Le MANSory Continental GT Widebody, divoký a luxusní

Tuning se v žádném případě nevyhýbá ani luxusním a opravdu drahým vozům. Ty jsou ostatně jak dělány pro různé edice, které na něco odkazují. Stejně je tomu i u projektu Le MANSory Continental GT Widebody společnosti Mansory.

Ta si vzala do parády luxusní Bentley Continental GT, který, jak jinak, doznal řádné proměny. V první řadě jde o název a ten napovídá, že zde půjde o odkaz na slavné závody v Le Mans, kde se jezdí slavné dvaceti čtyř hodinovky. A Mansory vyrobí právě 24 kusů tohoto vozu.

Mansory si pohrál s řídící jednotkou a turbodmychadly. Dvanáct válců tak dodává výkon 478 kW (650 k) a točivý moment 780 Nm. Je to tedy o 90 koní a 130 Nm více, než kolik naleznete pod kapotou sériového modelu.

Co to udělá s dynamikou? No vcelku nic moc, protože tento těžký kolos si nedělá ambice být na okruhu nejrychlejší. Proto zvládne stovku až za 4,6 s a dosáhne maximální rychlosti přes 320 km/h.

Mansory tím ovšem neskončil. Zcela nové je nastavení podvozku a také brzdový systém. V předu tak naleznete Brembo kotouče o průměru 412 mm a vzadu o průměru 405 mm.

To vše je pak zabaleno do upravené karosérie. Již název vozu, kde se objevuje slovo "Widebody" dává tušit, že Continental GT je trochu rozšířen. Toho bylo dosaženo upravením blatníků a na nich napojených nárazníků. K tomu všemu je třeba připočítat 21" kola s pneu 305/30 R21 a dvoubarevné lakování.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Le MANSory Continental GT Widebody
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků