Le MANSory Continental GT Widebody, divoký a luxusní

Tuning se v žádném případě nevyhýbá ani luxusním a opravdu drahým vozům. Ty jsou ostatně jak dělány pro různé edice, které na něco odkazují. Stejně je tomu i u projektu Le MANSory Continental GT Widebody společnosti Mansory.

Ta si vzala do parády luxusní Bentley Continental GT, který, jak jinak, doznal řádné proměny. V první řadě jde o název a ten napovídá, že zde půjde o odkaz na slavné závody v Le Mans, kde se jezdí slavné dvaceti čtyř hodinovky. A Mansory vyrobí právě 24 kusů tohoto vozu.

Mansory si pohrál s řídící jednotkou a turbodmychadly. Dvanáct válců tak dodává výkon 478 kW (650 k) a točivý moment 780 Nm. Je to tedy o 90 koní a 130 Nm více, než kolik naleznete pod kapotou sériového modelu.

Co to udělá s dynamikou? No vcelku nic moc, protože tento těžký kolos si nedělá ambice být na okruhu nejrychlejší. Proto zvládne stovku až za 4,6 s a dosáhne maximální rychlosti přes 320 km/h.

Mansory tím ovšem neskončil. Zcela nové je nastavení podvozku a také brzdový systém. V předu tak naleznete Brembo kotouče o průměru 412 mm a vzadu o průměru 405 mm.

To vše je pak zabaleno do upravené karosérie. Již název vozu, kde se objevuje slovo "Widebody" dává tušit, že Continental GT je trochu rozšířen. Toho bylo dosaženo upravením blatníků a na nich napojených nárazníků. K tomu všemu je třeba připočítat 21" kola s pneu 305/30 R21 a dvoubarevné lakování.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Le MANSory Continental GT Widebody
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků