Land Rover v Ženevě: Speciální Defender a ceny nového Evoque

Land Rover dorazil na ženevský autosalon s několika dílčími novinkami. Tou prodejně nejdůležitější je modernizovaný Evoque, který obdržel nové technologie a především motory z řady Ingenium. Společnost mu pak dělá také několik exemplářů Defenderu ve speciálních edicích.

Range Rover Evoque má nové úspornější motory a LED světla

Range Rover Evoque má nové úspornější motory a LED světla

O faceliftu Range Roveru Evoque jsme už vše podstatné napsali, takže jen stručně shrňme, že vůz dostal nová světla, která mohou být složena pouze z diod, do interiéru se nastěhoval nový multimediální systém a pod kapotu nové naftové motory řady Ingenium. Ten slabší nabídne 150 koní, ten silnější pak 180 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Omlazený Evoque bezpečně poznáte podle přepracované přední části. Česká cena modernizované verze startuej na 973 082 Kč. 

Modernizovaný Evoque už zná také své české ceny. Za základní verzi s pohonem pouze předních kol zaplatíte 973 082 Kč, čtyřkolka se slabším dieselem vyjde na 1 024 386 Kč a za výkonnější SD4 zaplatíte 1 107 150 Kč. Nejrychlejším motorem v nabídce zůstává benzinový čtyřválec Si4 (240 k), který vyjde na 1 200 562 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Ženevě nechybí ani speciální edice Defenderu, který se už se svým evropským působením pomalu loučí. Verze Heritage vypadá skvěle. 

Letošní Ženeva je také jedním z posledních autosalonů, kde se může Defender prezentovat ještě jako nové auto. Land Rover proto připravil tři speciální verze. Nejlépe vypadá podle našeho názoru Heritage, které se vrací do dob, kdy Defender ještě nesl označení Series, druhá verze je naopak luxusní a jmenuje se Autobiography. Ta se ale na českém trhu prodávat nebude. Oranžové provedení se jmenuje Adventure.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky