Chtel bych videt tu udávanou spotrebu....
Cituji: Spalovací motor produkuje výkon 200 koní a elektrický jich má 109. Kombinovaný výkon tak činí 227 kW (309 koní) a 540 N.m točivého momentu. Tady někdo udělal chybu. kombinovaný výkon není prostý součet spalováku a elmotoru, víme?
Jelikož 200 koní spalovacího motoru pohání přední nápravu a 109 koní elektromotoru pohání zadní nápravu, tak se výkon opravdu sčítá. Nesčítá se u hybridních pohonů, kde jsou motory spojeny převodovkou, jako třeba u Toyoty.
zpravidla není, ale klidně taky být může.
To psal Kadera, ten takové věci netuší a ani ho to nezajímá. Jinak se jedná o zajímavý pokus co zákazníci vydrží. Volvo na to jde zase omezovačem na 180 km/h. Tím se výroba vozu též zlevní.
Volvo razi urcitou safety filozofii a s tim nejspis souvisi i omezeni rychlosti (snizeni rizika).
Jinak se podívej na americké statistiky J.D.Power. Z Volva se stal poruchový křáp blízký Land Roveru. Jeden z důkazů, že vychytralí Číňané šetří na všech frontách.
Ale hovno. Dimenzování vozu na nižší rychlosti souvisí s levnějšími náklady na výrobu. Od oceli, podvozku, brzd, motoru, převodovky, až po motorky na stěrače. Všude tam se ušetří. A druhý důvod, elektromobily nebudou vypadat, jak Verolex.
1.4 mega za tříválec s baterkou.........no nekup to....:-))
Ti musí být pěkně v hajzlu když cpou rachitický tříválec do takových almar.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.