Čínská automobilka Leapmotor v loňském roce dokončila práce na sportovním elektromobilu LP- S01. Za uniformním názvem se skrývá designově zajímavé auto, které je momentálně nejlevnějším vozem ve svém segmentu. Ceny totiž v přepočtu začínají na 400.000 korunách. Leapmotor

Čínská automobilka Leapmotor v loňském roce dokončila práce na sportovním elektromobilu LP- S01. Za uniformním názvem se skrývá designově zajímavé auto, které je momentálně nejlevnějším vozem ve svém segmentu. Ceny totiž v přepočtu začínají na 400.000 korunách. | Leapmotor

Vzhledově je LP-S01 směsicí ověřených postupů. Najdete tu výrazné boční linky, vystouplé přední světlomety s LED technologií, záď ve stylu karoserie fastback a výrazný světlený podpis zadních svítilen. Leapmotor

Vzhledově je LP-S01 směsicí ověřených postupů. Najdete tu výrazné boční linky, vystouplé přední světlomety s LED technologií, záď ve stylu karoserie fastback a výrazný světlený podpis zadních svítilen. | Leapmotor

Kupé skromných rozměrů pojme až čtyři pasažéry a má pro ně připravenou celkem slušnou výbavu.  Leapmotor

Kupé skromných rozměrů pojme až čtyři pasažéry a má pro ně připravenou celkem slušnou výbavu.  | Leapmotor

Má výškově i podélně nastavitelný sloupek řízení, kožené čalounění sedadel, digitální přístrojový štít, velký infotainment se spoustou funkcí, parkovací kameru s rozhledem okolo celého vozu a se slušným rozlišením, volitelné ambientní osvětlení a dokonce i sklopnou zadní řadu sedadel pro větší náklady. Leapmotor

Má výškově i podélně nastavitelný sloupek řízení, kožené čalounění sedadel, digitální přístrojový štít, velký infotainment se spoustou funkcí, parkovací kameru s rozhledem okolo celého vozu a se slušným rozlišením, volitelné ambientní osvětlení a dokonce i sklopnou zadní řadu sedadel pro větší náklady. | Leapmotor

Výkonem to také není žádné ořezávátko. Elektromotor pohánějící pouze přední nápravu disponuje výkonem 125 kW (170 koní) a 250 N.m točivého momentu. Z 0 na 100 km/h se vůz rozhýbe za 6,9 sekundy. Leapmotor

Výkonem to také není žádné ořezávátko. Elektromotor pohánějící pouze přední nápravu disponuje výkonem 125 kW (170 koní) a 250 N.m točivého momentu. Z 0 na 100 km/h se vůz rozhýbe za 6,9 sekundy. | Leapmotor

Výrobce také uvádí čas akcelerace z 0 na 50 km/h, který je 2,6 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 134 km/h. Leapmotor

Výrobce také uvádí čas akcelerace z 0 na 50 km/h, který je 2,6 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 134 km/h. | Leapmotor

K dispozici jsou 35,6 a 48kWh baterie. Menší vozu vystačí na jedno nabití k ujetí 305 kilometrů a s větší ujede dokonce 451 kilometrů. Měřeno je to však podle starší metodiky NEDC.  Leapmotor

K dispozici jsou 35,6 a 48kWh baterie. Menší vozu vystačí na jedno nabití k ujetí 305 kilometrů a s větší ujede dokonce 451 kilometrů. Měřeno je to však podle starší metodiky NEDC.  | Leapmotor

Cena vozu se v přepočtu pohybuje od 400 do 672.000 korun. Leapmotor v České republice prozatím nekoupíte Leapmotor

Cena vozu se v přepočtu pohybuje od 400 do 672.000 korun. Leapmotor v České republice prozatím nekoupíte | Leapmotor

