Landwind Fengshang: čínské MPV jde do Evropy

65 komentářů

PC
16. února • 16:54

Můj dědeček má devatenáct let starou Mazdu 626 - to auto má stále velmi zachovaný interiér, funkční elektriku, jezdí jako loď. Znám lidi co mají Japonce a nemůžou si je vynachválit. Nebo snad chcete tvrdit že třeba taková soudobá Mazda 6 není schopna konkurovat evropským autům ? Nebo co takhle opěvované a uznávané Subaru ? Nu ? Co RX-8 ? Co lexusy ? Co infiniti ? To jsou jako nějaké shi... protože nejsou made in EU ? To snad nemyslíte vážně. Takovéhle podceňování se již jednou západu nevyplatilo - bylo to v roce 1941. Tehdejší papaláši věřili že japonští vojáci nebudou střílet přesně protože mají šikmý oči a Mitshubishi Zero byla v jejich představách ubohá kopie západních stíhaček...

ITTI
17. února • 12:51

Loď nejezdí, loď pluje....to je ta slovní zásoba... Mazda 6 konkuruje evropským, ale prodejů Passata či Mondea nikdy nedosáhne.

Brouk
18. února • 15:36

V evrope ne, ale v asii ano, Tam si zase neskrtne passat, a uz vubec ne s traktorovym motorem.

ITTI
19. února • 13:59

No a o tom to je. V EU se prodávají víc evropská v Asii asijká auta. Pokud budeme chtít asijská co nejvíc i v EU,tak si sereme do vlastního hnízda. Je třeba zvažovat i ekonomické dopady.Cheme velké platy, mít práci a nakoupit vše levné z Asie. Musíme si vybrat,co chceme doopravdy. Jedno nebo druhé. Výrobu všeho přesuňme tam,služby nás těžko uživí(myslím při současné míře nezam. v EU),tak z čeho budeme žít a za co nakupovat? Ekoagroturistika pro asiaty v ČR?Nebo zvýšení počtu úředníků,fakt nevím...

PC
16. února • 16:54

Můj dědeček má devatenáct let starou Mazdu 626 - to auto má stále velmi zachovaný interiér, funkční elektriku, jezdí jako loď. Znám lidi co mají Japonce a nemůžou si je vynachválit. Nebo snad chcete tvrdit že třeba taková soudobá Mazda 6 není schopna konkurovat evropským autům ? Nebo co takhle opěvované a uznávané Subaru ? Nu ? Co RX-8 ? Co lexusy ? Co infiniti ? To jsou jako nějaké shi... protože nejsou made in EU ? To snad nemyslíte vážně. Takovéhle podceňování se již jednou západu nevyplatilo - bylo to v roce 1941. Tehdejší papaláši věřili že japonští vojáci nebudou střílet přesně protože mají šikmý oči a Mitshubishi Zero byla v jejich představách ubohá kopie západních stíhaček...

bingo
16. února • 17:07

Mozna sis to spletl, ale tady to je o cinskem aute (resp. jednom z prvnich pokusu o cinske auto), nikoli japonskem.

PC
16. února • 16:38



nomo
15. února • 16:54

Inak nechcem tu vnášať nejaké teórie o vstupe na naše trhy, ale pozrite si kto je dobrý kamarát tejto firmy v Číne. Ja som našiel Suzuki. To by mohol byť vcelku raketový nástup, a nie že sa zákazník bude pýtať čo je to zač, je to spoľahlivé atď. Niečo ako projekt Logan.

nomo
15. února • 16:53

Inak nechcem tu vnášať nejaké teórie o vstupe na naše trhy, ale pozrite si kto je dobrý kamarát tejto firmy v Číne. Ja som našiel Suzuki. To by mohol byť vcelku raketový nástup, a nie že sa zákazník bude pýtať čo je to zač, je to spoľahlivé atď. Niečo ako projekt Logan.

Enzo
15. února • 10:16

Pro začatek, mám VW.
Ale na rozdíl od mnohých zde bych Čínu tak nepodceňoval. Do Japonska nebo do Koreje je to pár žabiček kamenem. V těchto zemích mají velký vzor a postupně také soupeře. A nakonec i v té Číně je konkurence velká.
Nakonec já těm Číňanům i fandím, když si od nich dokážu koupit počítač, Adidasky, plánuju od nich LCD TV, ... .

Milovnik_Peugeotu
15. února • 11:26

Problém je že se to tam nevymyslelo, ale jenom vyrábí, protože tam berou lidi na hůl a vykořisťujou je. Když někdo dostane ve škodovce 600€ měsíčně a někdo někde v číně 20€ měsíčně, tak je to asi trošku znát i na ceně toho výrobku že. Evropa by měla nasadit obrovský cla, jinak náš superdrahej pracovní trh neubráníme...

Brouk
15. února • 12:27

To jsou zakony ekonomiky. Nemcovi se zda 600€ malo a ani by za to nehnul brvou. V cine je obrovska nabidka pracovni sily a muzou si takoveto tahy dovolit. Chudak cinan ma  "20€ měsíčně" a ty bys mu na jeho praci jeste uvalil clo, aby prodal jeste min. Ale hlavni je solidarita, ze jo? Jses sobec a egoista. Doufam, ze te zitra vyhodi z prace, aby sis vazil prace za malo penez.

Rodrigez
15. února • 15:46

No a ty si, Brouku, zase neprejici... Hned prat vyhazov za nazor, no nevim kde makas . Ale ted k veci. Myslis ze je koser, ze rezim v Cine vykoristuje svoje obyvatelstvo? Nízké ceny jsou kvuli podhodnoceni. A to zpusobuje REZIM. Diktatura je vzdycky ekonomicky silna (viz. hitlerovo Nemecko). Za ekonomickym rustem stoji napodobeniny, padelani apod. Rezim proti tomu nebojuje a za to ma ekonomcky rust. Podle me bychom meli(my tj. EU) branit nase ekonomiky cly, a to bez pardonu. Jasne ze by se zdrazila polovina (snad i vic) veci. Ale firmam ktere prodavaji v Evrope by se pak nevyplatilo vyrabet za levno na vychode a pak veci dovest s obrovskym clem, ale vyrabeli by zde. ETA je dnes ceska firma jak poleno...

Brouk
15. února • 16:59

Podivej, kdyby se zapadni evropa chovala podle tveho vzoru, tak by nas nevzali do EU, naopak by nam jeste zavedli tvrdsi cla. My jsme totiz pro ne taky levna pracovni sila, jeste stale. Ja uvazuju jako spotrebitel. Tvuj pocitac stal na kterem pises prispevky stal mozna 20 000kc. Drviva vetsina soucastek je urcite made in china, ani o tom nevis. Kdyby na nej EU uvalila clo podle tve libosti, stal by 40 000. To by bylo asi tak vse, kde bys to clo citil TY. Ja jsem absolutne oprosten od nejake nacionalisticke stranky pri koupi vyrobku. Jestli tebe jo, tak prosim te nekupuj cinskeho NIC!!! Ani thaiwan, singapur, japan...NIC.

Brouk
15. února • 16:49

Prosim te, proc sem davas stejnej prispevek hned 4 krat? a jeste k tomu tak ubohej???
 

Rodrigez
15. února • 15:45

No a ty si, Brouku, zase neprejici... Hned prat vyhazov za nazor, no nevim kde makas . Ale ted k veci. Myslis ze je koser, ze rezim v Cine vykoristuje svoje obyvatelstvo? Nízké ceny jsou kvuli podhodnoceni. A to zpusobuje REZIM. Diktatura je vzdycky ekonomicky silna (viz. hitlerovo Nemecko). Za ekonomickym rustem stoji napodobeniny, padelani apod. Rezim proti tomu nebojuje a za to ma ekonomcky rust. Podle me bychom meli(my tj. EU) branit nase ekonomiky cly, a to bez pardonu. Jasne ze by se zdrazila polovina (snad i vic) veci. Ale firmam ktere prodavaji v Evrope by se pak nevyplatilo vyrabet za levno na vychode a pak veci dovest s obrovskym clem, ale vyrabeli by zde. ETA je dnes ceska firma jak poleno...

Rodrigez
15. února • 15:44

No a ty si, Brouku, zase neprejici... Hned prat vyhazov za nazor, no nevim kde makas . Ale ted k veci. Myslis ze je koser, ze rezim v Cine vykoristuje svoje obyvatelstvo? Nízké ceny jsou kvuli podhodnoceni. A to zpusobuje REZIM. Diktatura je vzdycky ekonomicky silna (viz. hitlerovo Nemecko). Za ekonomickym rustem stoji napodobeniny, padelani apod. Rezim proti tomu nebojuje a za to ma ekonomcky rust. Podle me bychom meli(my tj. EU) branit nase ekonomiky cly, a to bez pardonu. Jasne ze by se zdrazila polovina (snad i vic) veci. Ale firmam ktere prodavaji v Evrope by se pak nevyplatilo vyrabet za levno na vychode a pak veci dovest s obrovskym clem, ale vyrabeli by zde. ETA je dnes ceska firma jak poleno...
A taky opravdu nevim proc maji cesi tu zvlastni vlastnost ze nejsou na svoje vyrobky hrdi (nebo jste presvedceni ze nemame byt na co hrdi? Podle me je asi nejlepsi nazor ze Skoda je automobilka jako Ford, Fiat, VW, Peugeot aj. Neporovnavam sirku nabidky a celosvetovy vyznam!). Jasne ze Skoda neni uz moc ceska, ale vyrabi se u nas, tj. prevazne ceskyma rukama. Co se tyka cinskych aut, je to podle me stejne jako porovnavat elektroniku (vzdyt auta jsou plne elektroniky - no i kdyz korejske vlastne ani ne ). Znacky Smarton nebo Novaline nebo jake dalsi silenosti co u nas prodavaji (mimochodem jsou toho plne servisni strediska) jsou podle me v porovnani se zavedenymi znackami tam jako budou Cinske automobily (muj nazor). Podivejte se napr. na packy pod volantem u Lacetti, nebo kvalitu jeho razeni. A to je uz Cheva, ktera ma prece jenom nejake zkusenosti... Vzdy je na vahach kvantita a kvalita. U me jednoznacne vitezi kvalita.

Rodrigez
15. února • 15:44

No a ty si, Brouku, zase neprejici... Hned prat vyhazov za nazor, no nevim kde makas . Ale ted k veci. Myslis ze je koser, ze rezim v Cine vykoristuje svoje obyvatelstvo? Nízké ceny jsou kvuli podhodnoceni. A to zpusobuje REZIM. Diktatura je vzdycky ekonomicky silna (viz. hitlerovo Nemecko). Za ekonomickym rustem stoji napodobeniny, padelani apod. Rezim proti tomu nebojuje a za to ma ekonomcky rust. Podle me bychom meli(my tj. EU) branit nase ekonomiky cly, a to bez pardonu. Jasne ze by se zdrazila polovina (snad i vic) veci. Ale firmam ktere prodavaji v Evrope by se pak nevyplatilo vyrabet za levno na vychode a pak veci dovest s obrovskym clem, ale vyrabeli by zde. ETA je dnes ceska firma jak poleno...
A taky opravdu nevim proc maji cesi tu zvlastni vlastnost ze nejsou na svoje vyrobky hrdi (nebo jste presvedceni ze nemame byt na co hrdi? Podle me je asi nejlepsi nazor ze Skoda je automobilka jako Ford, Fiat, VW, Peugeot aj. Neporovnavam sirku nabidky a celosvetovy vyznam!). Jasne ze Skoda neni uz moc ceska, ale vyrabi se u nas, tj. prevazne ceskyma rukama. Co se tyka cinskych aut, je to podle me stejne jako porovnavat elektroniku (vzdyt auta jsou plne elektroniky - no i kdyz korejske vlastne ani ne ). Znacky Smarton nebo Novaline nebo jake dalsi silenosti co u nas prodavaji (mimochodem jsou toho plne servisni strediska) jsou podle me v porovnani se zavedenymi znackami tam jako budou Cinske automobily (muj nazor). Podivejte se napr. na packy pod volantem u Lacetti, nebo kvalitu jeho razeni. A to je uz Cheva, ktera ma prece jenom nejake zkusenosti... Vzdy je na vahach kvantita a kvalita. U me jednoznacne vitezi kvalita.

bingo
15. února • 14:17

Absurdni nazor. Cinan prodava schvalne na urovni nakladu, protoze chce prebrat zakazniky. Evropan prodava za tolik, aby z to toho tahnul evropskou ekonomiku, na ktere bys mel mit i ty zajem, protoze te zivi (chtel bys brat 20e?). Rust odbytu Cinanu v Evrope bude pravdepodobne na ukor Evropanu, chtel bysis solidarne snizit zivotni uroven? Ja teda ne, mozna jses fakt nejakej globalni samaritan. Byt solidarni k Cinanu je fakt ulet, oni k nam nikdy solidarni nebudou (viz porusovani patentu, nedodrzovani zdrav. nezavadnosti vyrobku, celni uniky, devastace zivotniho prostredi v Cine s globalnimi nasledky...)

Brouk
15. února • 17:12

"Cinan prodava schvalne na urovni nakladu..."  Cina vyrabi a vyvazi do celeho sveta jiz desetileti. A stale za cenu na urovni nakladu? A proc by to asi delali? no jasne, chteji ti snizit zivotni uroven, tak to je...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pietromasoni
31. března • 17:53

ale oni opravdu prodavaji skoro bez zisku a ke kvalite maji daleko a dlouho bodou

Petr-T
15. února • 22:43

Vysvětlovat Broukovi principy a cíle čínský ekonomiky je jako nosit dříví do lesa. Už jsem to tu jednou zkoušel :) ..ohání se volnym trhem, ale nebere v úvahu to, že Čína na něm fakt nehraje fair-play. Stačí už jen to, že ukradnou kompletně celé know-how, nehledě na další absurdity. Zajímalo by mě v jakym oboru "Brouk" dělá, když dokáže něco takovýho tvrdit. ..jo a co beru jako vrchol pokrytectví je, když se někdo ohání pojmy jako liberalismus, ale suveréně by podporoval komunistickou diktaturu v Číně (a to mě klidně můžete ukamenovat, když budete tvrdit, že ekonomicky se to tak vidět nedá)

Brouk
16. února • 16:58

To jako ze ja podporuju komunistickou diktaturu v Číně ? Jses na omylu. Ja jsem  pravicovy volic a bavil jsem se tady o volnem trhu a ne o politickem zrizeni chiny. To ze tam maji komunistickou diktaturu je mi lito, ale ja s tim nic neudelam. Vetsina vyrobku made in china je pod zapadnim kapitalem. I adidas se vyrabi v chine. Nikdy sis nekoupil adidas? A podle tebe museji cinani vymyslet novy typ auta se sesti koly a dvema volanty, aby je mohli zacit vyrabet? Jak vis ze konkretne na Landwind Fengshang neco ukradli? Nevis nic. Nikdy si ho nevidel, ani informace o nem zatim nejsou.

Petr-T
17. února • 0:36

..jo a ještě něco k tý politice, když už řeknu, že jsem pravicovej volič, asi bych tim myslel ekonomickej i ideologickej aspekt dohromady. To je to dělení na pravou a levou, který je co nejlépe dostupný a vysvětlitelný široký mase lidí. To, že ve skutečnosti existujou další složitější dělení spektra, kde se od sebe jednotlivý věci oddělujou asi zřejmě v tomto případě bereš v potaz ..tak právě proto nechápu, proč se označuješ za pravicovýho voliče.

Petr-T
17. února • 0:29

NE ..doopravdy jsem si nekoupil NIKDY nic ADIDAS, protože přemejšlim. Stejně tak jako bych si radši koupil Logana než Landwind nebo Geely chodim v českejch nebo rumunskejch hadrech a botách - pravda..trošku to ženu do extrému, i muj oblínenej Hannah už přes rok vyrábí v Číně. Ale u hadrů nebo elektroniky jsem se s tím dávno smířil. To je něco, co už prostě nemá v Evropě perspektivu. Jak to bude u aut je ve hvězdách. Netvrdím, že na tom budou špatně kvalitou. Korejci během pár let taky dokázali nemožné, tak nevím proč by to nemělo jít i v Číně. Neni to ani o tom, že bych jim nepřál úspěch, ale prostě o dopadu na celosvětovou ekonomiku. Zajímalo by mě totiž, ve kterých oborech pak budem na špici my (Evropa), když se téměř vše přestěhuje do Asie. Možná mám moc malej rozhled. ..další věc kromě toho know-how je hlavně ekologie - copak firmy v Číně musí plnit veškerý ekologický limity, mít ISO 14001 ??.. Zkus zapřemejšlet i nad tim.

bingo
15. února • 18:41

Proc by to delali? No jinak by to vubec neprodali (treba v USA, ted myslim hlavne ciste cinske vyrobky/noname), proto se Cina snazi drzet kurz meny k dolaru nizko. Ale netvrdim, ze to plati vzdycky a pro vsechny trhy. A situace pred deseti lety byla uplne jina, je rozdil, kdyz Cina vyvazi tenisky, nez kdyz zacina vyvazet produkty s podilem know how.

wendy
15. února • 12:23

A neměla by Evropa spíš přemýšlet, jak se stát konkurenceschopnější? To znamená zejména přehodnotit sociální politiku...

bingo
15. února • 14:00

Cina nehraje fer - umele nizky kurz meny, podhodnocena pracovni sila (tady by se tomu rikalo vykoristovani), nerespektovani patentu... - na tohle nepomuze socialni politika, ale clo. Ale uz se to tady opakuje porad dokola pri kazde diskuzi pod cinanem, takze myslim, ze stejne nema smysl to porad resit.

bingo
15. února • 10:52

No vidite, nekoho fakt, ze je uz pomalu vsechno z Ciny, zacina desit, ale vy mate radost Zalezi, co oznacite za idealni stav. Pro me je to stav, kdy vetsina vyrobne narocnych produktu je z Evropy (adidasky at si nechaj), nikoli z Asie, protoze me zivi evropska ekonomika, nikoli asijska.

nomo
15. února • 11:16

Tiež sa toho síce hrozím, ale úvahy či podporujem tú lebo onú ekonomiku začnú, až moja peňaženková eknomika bude taká, že mi to bude v podstate jedno a v oboch prípadoch budem finančne krvácať cca rovnako. I keď môj pohľad môže byť úplne iný, keďže ste ekonomicky pred nami ;o)

klukjakobuk
15. února • 9:35

Mě to teda nějak tak připomíná Mazdu, jen nevím jestli Premacy nebo 5. No prostě nevyrábějí, jen žlutě kopírují

mfilip
15. února • 8:06

nevim, nevim, cine nefandim, za par let nas tady Cinani uplacaji cepicema a nechci je podporovat jeste koupi automobilu, i kdyz vim, ze 50% veci, ktere clovek koupi, je cinskych.
Ani zadarmo, nedokazu si predstavit cinskou mentalitu pri reseni pripadnych zavad.

Haya
15. února • 8:19

žlutá invaze se blíží.. měli bychom všichni povinně na očkování proti žloutence..

xmif
15. února • 9:33

Nojo, sem si rikal, ze deti bude lepsi posilat spis na cinstinu nez anglictinu...  

Feihong
15. února • 21:07

No to je rozumnej napad. Bohuzel skoly tady v CR to zatim moc nepochopily ze chte nechte to tak za 5-10 let bude pomalu nutnost

ITTI
17. února • 12:43

Co nepochopily školy? Že se neučí čínština? Jo milý zlatý, za ty love, co tam dávají(po 32 letech praxe s VŠ asi tolik,jako policista s rokem praxe a maturitou-viz.ofic. Sbírka zákonů) neseženou ani učitele angličtiny či němčiny, o francouzštině nemluvě. Tak čínštinu? Kolik lidí ji v ČR umí a pokud,dělají v komerční sféře. Trh se tomu říká,ale může nás těšit,že vzdělanost je pro vládu prioritou(před volbama.......).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Feihong
19. února • 13:41

No jo nas milovany Berija Pablbek se o to s dRathem postaraji :) No ono problem sehnat vyucujici neni, ale spis neni zajem napr. takova Masarykova univerzita...

...
15. února • 9:55

Uz i ty smajliky jsou tu zluty... chm..

-Ferda-
15. února • 7:58

Mně se líbí ta SPZ zepředu: 4 znaky jak rozsypaný čaj a nazdar

Feihong
15. února • 20:57

To neni SPZ, ty jsou jiny, tohle je oznaceni auta. Prvni dva znaky Lu4 (zeme) Feng1 (vitr) a druhy dva feng1 shang4 (neco jako soucasny zvyk)

-Ferda-
15. února • 7:58

Mně se líbí ta SPZ zepředu: 4 znaky jak rozsypaný čaj a nazdar

Feihong
15. února • 21:00

To neni SPZ, ty jsou jiny, tohle je oznaceni auta. Prvni dva znaky Lu4 (zeme) Feng1 (vitr) a druhy dva feng1 shang4 (neco jako soucasny zvyk)

Feihong
15. února • 21:03

Hmmm tak zahlasi to tady error a presto se to objevi

aleš
15. února • 7:04

V článku se vůbec nepíše kdy konkrétně bude v evropě a zda vůbec bude a kdy v ČR.
Tak kdy to tedy bude?

gewehr
15. února • 7:50

Myslim ze to je otazka casu. A kvalita? Ak nebude hned aspon priemerna, tak casom sa vysplha vyssie. A myslym ze to bude aj skor ako za 10 rokov. Osobne myslim ze tak 4 roky a ak europske automobilky nieco zasadne neurobia, budu mat problem (a nie len automobilky).

patrik
16. února • 0:05

Hyundai zahájil zásadní obrat v kvalitě někdy kolem r. 2000 (a přípravu asi kolem r. 1998). Dnes už prohlašuje, že chce v kvalitě dostihnout Toyotu (uvidíme). Kdo aspoň trochu Hundaie zná, ví, že kvalita šla skutečně nahoru obrovským tempem - a teď nemyslím jen dílenskou, ale i kvalitu konstrukce, materiálů a používaných technologií. Netvrdím, že už si tykají s Němci nebo Japonci, ale hodně těsně jim funí na záda. Pokud jde o Číňany, jsou zatím s velkým otazníkem, ale jestli budou tah na kvalitu brát stejně vážně, opravdu se jim za několik let může podařit ledacos.

Daffson
15. února • 1:37

No, musím říct, že zepředu by se mnoho automobilek mohlo klidně učit. Zboku je to takové nemastné-neslané, ale v normě. Cena bude určitě super, ale můj názor je takový, že do 10let tady bude Čína minimálně na úrovni dnešních lepších korejců jako Tucson, Sonata, Getz a to jsou auta, která pro rozumně uvažujícího člověka již dnes splňují běžné i kvalitové požadavky. Bohužel pro většinu lidí v ČR je etalonem GOLF v TDI, ale opravdu rozumní lidé už dnes uvažují trochu jinak

Pete
15. února • 12:41

Kdyz koupis Golf TDI, tak penize zustanou - kdyz uz ne v Cesku - tak aspon v Evrope a cesky firmy maji sanci smocit zobaky.

bingo
15. února • 9:12

"Bohužel pro většinu lidí v ČR je etalonem GOLF v TDI, ale opravdu rozumní lidé už dnes uvažují trochu jinak"

To snad nemyslis vazne takovejhle zvast(???). Myslis, ze opravdu rozumni lide budou vsechno kupovat z Asie, jen protoze je to levnejsi? Takhle uvazuje KONZUMNI NYMAND, coz se fakt nerovna rozumnej clovek. Hlavne tady ty tvoje moudra nikomu necpi, kdyz na to nemas (a nici kvalitu neresim, resim tvuj zhovadilej nazor)

Daffson
16. února • 2:39

Hele BINGO, já nic nikomu necpu. Já jsem jen sdělil svůj názor. Sám mám Octavii 1,8T Elegance i s ESP (pro toho pana podnikatele) a Opel Astra 1,4 16V CD, takže asi tak abys byl v klidu. Mám celkem dost opravdu bohatých známých, ale především ti z nich,kteří opravdu uvažují a nevyhazují prachy jen kvůli tomu, že je mají kupují auta rozumně!!! PRÁVĚ PROTO, ŽE AUTA JSOU ABSOLUTNĚ SPOTŘEBNÍ ZBOŽÍ a nevidí důvod, proč kupovat třeba Touareg za 2,5 MIL, když si můžou koupit třeba SantaFe za 750.000. Já sice vím, že Ty to nikdy nepochopíš, ale podle mě je to MOOC rozumný. Bohužel v Tobě je stejně hloupě zakořeněné, že autem se člověk musí vytáhnout, a to je hrozná chyba. Myslím, že rozumní čtenáři fóra se mnou budou souhlasit víc než s Tebou. Měj se a usmívej se

Daffson
16. února • 2:39

Hele BINGO, já nic nikomu necpu. Já jsem jen sdělil svůj názor. Sám mám Octavii 1,8T Elegance i s ESP (pro toho pana podnikatele) a Opel Astra 1,4 16V CD, takže asi tak abys byl v klidu. Mám celkem dost opravdu bohatých známých, ale především ti z nich,kteří opravdu uvažují a nevyhazují prachy jen kvůli tomu, že je mají kupují auta rozumně!!! PRÁVĚ PROTO, ŽE AUTA JSOU ABSOLUTNĚ SPOTŘEBNÍ ZBOŽÍ a nevidí důvod, proč kupovat třeba Touareg za 2,5 MIL, když si můžou koupit třeba SantaFe za 750.000. Já sice vím, že Ty to nikdy nepochopíš, ale podle mě je to MOOC rozumný. Bohužel v Tobě je stejně hloupě zakořeněné, že autem se člověk musí vytáhnout, a to je hrozná chyba. Myslím, že rozumní čtenáři fóra se mnou budou souhlasit víc než s Tebou. Měj se a usmívej se

Daffson
16. února • 2:39

Hele BINGO, já nic nikomu necpu. Já jsem jen sdělil svůj názor. Sám mám Octavii 1,8T Elegance i s ESP (pro toho pana podnikatele) a Opel Astra 1,4 16V CD, takže asi tak abys byl v klidu. Mám celkem dost opravdu bohatých známých, ale především ti z nich,kteří opravdu uvažují a nevyhazují prachy jen kvůli tomu, že je mají kupují auta rozumně!!! PRÁVĚ PROTO, ŽE AUTA JSOU ABSOLUTNĚ SPOTŘEBNÍ ZBOŽÍ a nevidí důvod, proč kupovat třeba Touareg za 2,5 MIL, když si můžou koupit třeba SantaFe za 750.000. Já sice vím, že Ty to nikdy nepochopíš, ale podle mě je to MOOC rozumný. Bohužel v Tobě je stejně hloupě zakořeněné, že autem se člověk musí vytáhnout, a to je hrozná chyba. Myslím, že rozumní čtenáři fóra se mnou budou souhlasit víc než s Tebou. Měj se a usmívej se

richie
15. února • 8:07

Kdyby jste jezdili vic nez tech 2-15 tisic kilometru rocne tak vas humor prejde. Ale pro rohliky do kauface muzes jet i v cinanovi.  Kdyz najedes vic nez 50.000km rocne tak si nemuzete koupit sracku ani korejsou, ani japonskou, protoze by se Vam to pekne prodrazilo. Navic byste to asi ani nemuseli prezit. Za tech deset let co podnikam s auty jsem zjistil ze mozna 70% lidi autum vubec nerozumi a s dobrou reklamou a hlavne za malo penez jim prodate jakoukoliv sracku. Hodne cechu ma totiz skvelou vlastnost - chteji usetrit za kazdou cenu. Pak kupuji zborene slepene Octavie, Passaty co maji najeto pres 500 tisic km,  nejlepe za 100 tisic nebo frantiky nebo pak ze zoufalstvi korejce ci japonce - ale to uz je posledni stadium zoufalstvi
1. Pixly typu tucson  jsou neovladatelna hovadka ktera maji vysoko teziste, nezataci, neposlouchaji, nebrzdi, nejedou. Vetsina sracek z asie nezna ESP. Jestli nevite co to je, prosim. Ale mi tahle vec umoznuje jezdi v klidu a citim se rozhodne bezpecneji nez v nejakem tucsonu ci terrracanu nebo jak se ty popelnice menujou. Ja jsem za deset let podnikani najezdil kolem milionu kilometru a jezdil skoro ve vsem. Jista univerzita provadela vyzkum a zjistila ze kdyby vsechny nove vybavovane auta meli stabilizaci je na svete rocne o 30.000 mrtvich mene na silnicich. Tak a ted mi reknete kolik asijskych s.racek ma stabilizaci. Myslim ze tak mozna 1% (nejaky lexus?, mozna jedna dve hondy?).
2. Záruka - jestli si myslite ze mate na svoji korejsou pixlu plnou zaruku tri roky tak se mylite. Kdyz vam odejde treba po roce baterka, mate smulu... Nedej boze kdyz budete potrebovat nejaky dil, bude stat tak 2x-10x vic nez na evropsky auto. Bavim se o takovych vecech jako jsou okna, elektrika, dily karoserie, cokoliv... To treba u blbe Octavie je kulance i po trech letech napr. na turbo, vahy vzduchu atd. To ze s Vami nejedna dealer na rovinu je jina vec, to je o tom, jak schopni jste...
3. Vsude v Evrope se podporuje mistni prumysl, jenom cech si patnact let po revoluci mysli, ze Skoda je povl i kdyz vyrabi jedny z nejlepsich aut na svete. Videl jsem Octavii co mela najeto 540.000 km. Znate takoveho korejce?

HG
18. února • 13:55

Právě jsem zjistil, že autům nerozumíte..  

Beaver
15. února • 17:02

Pane, nevím z které léčebny vás propustili, ale myslím, že pokud si srovnáte cenu spojkové sady na Octavii a např. nějakou Toyotu srovnatelné kategorie, tak opravíte svůj výrok "10x dražší díly". V mnoha případech je to naopak a ceny na nové Škodovky jsou tragicky vysoké, navíc je měníte častěji než u Japonců.

Brouk
15. února • 12:22

1. Stabilizaci ma uz dnes hodne japonskych i korejskych aut. Pokud jsi tento uzasne odborny a inteligentni clanek psal sam a nediktoval ho kamaradovi, protoze na klavesnici neumis, tak by sis mohl na internetu (to je to, kde vysel tvuj prispevek) prostudovat nabidku japonskych a korejskych "sracek". Zjistil by si, ze jses hodne vedle.
2. ....nejaky dil, bude stat tak 2x-10x vic nez na evropsky auto...to jako ze na Skodofku stoji predni svetlo 4000 a na toyotu corollu 40 000? Prosim te, nenech se vysmat (...no, uz si to udelal).
3. Kdyby se fsude v evrope podporoval mistni prumysl, tak by neexistovala evropska unie, neexistovala by konkurence a pokrok.
Jenom mi rekni, kde si na tyto nazory prisel? Ktera putyka 4. cen. kat. to byla? A na zaver: Za tech deset let co podnikam s auty jsem zjistil ze mozna 70% lidi autum vubec nerozumi ... ale to je zvlastni, ze Skoda ma na ceskem trhu priblizne 70% podil v prodanych autech. A ty tvrdis, ze Skoda je nejlepsi. Nejak se ti to bije.

