Land Rover uvedl nový zážehový dvoulitrový motor řady Ingenium

Zcela nové dvoulitrové motorizace s technologií Ingenium jsou vybaveny systémem přímého vstřikování paliva s tlakem 200 bar a dvoukomorovým turbodmychadlem. Nové zážehové jednotky se chlubí elektrohydraulickým řízením sacích ventilů, což umožňuje variabilní zdvih válců. Moderní technologie redukuje hydraulické ztráty a poskytuje vysokou flexibilitu a kontrolu nad prouděním vzduchu do spalovacích komor. Výsledkem je vyšší výkon, točivý moment a současně snižuje spotřebu paliva a emise CO2.

Land Rover Defender s motorem z Fordu Mustang? Stačí zavolat do Británie...

Land Rover Defender s motorem z Fordu Mustang? Stačí zavolat do Británie...

Výkonný zážehový motor Ingenium Si4 je nově vybaven turbodmychadlem s kuličkovými ložisky, díky čemuž se turbodmychadlo snadněji roztáčí a poskytuje lepší odezvu na plyn.

Tento motor Land Rover nabídne ve dvou výkonnostních variantách (240 a 290 koní), přičemž silnější provedení je nejvýkonnějším provedení rodiny motorů Ingenium. Tato verze je schopna akcelerovat z nuly na 100 km/h za 6,3 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 231 km/h.

Poctivé offroady nevyhynuly. Nový Land Rover Discovery se dočká terénní verze

Poctivé offroady nevyhynuly. Nový Land Rover Discovery se dočká terénní verze

Zákazníci, kteří u modelů Evoque a Discovery Sport zvolí výkonnější zážehový motor Ingenium, získají zároveň exteriérový paket Dynamic, zahrnující větší přední a zadní nárazník a leskle černou masku chladiče a dvacetipalcová kola z lehkých slitin s pěti dělenými paprsky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků