Land Rover v Ženevě: Speciální Defender a ceny nového Evoque

Land Rover dorazil na ženevský autosalon s několika dílčími novinkami. Tou prodejně nejdůležitější je modernizovaný Evoque, který obdržel nové technologie a především motory z řady Ingenium. Společnost mu pak dělá také několik exemplářů Defenderu ve speciálních edicích.

Range Rover Evoque má nové úspornější motory a LED světla

Range Rover Evoque má nové úspornější motory a LED světla

O faceliftu Range Roveru Evoque jsme už vše podstatné napsali, takže jen stručně shrňme, že vůz dostal nová světla, která mohou být složena pouze z diod, do interiéru se nastěhoval nový multimediální systém a pod kapotu nové naftové motory řady Ingenium. Ten slabší nabídne 150 koní, ten silnější pak 180 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Omlazený Evoque bezpečně poznáte podle přepracované přední části. Česká cena modernizované verze startuej na 973 082 Kč. 

Modernizovaný Evoque už zná také své české ceny. Za základní verzi s pohonem pouze předních kol zaplatíte 973 082 Kč, čtyřkolka se slabším dieselem vyjde na 1 024 386 Kč a za výkonnější SD4 zaplatíte 1 107 150 Kč. Nejrychlejším motorem v nabídce zůstává benzinový čtyřválec Si4 (240 k), který vyjde na 1 200 562 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Ženevě nechybí ani speciální edice Defenderu, který se už se svým evropským působením pomalu loučí. Verze Heritage vypadá skvěle. 

Letošní Ženeva je také jedním z posledních autosalonů, kde se může Defender prezentovat ještě jako nové auto. Land Rover proto připravil tři speciální verze. Nejlépe vypadá podle našeho názoru Heritage, které se vrací do dob, kdy Defender ještě nesl označení Series, druhá verze je naopak luxusní a jmenuje se Autobiography. Ta se ale na českém trhu prodávat nebude. Oranžové provedení se jmenuje Adventure.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků