Land Rover začne s výrobou v Indii, rozhlíží se i v Číně

Muselo to přijít. Poté, co automobilku Land Rover koupila od Fordu indická firma Tata Motors, bylo jen otázkou času, kdy se část výroby klasických evropských off-roadů dostane do Asie. I přes toto zřejmé očekávání ale Tata oficiálně mlčela o tom, kdy a jak se něco takové stane. Až dosud.

Carl-Peter Forster, současný šéf Tata Motors, totiž tento týden oznámil, že Land Rover zahájí od roku 2011 výrobu svých vozů v Indii. Neupřesnil, o jaké modely se bude jednat, očekává se však, že půjde o Range Rover Sport a současné Discovery neboli LR4. Také nový Defender by se měl od roku 2012 výrabět východněji, než byste kdy řekli.

Není zatím jasné, zda bude výroba těchto či jiných modelů do Asie zcela přesunuta, nebo budou vyráběny na obou místech současně. Potvrzené je však to, že Tata potažmo Land Rover hledají partnera pro výrobu svých vozů i v Číně, kde je nezbytné vozy vyrábět v součinnosti s tamnimi společnostmi. V tomto ohledu však zatím není nic definitivní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Inovovaný Land Rover Freelander 2 by se zatím měl držet Evropy, většina zbylých modelů nikoli
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 88 příspěvků