Land Rover přijde s novým sedmimístným SUV

S finančním zázemím bohaté mateřské automobilky Tata Motors nestojí značkám Jaguar a Land Rover v cestě za rozvojem mnoho překážek. Podle posledních zpráv tak třeba Jaguar pracuje na novém sportovním voze, který by měl konkurovat slavnému Porsche 911, podobně jako na řadě variant modelu XF, kam patří i kupé nebo kombi.

Další informace hovoří o tom, že Land Rover pro rok 2012 připravuje nové, sedmimísté SUV, postavené na bázi současného Freelanderu. Nový model by měl být postaven na mírně prodloužené platformě Freelanderu a jeho konkurenty budou třeba Mercedes GLK, nebo nedávno představená Audi Q5 a z pohledu designu by se měl vůz podobat konceptu Land Rover LRX, který debutoval letos v Detroitu. Pod kapotou nalezneme techniku se štítkem automobilky Ford, v nabídce nebudou chybět benzínové čtyřválce a šestiválce, a na své si přijdou i stoupenci dieselových agregátů. Chybět nebude ani možnost doobjednat si dvouspojkovou převodovku Getrag.

Zavedení produkce osmé modelové řady v závodě v Halewoodu by z hlediska kapacity nemělo být problémem.

Klepněte pro větší obrázek 
Land Rover LRX
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků