Land Rover v Ženevě: Speciální Defender a ceny nového Evoque

Land Rover dorazil na ženevský autosalon s několika dílčími novinkami. Tou prodejně nejdůležitější je modernizovaný Evoque, který obdržel nové technologie a především motory z řady Ingenium. Společnost mu pak dělá také několik exemplářů Defenderu ve speciálních edicích.

SUV | Premiéry | Land Rover | Ženeva 2015

Range Rover Evoque má nové úspornější motory a LED světla

O faceliftu Range Roveru Evoque jsme už vše podstatné napsali, takže jen stručně shrňme, že vůz dostal nová světla, která mohou být složena pouze z diod, do interiéru se nastěhoval nový multimediální systém a pod kapotu nové naftové motory řady Ingenium. Ten slabší nabídne 150 koní, ten silnější pak 180 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Omlazený Evoque bezpečně poznáte podle přepracované přední části. Česká cena modernizované verze startuej na 973 082 Kč. 

Modernizovaný Evoque už zná také své české ceny. Za základní verzi s pohonem pouze předních kol zaplatíte 973 082 Kč, čtyřkolka se slabším dieselem vyjde na 1 024 386 Kč a za výkonnější SD4 zaplatíte 1 107 150 Kč. Nejrychlejším motorem v nabídce zůstává benzinový čtyřválec Si4 (240 k), který vyjde na 1 200 562 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Ženevě nechybí ani speciální edice Defenderu, který se už se svým evropským působením pomalu loučí. Verze Heritage vypadá skvěle. 

Letošní Ženeva je také jedním z posledních autosalonů, kde se může Defender prezentovat ještě jako nové auto. Land Rover proto připravil tři speciální verze. Nejlépe vypadá podle našeho názoru Heritage, které se vrací do dob, kdy Defender ještě nesl označení Series, druhá verze je naopak luxusní a jmenuje se Autobiography. Ta se ale na českém trhu prodávat nebude. Oranžové provedení se jmenuje Adventure.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků