Limitovaná série skládá poklonu expedicím a dobrodružství, má pořádnou off-road výbavu i štědrou dávku luxusu uvnitř.
V loňském roce postavila britská značka 25 „Defíků“ v nostalgické verzi V8 Trophy se známým žlutým lakem Eastnor Yellow, nyní na ně navazuje druhou kapitolou. Tentokrát vozy dostanou zajímavou kamufláž, inspirovanou 23 lokacemi po celém světě, do nichž se klasický terénní vůz vydal během posledních 70 let. V její grafice jsou vtipně schované siluety Defenderu a původního Land Roveru. Zákazník si může vybrat krátký model 90 nebo delší 110 a poprvé také double cab pick-up.
Každý kus dostane odolný přední nárazník s navijákem, novou čelní masku a světelnou rampu s 1,27 metru širokým LED pásem. Umí se brodit až v půlmetrové hloubce, dodatečnou ochranu mu zajistí vyztužené prahy a vnější trubkový rám. Na střechu s nosičem se dostanete díky žebříku.
Land Rover Classic osadí Defendery Works V8 Trophy II pětilitrovým osmiválcem s výkonem 298 kW (405 k) a osmistupňovou automatickou převodovkou ZF, dále vylepší odpružení i brzdy. Uvnitř se majitelé usadí do černobílých sedadel Recaro s kontrastním prošíváním, využijí moderní infotainment s navigací a pokochají se analogovými hodinami Elliot Brown v palubní desce. Chronograf stejné značky pak také dostanou, na koho limitované edice Defenderu nevyjde, může si jej zakoupit z tisícikusové série. Ceny vozů začínají na 225.000 librách za krátkou verzi 90 – v přepočtu na 6,5 milionech korun.