Značka Laurin & Klement oslaví 125 let. Nejvíce na tom vydělají zákazníci Škody

26 komentářů

Jan
3. prosince • 9:53

Tato značka samozřejmě nic neslaví. Značka neexistuje. Je to stejné, jako by vstal z hrobu už sto let mrtvý děda a slavil své narozeniny. Nebo přesněji řečeno,že byste slavili narozeniny předchozího majitele, od kterého jste před sto lety koupili váš dům.
Je dost smutné, když velká automobilka neumí oslavit své zrození a slaví narozeniny jiné automobilky před ní.

Jan
3. prosince • 9:58

Dodatek. Všimli jste si, že velké automobilky, pokud mají reklamu s odkazem na svou historii, tak v té reklamě jsou vždy ukázané i staré modely. Dělají to tak staré značky, ale i Hyundai měl tak postavenou reklamu. Zato Škoda na to sere, pár slint o historii, ale starý model žádný, jen vám cpe stávající popelnici.

petr r. (petrumr)
3. prosince • 18:23

škoda začala felicií, no ten poslední favorit se nepočítá. Vždyt škoda je defakto nová firma z 90 let a tak nemá co ukazovat, ale majitel může ukazovat brouka.

puk123
3. prosince • 6:31

Vydělají zákazníci Škody? Budou jim něco vracet? Co čtu v článku, naopak nápady, jak by měli potenciální zákazníci co nejvíce utratit.

Čurin & Dement
2. prosince • 22:02

Tak 125 říkáte? Tak to se jdeme ožrat, jak koncern káže!

Tomino
2. prosince • 20:30

Už se těším až bude litr 1.0 ve výbavě L+K. Ale jasně, proč by "make up" měli mít jen Číňané? My chceme taky. Takže jen ať dělají, L+K pro všechny. Přej a bude ti přáno B-]

Rob
2. prosince • 18:08

ano, ...o 200% předražené doplňky budou se slevou 25%,....nejlepší jsou ty jejich akční pakety, kvůli dejme tomu jedné potřebné věci, musíte objednat kupu sraček za min.30 litrů, jinak Vás to nepustí dál ! opravdu simply !

Homer
2. prosince • 17:36

No to je skvele. Ruzne edice at Monte Carlo nebo Laurin a Klement podle me maji docela smysl. Alespon na tak hodne rozsirena auta. Mirna individualizace neposkodi :-)

petr r. (petrumr)
2. prosince • 16:47

na jiným serveru píší, že SCALA je dost velký průšvih, že se neprodává jak si představovali.

Jan Vejr
2. prosince • 15:21

No nic,je pred vanoci,kluci v redakci se mohou pro chlebodarce pretrhnout...

vzpomínka
2. prosince • 14:40

Snad by bylo vhodné k takovému výročí přidat nějakou speciální výbavu, která by lépe odkazovala na dobu, ve které značka Laurin&Klement působila, např. acetylénové světlomety anebo startování klikou? ;-)

Joe Doe
2. prosince • 14:35

Konec reklamniho sdělení.

Rokyta ex Acz
3. prosince • 10:46

Mi se to ale líbí. Lepší verzi v uvozovkách de Luxe, než verzi Junior. :-P

mpolan
2. prosince • 13:36

Ale jo... hezký bonus, v podstatě vždycky nějaký paket přihozený zdarma. Tím se ta auta stávají cenově zajímavějšími.

Michal
2. prosince • 13:57

Zadarmo něco navíc.Kdo by to z čechů nebral.

Tom
2. prosince • 20:44

nechapu ten masochismus Cechu se shazovat. Lidi se po svete chovaji naprosto stejne, ne-li hur, pokud jde o honbu za slevou a moznosti usetrit nebo neco ochcat.

bzzz
2. prosince • 20:56

Myslim, ze ve vycuranosti patrime mezi ty 'vynalezavejsi'.

OTTO
2. prosince • 21:58

Nj. tak dlouhá staletí jsme byli národem lokajů a služek, že jsme se z toho dodnes nevzpamatovali a zřejmě už nevzpamatujeme. Ale co, jiní jsou na tom hůř a ještě si to chválí :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
3. prosince • 16:13

Nektere vyspele zeme ziskaly nezavislost az ve 20. stoleti a nemaji takovy problem. Tady se na upadek zadelalo vyhnanim 3 milionu Nemcu, likvidaci 'burzoazie', slechty, kulturnich politickych a vedeckych 'elit', rozbitim maleho/stredniho podnikani, statkaru atp... A co zustalo bylo zpracovavano a zpracovavano a zpracovavano...

mpolan
2. prosince • 14:13

Jako kdyby se jinde lidi chovali jinak...

Joe Doe
2. prosince • 15:55

"Nechci slevu zadarmo..."Zalezi... moji zahranicni kolegovia, ktori uz nejaky ten piatok ziju v Cesku vsak skor suhlasia s diskutujucim Michalom. Trebars by ich nikdy nenapadlo stat sa clenom spolku lesnikov ci coho len preto, aby v nemenovanej automobilke vyuzili zlavu pre clenov spolku. Podotykam, ze clenstvo v organizacii je koncesovane a ak clovek nie je z oboru, tak sa clenom moze stat len podvodom."...za kazdu cenu."

E15
2. prosince • 21:56

Souhlas. Když má Toyota tak absurdní marketing, že je k normální ceně potřeba být členem spolku lesníků, tak se na její předraženou nabídku prostě vykašlu a neztrapňuju se coby lesník, jak Toyota píská. Ale někteří fanouškové jsou holt fakt zoufalci a pro svojí modlu by prodali i babičku, tak proč ne vlastní sebeúctu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
2. prosince • 23:47

A) Co je normalna cena? Cennikova cena mojho hsd Aurisu kombi bola nizsia ako vtedajsia cena porovnatelnej Octavie.
B) Profesne zlavy ma kazda automobilka.
C) Toyotu nikde nespominam.

Jan Vejr
2. prosince • 13:28

Prosim jeste vice clanku zde o SKODE! Den bez Skody je jako den bez srani!

pirate
2. prosince • 15:16

Oslík Kvíčala se zase dostal k internetu, tak to tu bude opět chvíli jako v žumpě.

mpolan
2. prosince • 15:36

Tak je fajn, že to svým chováním a rozdmýcháváním přiživuješ.

Doporučujeme

Články odjinud