske elektricke odpatky trh EU nezaplnia,ale ich toxicke baterky v europskych a americkych e-haraburdach už teraz v Europe veselo predavaju.

Allamarein
9. června • 11:08

Toxické jsou leda ty tvé pitomé kecy.

puk123
9. června • 7:56

Mně se to moc líbí. Připomíná mi 110R, to byl taky pseudospoťák. Je to hezké, uhlazené, docela praktické. Těmhle klukům čínským budu fandit. Jo, parametry budou v reálu trochu horší, ale s tím už se jaksi počítá. Škoda, že nevidíme dílenské zpracování série a co je pod těmi plasty. To člověk u Číňanů neví, jestli tam je nějaká hezká konstrukce nebo škaredý svařenec z jaeklů.

puk123
9. června • 8:27

Podíval jsem se na jejich stránky a tam to vypadá až moc hezky, jak to tam ti kluci a holky prezentují.

Přemek Jirsa
8. června • 22:43

to je na úrovni Multiply a Aztecu :D

Axel Toronto (xax41)
8. června • 21:21

S tim vzhledem ani za 40

jean
8. června • 20:55

E-UP žere cca 16,5-17kWh na 100, Tesla S okolo 22-24kWh. Tento čínsky zázrak má udávanú spotrebu cca 10kWh, výrobca počíta s hybridom Flinstone? A s tým názvom by som bol opatrný, všetci vieme, ako dopadol Maov Great Leap Forward

Joe Doe
9. června • 8:10

Flintstone, nie Flinstone.Flint = pazurik (typ kamena - https://cs.wikipedia.org/wiki/Pazourek... )

jean
12. června • 7:16

Tak toto mi vysvetli, kto ti dal mínus, ked si doložil ešte aj zdroj s vysvetlením (a ja už viem, ako vznikol názov flinta) a na csfd je to tiež ľahko dohladateľné. Ludom jebe....

bohuš
8. června • 21:03

na EV vieš urobiť spotrebu tak 13-14kWh ale nesmieš použivať ani smerovky nieto ešte klímu :).ale aj tak to vyzera na 250km.samozrejme nemôžeš ísť do nuly.takže real 200km

Jean
9. června • 6:23

No, nechcel by som zazit jazdu, pri ktorej bezne elektro zere 13 kWh.

Velký Vezír
8. června • 20:08

Apríla již bylo nebo ne?

Jig
8. června • 19:57

Sporťák? Tohle? … OMG … Autorevue nachází nové dno.

Jyrka Syrka
8. června • 19:53

A škodováci nebudou mít co žrát :-D

Jyrka Syrka
8. června • 22:01

Joke néé ?
Já na elektriku taky nevěřím:-))
mínusy mi dávají nerozbitný skleničky;-)

petr r. (petrumr)
8. června • 20:51

oni vyrábějí elektroauto?

iPace
9. června • 7:37

Citigo a zacina se vyrabet Enyaq

Nojono
8. června • 21:22

jj, CitygouÍvé

runner42
8. června • 19:48

Sportovní ano, ale maximálně v kategorii šlapací kolo, s těma galuskama.

Charouz
10. června • 7:58

Galuskama? 205 oproti 195 vpředu a 215 vzadu u BMW i8 je opravdu propastný rozdíl.

Trenér
8. června • 20:47

I Reliant Robin měl své zákazníky. :-D

Nojono
8. června • 21:23

... a bylo to vošklivý....

Nojono
8. června • 21:23

... a bylo to vošklivý....

Doporučujeme

Články odjinud