Le Mans CL-1: Ferrari z Japonska?

Krásný malý supersport s červenou barvou... Ne, opravdu to není další tajný projekt od „italského koníka“, automobilky Ferrari. Model CL-1 je z Japonska, kde jej poskládala malá firma Le Mans co. z Tokia.

Rozměry auta jsou následující: délka 4 446 mm, šířka 1 887 mm, výška 1 231 mm a rozvor 2 755 mm. Uvnitř auta pumpuje šestiválcový motor o objemu 3.5 l s výkonem 280 koní. Maximální točivý moment 280 Nm je přenášen pomocí čtyřstupňového automatu na zadní kola. Zákazník si může vybrat, zda bude chtít svůj nový model CL-1 osadit devatenáctipalcovými nebo dvacetipalcovými disky z lehkých slitin. Pneumatiky mají rozměry 245/35 vpředu a 255/35 vzadu.

Tvar karoserie vzdáleně připomíná Ferrari 360 Modenu, ale najdeme na něm prvky amerických, japonských i evropských aut. Na trh by se mělo tohle „japonské Ferrari“ dostat již od letošního listopadu. Cena pro Evropu byla předběžně stanovena na částce 515 000 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků