Land Rover rozšiřuje nabídku o dva plug-in hybridy. Kteří velikáni dostali tříválec?

10 komentářů

Nothing
24. dubna • 8:46

Chtel bych videt tu udávanou spotrebu....

šofér
22. dubna • 11:04

Cituji: Spalovací motor produkuje výkon 200 koní a elektrický jich má 109. Kombinovaný výkon tak činí 227 kW (309 koní) a 540 N.m točivého momentu. Tady někdo udělal chybu. kombinovaný výkon není prostý součet spalováku a elmotoru, víme?

mpolan
22. dubna • 21:37

Jelikož 200 koní spalovacího motoru pohání přední nápravu a 109 koní elektromotoru pohání zadní nápravu, tak se výkon opravdu sčítá. Nesčítá se u hybridních pohonů, kde jsou motory spojeny převodovkou, jako třeba u Toyoty.

EL2020
22. dubna • 14:57

zpravidla není, ale klidně taky být může.

T-Rex
22. dubna • 11:10

To psal Kadera, ten takové věci netuší a ani ho to nezajímá. Jinak se jedná o zajímavý pokus co zákazníci vydrží. Volvo na to jde zase omezovačem na 180 km/h. Tím se výroba vozu též zlevní.

bzzz
22. dubna • 11:58

Volvo razi urcitou safety filozofii a s tim nejspis souvisi i omezeni rychlosti (snizeni rizika).

T-Rex
22. dubna • 13:05

Jinak se podívej na americké statistiky J.D.Power. Z Volva se stal poruchový křáp blízký Land Roveru. Jeden z důkazů, že vychytralí Číňané šetří na všech frontách.

T-Rex
22. dubna • 13:00

Ale hovno. Dimenzování vozu na nižší rychlosti souvisí s levnějšími náklady na výrobu. Od oceli, podvozku, brzd, motoru, převodovky, až po motorky na stěrače. Všude tam se ušetří. A druhý důvod, elektromobily nebudou vypadat, jak Verolex.

expat
22. dubna • 10:29

1.4 mega za tříválec s baterkou.........no nekup to....:-))

Fidó
22. dubna • 9:50

Ti musí být pěkně v hajzlu když cpou rachitický tříválec do takových almar.

Doporučujeme

Články odjinud