Land Rover údajně postaví čistě terénní Range Rover

Land Rover údajně postaví čistě terénní Range Rover

Speciální divize společnosti Jaguar-Land Rover, která má na starosti stavbu zakázkových vozů, limitovaných edicí a vůbec velmi zajímavých projektů, se teď pustí do stavby čistě terénního Range Roveru. V rozhovoru pro magazín Auto Express to naznačil přímo šéf divize SVO John Edwards.

Range Rover 2015: Upravené motory, head-up displej a režim „tank“

Range Rover 2015: Upravené motory, head-up displej a režim „tank“

Automobilka vyhodnotila, že je mezi zákazníky poměrně velká poptávka právě po takových vozech, které budou trochu vyčnívat. Výrobce tak údajně připravuje stavbu čistě terénního velkého Range Roveru. Lišit se bude nejen designem, ale i použitou technikou a samozřejmě naladěním.

Současný vrcholný Range Rover je v terénu mimořádně schopné auto, ale přesto prý mají zákazníci trochu strach s ním vyrazit do drsných podmínek. To by jim měl nový model pomoci překonat. Automobilka taková auto vybaví odolnějšími materiály nebo takovými, které půjdou snadno a levně vyměnit nebo očistit.

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Například pro interiér chystá Land Rover nový druh potahů sedaček, které mají být velmi odolné. Nové auto dostane ještě vyšší podvozek a velké terénní pneumatiky. Vůz bude mít i silnější ochranu podvozku a motoru a několik detailů, které ho výrazně odliší, třeba sání motoru vyvedené na střechu. Ohledně termínů uvedení na trh ale ještě nepadlo ani slovo.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 33 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků