Zřejmě nejlevnější elektrický sporťák světa stojí jen 400 tisíc. Ujede 305 km

runner42  |  08. 06. 2020 19:48

Sportovní ano, ale maximálně v kategorii šlapací kolo, s těma galuskama.

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  08. 06. 2020 20:47

I Reliant Robin měl své zákazníky.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  08. 06. 2020 21:23

... a bylo to vošklivý....

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  08. 06. 2020 21:23

... a bylo to vošklivý....

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  10. 06. 2020 07:58

Galuskama? 205 oproti 195 vpředu a 215 vzadu u BMW i8 je opravdu propastný rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  08. 06. 2020 19:53

A škodováci nebudou mít co žrát

Odpovědět  |   | 

oni vyrábějí elektroauto?

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  08. 06. 2020 21:22

jj, CitygouÍvé

Odpovědět  |   | 
iPace  |  09. 06. 2020 07:37

Citigo a zacina se vyrabet Enyaq

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  08. 06. 2020 22:01

Joke néé ?
Já na elektriku taky nevěřím
mínusy mi dávají nerozbitný skleničky

Odpovědět  |   | 
Jig  |  08. 06. 2020 19:57

Sporťák? Tohle? … OMG … Autorevue nachází nové dno.

Odpovědět  |   | 
Velký Vezír  |  08. 06. 2020 20:08

Apríla již bylo nebo ne?

Odpovědět  |   | 
jean  |  08. 06. 2020 20:55

E-UP žere cca 16,5-17kWh na 100, Tesla S okolo 22-24kWh. Tento čínsky zázrak má udávanú spotrebu cca 10kWh, výrobca počíta s hybridom Flinstone? A s tým názvom by som bol opatrný, všetci vieme, ako dopadol Maov Great Leap Forward

Odpovědět  |   | 
bohuš  |  08. 06. 2020 21:03

na EV vieš urobiť spotrebu tak 13-14kWh ale nesmieš použivať ani smerovky nieto ešte klímu :).ale aj tak to vyzera na 250km.samozrejme nemôžeš ísť do nuly.takže real 200km

Odpovědět  |   | 
Jean  |  09. 06. 2020 06:23

No, nechcel by som zazit jazdu, pri ktorej bezne elektro zere 13 kWh.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 06. 2020 08:10

Flintstone, nie Flinstone.

Flint = pazurik (typ kamena - https://cs.wikipedia.org/wiki/Pazourek... )

Odpovědět  |   | 
jean  |  12. 06. 2020 07:16

Tak toto mi vysvetli, kto ti dal mínus, ked si doložil ešte aj zdroj s vysvetlením (a ja už viem, ako vznikol názov flinta) a na csfd je to tiež ľahko dohladateľné. Ludom jebe....

Odpovědět  |   | 

S tim vzhledem ani za 40

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 

to je na úrovni Multiply a Aztecu :D

Odpovědět  |   | 
puk123  |  09. 06. 2020 07:56

Mně se to moc líbí. Připomíná mi 110R, to byl taky pseudospoťák. Je to hezké, uhlazené, docela praktické. Těmhle klukům čínským budu fandit. Jo, parametry budou v reálu trochu horší, ale s tím už se jaksi počítá. Škoda, že nevidíme dílenské zpracování série a co je pod těmi plasty. To člověk u Číňanů neví, jestli tam je nějaká hezká konstrukce nebo škaredý svařenec z jaeklů.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  09. 06. 2020 08:27

Podíval jsem se na jejich stránky a tam to vypadá až moc hezky, jak to tam ti kluci a holky prezentují.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  09. 06. 2020 08:30

KSČíny dotuje vyrobu elektrickych haraburd v päťročniciach,navyše Číňania maju v Afrike monopol na ťažbu vzacnych kovov potrebych na vyrobu bateriek.Možno čínske elektricke odpatky trh EU nezaplnia,ale ich toxicke baterky v europskych a americkych e-haraburdach už teraz v Europe veselo predavaju.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  09. 06. 2020 11:08

Toxické jsou leda ty tvé pitomé kecy.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  09. 06. 2020 08:57

když se přeskočí hodnocení designu (po němž to nejezdí), tak osobně ten dojezd 300km jim (rudým kmérům) nežeru. Opravdu nejsem taková naivka, abych po 2 letech zjistil, že dojezd už se hrabe někam na 220km, a žádal kompenzace daleko za vodou, kde už nedopadly jiné miliardové kompenzace (viz. zpronevěra továrny na Tatry). Takže tohle by si nevzala ani Gréta přes Aliex...

Odpovědět  |   | 
komik  |  09. 06. 2020 10:03

Mě spíš zaujalo, jak se v EU tvrdí, že jakékoliv elekroauto pod 30. ooo € musí být prodelecny.. Vemte si toto - od 16.000€, představte si, že to doladit za 5/10.ooo € a co by z toho mohlo být.. sporťák od 21.ooo€?

Parametry jsou jak z i3, který stojí 2x tolik. 35khw baterka (a to přestali prodávat Rex), 170hp, zrychlení za 7s, aji ty úzký gumy. Prostě udělat cenou a kvalitou něco mezi i3 a tímto by mohlo být fajn :).

Odpovědět  |   | 
R2  |  11. 06. 2020 02:52

Avizovana cena je po zapocteni dotace, kterou Cina dava na EV, dale je treba zvazit clo, DPH, "drobne" upravy pro uvedeni do souladu s evropskymi predpisy a mozna i nejake ty licence nebo patenty, ktere v Cine tak uplne neresi.

Odpovědět  |   | 
JK  |  09. 06. 2020 10:40

Možná "tudor", když to má jen jeden pár dveří, ale určitě ne sporťák. Je to vošklivý až běda. Kéž by EU plošně zakázala dovoz těchle čínskejch sraček. Jestli dělají auta stejně dobře, jako zdravotní pomůcky, tak jsou nebezpečný už na obrázku.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  10. 06. 2020 07:43

Doplň si vzdělání. Tudor je označení karoserie typu sedan s jedním párem dveří. Karoserie s šikmou zádí se označuje kupé ( coupe). Co je ošklivé a co ne, je na posouzení kupujícího. Mě se líbí. Nevím, proč by měla EU zakazovat dovoz? Jak jsi přišel na to, že to je sračka, děláš jim snad zkušebního jezdce? A poslední dotaz - jakou sračku máš doma ty?

Odpovědět  |   | 
JK  |  10. 06. 2020 10:16

Moje reakce je na tvrzení, že se jedná o sporťák. Proto jsem dal tudor do uvozovek. Takto kolmá rovná záď by se dala považovat i za fastback ty vzdělání. A klasika - jezdím tramvají přece, jak jinak.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 06. 2020 10:24

Sporťák je velmi široký pojem, vztahovat ho jen na tvar karoserie by bylo dost nesmyslné.

Odpovědět  |   | 
R2  |  11. 06. 2020 02:53

Sportak je typ detskeho kocarku, coz k tomuto auticku sedi

Odpovědět  |   | 
Dread  |  09. 06. 2020 13:25

Na prvni pohled me zaujal predek a az na snimku ve tme ze predu me to doslo. Uplne mi to pripomona klasicky DS.....ze predu je to krasne.

Odpovědět  |   | 
Lethal924  |  11. 06. 2020 23:22

Kdyz pomineme ze je to z ciny a kdovijaka kvalita atd... Tak by to byl zajimavy koncept, kdyby to i s baterkama vazilo tunu a ten motor hodili dozadu. Pak by se dalo mluvit o sportaku. Zrychleni je slusne a takova mx5 taky nema vic koni a nikdo nepochybuje ze je to sportak Nakonec i nektere predokolky umi byt zabavne s dobrym podvozkem. Design se podridil aerodynamice, to je jasne, aby to melo nejaky dojezd. Kdyby to vsechno tohle splnovalo a melo to znak treba alfa romeo, lidi by za to davali aj 2x tolik. Jenze je to cina a bude to nejspis smejd a nebezpecna a vybuchujici rakev

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A