Land Rover rozšiřuje nabídku o dva plug-in hybridy. Kteří velikáni dostali tříválec?

Fidó  |  22. 04. 2020 09:50

Ti musí být pěkně v hajzlu když cpou rachitický tříválec do takových almar.

Odpovědět  |   | 
expat  |  22. 04. 2020 10:29

1.4 mega za tříválec s baterkou.........no nekup to....

Odpovědět  |   | 
šofér  |  22. 04. 2020 11:04

Cituji: Spalovací motor produkuje výkon 200 koní a elektrický jich má 109. Kombinovaný výkon tak činí 227 kW (309 koní) a 540 N.m točivého momentu. Tady někdo udělal chybu. kombinovaný výkon není prostý součet spalováku a elmotoru, víme?

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  22. 04. 2020 11:10

To psal Kadera, ten takové věci netuší a ani ho to nezajímá. Jinak se jedná o zajímavý pokus co zákazníci vydrží. Volvo na to jde zase omezovačem na 180 km/h. Tím se výroba vozu též zlevní.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 04. 2020 11:58

Volvo razi urcitou safety filozofii a s tim nejspis souvisi i omezeni rychlosti (snizeni rizika).

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  22. 04. 2020 13:00

Ale hovno. Dimenzování vozu na nižší rychlosti souvisí s levnějšími náklady na výrobu. Od oceli, podvozku, brzd, motoru, převodovky, až po motorky na stěrače. Všude tam se ušetří. A druhý důvod, elektromobily nebudou vypadat, jak Verolex.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  22. 04. 2020 13:05

Jinak se podívej na americké statistiky J.D.Power. Z Volva se stal poruchový křáp blízký Land Roveru. Jeden z důkazů, že vychytralí Číňané šetří na všech frontách.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  22. 04. 2020 14:57

zpravidla není, ale klidně taky být může.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 04. 2020 21:37

Jelikož 200 koní spalovacího motoru pohání přední nápravu a 109 koní elektromotoru pohání zadní nápravu, tak se výkon opravdu sčítá. Nesčítá se u hybridních pohonů, kde jsou motory spojeny převodovkou, jako třeba u Toyoty.

Odpovědět  |   | 
Nothing  |  24. 04. 2020 08:46

Chtel bych videt tu udávanou spotrebu....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A