Gin
15. února • 10:53

Vas prispevek je i jako vtip dost ubohy.

nomo
15. února • 10:45

Narovinu, ja vlastním Hyundai a som spokojný. Samozrejme, vídavam preletieť okolo mňa pretekárov na Audinách a podobne, ale vždy tým porušujú predpisy a ohrozujú aj ostatných. Mňa moje auto vždy dostalo všade spoľahlivo a najmä pohodlne. Nemyslím si, že napr.Škodovka rovnakej kategórie by mala lacnejšie dielce, tí ich majú od VW.

Uznávam, že sa v autách moc nevyznám, a rád by som sa dozvedel nejaké technické argumenty. Keď som hľadal hodnotenia, väčšinou to bolo cena/výbava a nie že povedzme ABS je v EU aute dobré a v korejcovi je nanič preto a preto. Keďže však mám tušenie ako sa autá navrhujú, nie som si istý, či je to vôbec možné, lebo globalizácia. Preto by som sa Vás rád spýtal, čo sú Vaše technické posudzovacie parametre. Z Vášho článku vyplývajú len tieto:1. Videli ste Octavku s 540k km a myslíte si, že korejci takí nie sú 2.azijci nedávajú ESP 3.Tucson má zle položené ťažisko 4. myslíte si, že korejci majú inú záruku na nové vozidlá než EU autá, i keď to podmieňujete vyjednávacou schopnosťou.

Pre mňa, ak by som si kupoval nové auto by z tohto mohol byť smerodatný jedine bod 3, ostatné môže a nemusí byť pravda. Tak poradíte na čo sa bod po bode orientovať pri kúpe nového auta? Od človeka čo má najazdený milión si rád nechám poradiť.

Riccardo
15. února • 10:32

Tak tohle je opravdu smutná ukázka české verze konzumní společnosti

Al Bunda
15. února • 10:25

Mám už druhou "sra.ku" z Japonska po 5 evropanech a mohu zodpovědně říci, že evropana již nikde více.
Vážený pane podnikateli, váš příspěvek zcela jednoznačně dokazuje, že k podnikání v ČR není potřeba odborných znalostí (jinak by jste takový blábol nemohl napsat), ale že stačí jen dobrý žaludek - jsem si zcela jist, že v případě Vašeho podnikání se jedná o jednu levárnu za druhou
P.S. K těm 70% lidí, kteří nerozumí autům řadím i Vás

Kennys
17. února • 9:35

kdybych nebyl unavenej tak bych řekl že je to d...il....japonská auta jsou udělaná mnohem pečlivěji než tyto vaše golfy a passaty....u passatu draha hliníková přední náprava + vady TDi a u golfu jenom vlečná náprava vzadu....Zlaté vozy Typu Honda Accrord Nebo Mazda 5,6....

Radek Ondrášík
17. února • 9:53

Zadni tuha náprava není žádným problémem, což ostatně dokazuje i nový Civic, který se k ni vrátil

pepa
15. února • 8:32

Aaaa pan podnikatel co najel aspon milion kilometru je in. Vi o kolik by bylo MRTVICH mene
To podnikatel asi musi nest hodne tezce kdyz ho nedej boze predjede takova Honda v "poslednim stadiu zoufalstvi"

mrazik
15. února • 8:22

Milý pane podnikateli, který jste najel milion kilometrů a jste nejchytřejší na světě, od vás bych si teda auto fakt nekoupil. Sám ste to naznačil, co prodáváte - zborene slepene Octavie, Passaty co maji najeto pres 500 tisic km,  nejlepe za 100 tisic nebo frantiky nebo pak ze zoufalstvi korejce ci japonce. Mimochodem, nákupem Toyoty se projevuje zoufalství, i když patří mezi několik let mezi nespolehlivější značky a zkušenosti lidí to jen potvtzují ?
Škoda dělá jedny z nejlepších aut na světě ? Si spadnul z marsu, ne ? Škoda je úplně normální obyčejné auto, jako řada ostatních - Ford, Peugeot, Renault atd.

nabóchaná ofce
15. února • 6:31

s Tvým názorem bych souhlasil. Myslím, že to auto bude na úrovní korejských značek. Určitě bych z toho neměl strach

Doporučujeme

Články odjinud