S rostoucími ambicemi čínských automobilek a jejich expanzí do Evropy ale není vyloučeno, že se podobný vůz objeví i u nás. Zatím ale slouží jako ukázka toho, co zvládne pár let stará čínská automobilka. Leapmotor

S rostoucími ambicemi čínských automobilek a jejich expanzí do Evropy ale není vyloučeno, že se podobný vůz objeví i u nás. Zatím ale slouží jako ukázka toho, co zvládne pár let stará čínská automobilka. | Leapmotor

 Leapmotor

| Leapmotor

 Leapmotor

| Leapmotor

 Leapmotor

| Leapmotor

Vzhledově je LP-S01 směsicí ověřených postupů. Najdete tu výrazné boční linky, vystouplé přední světlomety s LED technologií, záď ve stylu karoserie fastback a výrazný světlený podpis zadních svítilen. Leapmotor
Kupé skromných rozměrů pojme až čtyři pasažéry a má pro ně připravenou celkem slušnou výbavu.  Leapmotor
Má výškově i podélně nastavitelný sloupek řízení, kožené čalounění sedadel, digitální přístrojový štít, velký infotainment se spoustou funkcí, parkovací kameru s rozhledem okolo celého vozu a se slušným rozlišením, volitelné ambientní osvětlení a dokonce i sklopnou zadní řadu sedadel pro větší náklady. Leapmotor
Výkonem to také není žádné ořezávátko. Elektromotor pohánějící pouze přední nápravu disponuje výkonem 125 kW (170 koní) a 250 N.m točivého momentu. Z 0 na 100 km/h se vůz rozhýbe za 6,9 sekundy. Leapmotor
12
Fotogalerie

Zřejmě nejlevnější elektrický sporťák světa stojí jen 400 tisíc. Ujede 305 km

Leapmotor LP-S01 sice dvoustovku nepřekročí, ale za ty peníze může být v budoucnu zajímavou volbou pro nadšence.

Čínská automobilka Leapmotor v loňském roce dokončila práce na sportovním elektromobilu LP- S01. Za uniformním názvem se skrývá designově zajímavé auto, které je momentálně nejlevnějším vozem ve svém segmentu. Ceny totiž v přepočtu začínají na 400.000 korunách.

Vzhledově je LP-S01 směsicí ověřených postupů. Najdete tu výrazné boční linky, vystouplé přední světlomety s LED technologií, záď ve stylu karoserie fastback a výrazný světlený podpis zadních svítilen. Kupé skromných rozměrů pojme až čtyři pasažéry a má pro ně připravenou celkem slušnou výbavu. 

Má výškově i podélně nastavitelný sloupek řízení, kožené čalounění sedadel, digitální přístrojový štít, velký infotainment se spoustou funkcí, parkovací kameru s rozhledem okolo celého vozu a se slušným rozlišením, volitelné ambientní osvětlení a dokonce i sklopnou zadní řadu sedadel pro větší náklady.

Výkonem to také není žádné ořezávátko. Elektromotor pohánějící přední kola disponuje výkonem 125 kW (170 koní) a točivým momentem 250 N.m. Z 0 na 100 km/h se vůz rozhýbe za 6,9 sekundy. Výrobce také uvádí čas akcelerace z 0 na 50 km/h, který je 2,6 sekundy. Maximální rychlost je však omezena na 134 km/h.

K dispozici jsou 35,6- a 48kWh baterie. Menší vozu vystačí na jedno nabití k ujetí 305 kilometrů a s větší ujede dokonce 451 kilometrů. Měřeno je to však podle starší metodiky NEDC. Cena vozu se v přepočtu pohybuje od 400 do 672.000 korun. Leapmotor v České republice prozatím nekoupíte. S rostoucími ambicemi čínských automobilek a jejich expanzí do Evropy ale není vyloučeno, že se podobný vůz objeví i u nás. Zatím ale slouží jako ukázka toho, co zvládne pár let stará čínská automobilka.

Doporučujeme

Články odjinud