Le Mans CL-1: Ferrari z Japonska?

Krásný malý supersport s červenou barvou... Ne, opravdu to není další tajný projekt od „italského koníka“, automobilky Ferrari. Model CL-1 je z Japonska, kde jej poskládala malá firma Le Mans co. z Tokia.

Rozměry auta jsou následující: délka 4 446 mm, šířka 1 887 mm, výška 1 231 mm a rozvor 2 755 mm. Uvnitř auta pumpuje šestiválcový motor o objemu 3.5 l s výkonem 280 koní. Maximální točivý moment 280 Nm je přenášen pomocí čtyřstupňového automatu na zadní kola. Zákazník si může vybrat, zda bude chtít svůj nový model CL-1 osadit devatenáctipalcovými nebo dvacetipalcovými disky z lehkých slitin. Pneumatiky mají rozměry 245/35 vpředu a 255/35 vzadu.

Tvar karoserie vzdáleně připomíná Ferrari 360 Modenu, ale najdeme na něm prvky amerických, japonských i evropských aut. Na trh by se mělo tohle „japonské Ferrari“ dostat již od letošního listopadu. Cena pro Evropu byla předběžně stanovena na částce 515 000 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků