Laraki Borac: marocké kupé s šestilitrem od Mercedesu

Laraki, dřívější návrhář motorových člunů, přesunul svoji působnost mezi stroje na čtyřech kolech a již pár let po sobě představuje na ženevském autosalónu svůj model, supersportovní auto s označením Fulgura. Letos stojí vedle nově upravené Fulgury i dvoumístné kupé s názvem Borac.

Borac s celkovými rozměry: 4,3 x 1,99 x 1,26 m má hmotnost 1 500 kg. Pod kapotou tiše spí mamutí šestilitrový dvanáctiválec od Mercedes-Benzu, který po probuzení ukrývá výkon 397 kW (540 k) a stovky dosáhne za slušných 4,5 s. Laraki dále uvádí, že nejvyšší rychlost pro Borac je 310 km/h. Síla motoru se přenáší přes manuální šestistupňovou převodovku na zadní dvacetipalcová kola s pneumatikami 290/35. V předu jsou také 20" ráfky z lehkých slitin, ale s pneumatikami 265/35.

Opticky připomíná Borac směs mezi Bentley Continental GT a Hondy S2000 nebo možná vzdáleně i Mercedes SLR. Pokud jste dostali chuť na tohle neotřelé kupé a chtěli byste znát cenu, budete muset osobně kontaktovat vedení společnosti Laraki. A do Ženevy na autosalón je to momentálně blíže než do exotického Maroka, kde je sídlo firmy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků