Land Rover v Ženevě: Speciální Defender a ceny nového Evoque

Land Rover dorazil na ženevský autosalon s několika dílčími novinkami. Tou prodejně nejdůležitější je modernizovaný Evoque, který obdržel nové technologie a především motory z řady Ingenium. Společnost mu pak dělá také několik exemplářů Defenderu ve speciálních edicích.

Range Rover Evoque má nové úspornější motory a LED světla

Range Rover Evoque má nové úspornější motory a LED světla

O faceliftu Range Roveru Evoque jsme už vše podstatné napsali, takže jen stručně shrňme, že vůz dostal nová světla, která mohou být složena pouze z diod, do interiéru se nastěhoval nový multimediální systém a pod kapotu nové naftové motory řady Ingenium. Ten slabší nabídne 150 koní, ten silnější pak 180 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Omlazený Evoque bezpečně poznáte podle přepracované přední části. Česká cena modernizované verze startuej na 973 082 Kč. 

Modernizovaný Evoque už zná také své české ceny. Za základní verzi s pohonem pouze předních kol zaplatíte 973 082 Kč, čtyřkolka se slabším dieselem vyjde na 1 024 386 Kč a za výkonnější SD4 zaplatíte 1 107 150 Kč. Nejrychlejším motorem v nabídce zůstává benzinový čtyřválec Si4 (240 k), který vyjde na 1 200 562 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Ženevě nechybí ani speciální edice Defenderu, který se už se svým evropským působením pomalu loučí. Verze Heritage vypadá skvěle. 

Letošní Ženeva je také jedním z posledních autosalonů, kde se může Defender prezentovat ještě jako nové auto. Land Rover proto připravil tři speciální verze. Nejlépe vypadá podle našeho názoru Heritage, které se vrací do dob, kdy Defender ještě nesl označení Series, druhá verze je naopak luxusní a jmenuje se Autobiography. Ta se ale na českém trhu prodávat nebude. Oranžové provedení se jmenuje Adventure.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků