Le MANSory Continental GT Widebody, divoký a luxusní

Tuning se v žádném případě nevyhýbá ani luxusním a opravdu drahým vozům. Ty jsou ostatně jak dělány pro různé edice, které na něco odkazují. Stejně je tomu i u projektu Le MANSory Continental GT Widebody společnosti Mansory.

Ta si vzala do parády luxusní Bentley Continental GT, který, jak jinak, doznal řádné proměny. V první řadě jde o název a ten napovídá, že zde půjde o odkaz na slavné závody v Le Mans, kde se jezdí slavné dvaceti čtyř hodinovky. A Mansory vyrobí právě 24 kusů tohoto vozu.

Mansory si pohrál s řídící jednotkou a turbodmychadly. Dvanáct válců tak dodává výkon 478 kW (650 k) a točivý moment 780 Nm. Je to tedy o 90 koní a 130 Nm více, než kolik naleznete pod kapotou sériového modelu.

Co to udělá s dynamikou? No vcelku nic moc, protože tento těžký kolos si nedělá ambice být na okruhu nejrychlejší. Proto zvládne stovku až za 4,6 s a dosáhne maximální rychlosti přes 320 km/h.

Mansory tím ovšem neskončil. Zcela nové je nastavení podvozku a také brzdový systém. V předu tak naleznete Brembo kotouče o průměru 412 mm a vzadu o průměru 405 mm.

To vše je pak zabaleno do upravené karosérie. Již název vozu, kde se objevuje slovo "Widebody" dává tušit, že Continental GT je trochu rozšířen. Toho bylo dosaženo upravením blatníků a na nich napojených nárazníků. K tomu všemu je třeba připočítat 21" kola s pneu 305/30 R21 a dvoubarevné lakování.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Le MANSory Continental GT Widebody
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků