Land Rover udělal chatku pro Santu. Složená se vejde do Discovery Sport

Vánoční období se nevyhýbá ani výrobcům aut. Některé značky přináší reklamní předměty s vánoční tématikou, Land Rover postavil chatku pro Santu.

Britská automobilka se rozhodla potěšit Santu. V tomto období by se mu podle názoru představitelů značky mohl hodit mobilní příbytek. Proto se Land Rover rozhodl postavit rozkladatelnou chatku.

Tu po rozložení bez problémů odvezete v kufru modelu Discovery Sport. Dokonce jí nedělají problémy ani teploty do -20°C. Pohodlný nocleh poskytne dvěma dospělým osobám. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Na střeše najdete také solární nabíječku. Světla a varnou konvici je možné připojit do 12V elektrické zásuvky vozu. 

Mobilní přístřešek již stihl otestovat Kenton Cool. Tento dobrodruh je známý díky tomu, že 12x zdolal slavný Everest. 

"Bydlení v divočině je rostoucím trendem. Pouze Land Rover mohl vytvořit takovou chatku. Konstrukce je chytře navržena a je neuvěřitelně robustní, takže je ideální pro odlehlá místa po celém světě," řekl Cool.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků